ساپینتو: 3 امتیاز را می خواستیم اما حریف شرایط جوی نشدیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ۳ امتیاز را می خواستیم اما حریف شرایط جوی نشدیم.

به گزارش مشرق، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پس از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود ولی سخت ترین حریف ما امروز گرمای ۴۰ درجه بود. نیمه اول تا ۱۵ دقیقه نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم ولی آن ها تا دقیقه ۳۰ خوب کار کردند. ولی در آخرین ۱۵ دقیقه خوب کار کردیم. نیمه دوم هم خوب شروع کردیم و چند موقعیت داشتیم.

*نتیجه مطلوب ما کسب ۳ امتیاز بود

وی افزود: نتوانستیم از موقعیت ها خوب استفاده کنیم اما ان شاءالله بتوانیم در آینده این شرایط را بهتر کنیم. نتیجه مطلوب ما نبود چون سه امتیاز را می خواستیم. حریف ما بازیکنان خوبی داشت. با انگیزه ظاهر شدند. سه، چهار بازیکن آن‌ها هم خوب ظاهر شدند.  کیفیت و عملکرد خوبی داشتند. با اینکه تیم آن‌ها خوب بود ولی حریف اصلی ما شرایط جوی بود. بازی کردن در گرمای ۴۰ درجه واقعا سخت بود.

*استقلالِ فصل قبل فقط دفاع می‌کرد

سرمربی استقلال در مورد اینکه ۴ هفته از لیگ گذشته و بی نظمی در این تیم دیده می‌شود در صورتیکه سال قبل این شرایط را نداشت و نبود یک بازیکن طراح احساس می شود، گفت: من هیچ ناهماهنگی نمی بینم. این ایده شما است و به آن احترام می‌گذارم. سال گذشته استقلالی می‌دیدیم که فقط دفاع می کرد و دفاع می کرد، موقعیت پیش می‌آمد و گل می‌زد. الان می بینید استقلال بازی می کند، تهاجمی کار می کند و خوب پرس می کند. برای اینکه خوب بازی‌سازی کنیم به زمان بیشتری نیاز داریم که به کیفیتی که می‌خواهیم برسیم.

بیشتر بخوانید:

جدول و نتایج لیگ در پایان روز اول هفته چهارم

وی افزود: به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم. فقط نتوانتسیم گل بزنیم. سه چهار موقعیت داشتیم اما استفاده نکردیم. کوین یامگا، قائدی و سجاد شهباز زاده را داریم. فرصت های زیادی داشتیم ولی نتوانستیم گل بزنیم. در مسیر خوبی هستیم. فضا داریم که باز هم پیشرفت کنیم و این را هم ادامه خواهیم داد.

*حریف را دست کم نگرفتیم

ساپینتو در مورد اینکه به نظر می رسد بازیکنان استقلال تیم نفت را دست کم گرفتند، عنوان کرد: ما بهترین شانس ها را داشتیم و هیچ وقت دست کم نگرفتیم. حرف به اندازه ما شانس نداشت. شانسی که شما می گویید آفساید بود. شاید بازی دیگری را می گویید. ما بهترین شانس ها و موقعیت ها را ایجاد کردیم. این ایده شماست و به آن احترام می گذارم.

*هر سه تیم خوب کار کردند

وی در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه گفت: جو خیلی خوبی از طرف طرفداران هر دو تیم بود. بازی خوبی هم برای دو طرف و هم داوران بود. هر سه تیم خیلی خوب کار کردند. به فوتبال تبریک می‌گویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    0 0
    آقای ساپینتو بدتر از شرایط جوی نفشه های شیتیل بگیران پس پرده علیه استقلال در هفته های آینده است اگه شهامت فرهاد را نداری ول معطلی .
  • ساسان IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    0 0
    آره داشت سیل و باران شدید میومد و شرایط جوی خراب بود😂😂
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    0 0
    مربی نیستی جناب ساپینتو. در شرایط بازی ذهنت درگیر احساس و هیجان میشه و از بازی‌خوانی و تغییر مثبت در تیم غافل میشی!
  • zohreh IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    0 0
    یک پنالتی نفت سوخت. فکر کردی شهرستانی ها شله زرد هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس