نعلچگر: ساپینتو نیاز به زمان دارد؛ حالم خوب است

پیشکسوت استقلال گفت: اینکه بخواهیم درباره ساپینتو قضاوت داشته باشیم زود است، او به عنوان یک خارجی نیاز به زمان دارد تا بتواند افکار تاکتیکی‌اش را در استقلال پیاده کند.

به گزارش مشرق، رضا نعلچگر روز دوشنبه با اشاره به شایعه بیماری‌اش، اظهار داشت: یک ماه پیش کرونا گرفتم و به بهبودی کامل رسیدم، امیر قلعه‌نویی اطلاع دقیقی از شرایط من نداشت و در برنامه تلویزیونی که حضور یافت اعلام کرد که برای سلامتی وی دعا کنید و خیلی ها تصور کردند مشکل بزرگی دارم. خدا رو شکر شرایطم خوب است و از همه عزیزانی که جویای احوالم شدند و تماس گرفتم ممنون هستم.

وی افزود: استقلال نسبت به گذشته تغییرات زیادی نداشته و تقریبا ترکیب تیمی که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد، حفظ شده است. این تیم فقط با یک تغییر بزرگ روبرو شد و جایگزینی ساپینتو به جای فرهاد مجیدی بود. فصل گذشته تیم اندیشه‌های ایرانی داشت و در این فصل با اندیشه‌های خارجی به زمین می‌رود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در بازی با سپاهان با سیستم سه مدافع بازی کرد و مغلوب شد. در بازی با ملوان در نیمه اول همان روش را به کار گرفت و یک گل خورد اما وقتی به دفاع چهار نفره روی آورد برنده از زمین خارج شد و ساپینتو تصمیم گرفت در دیدار برابر مس کرمان نیز تغییری در روش و تاکتیک استقلال به وجود نیاورد تا سه امتیاز کامل مسابقه را کسب کند.

بیشتر بخوانید:

تداوم غیبت عجیب مدافع استقلال

نعلچگر تصریح کرد:  اینکه بخواهیم درباره ساپنتو قضاوت داشته باشیم زود است، او به عنوان یک خارجی نیاز به زمان دارد تا بتواند افکار تاکتیکی‌اش را در استقلال پیاده کند.

و ی در خصوص رفتار مدیران استقلال با ارسلان مطهری تاکید کرد: رفتاری که با ارسلان صورت گرفت درست نبود. او بازیکن متعصبی است که عشق و علاقه‌اش را به استقلال بارها نشان داده و نباید مدیران باشگاه با او چنین رفتاری را انجام می‌دادند. البته وی با توجه به علاقه‌ای که به استقلال دارد این  بی‌انصافی را فراموش می‌کند.

بازیکن اسبق استقلال گفت: انتخابات فدراسیون فوتبال نزدیک است و امیدوارم هر فردی که به ریاست رسید بتواند به فوتبال ایران کمک کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس