سنگر تاب در محرم 1401 - کراپ‌شده

من هنوز نمی‌دانم چرا مسئولین به فکر نیستند و جالب است بدانید کتاب‌هایی غیر از جبهه انقلاب اسلامی در شهرهای کوچک بسیار زیاد است اما از کتاب‌هایی چون انسان ٢۵٠ساله و تنها گریه کن و... خبری نیست.

به گزارش مشرق، مدیرعامل قرارگاه سنگر کتاب‌ مرکزی گفت: محرم امسال در کشور ۶٢ میزکتاب برپا شد.

چرا مسئولین به فکر شهرهای کوچک نیستند؟!

امید باغچنی گفت: میزکتاب هر سال توسط خادمین کتاب باهدف ترویج کتاب و کتابخوانی در سطح شهرها کوچک شروع به کار کرده است. ماموریت خادمین این است که کتاب های جبهه انقلاب اسلامی را در هیأت معرفی کنند و فروش و ترویج کتب تقریظ شده مقام معظم رهبری از دیگر اهداف این حرکت است..

چرا مسئولین به فکر شهرهای کوچک نیستند؟!

باغچقی با بیان اینکه سال‌ها بود خلاء این را احساس می‌کردیم که شهرهای کوچک در حوزه کتاب شهدا خیلی مظلوم هستند و هنوز هم این خلاء احساس می‌شود، گفت: من هنوز نمی‌دانم چرا مسئولین به فکر نیستند و جالب است بدانید کتاب‌هایی غیر از جبهه انقلاب اسلامی در شهرهای کوچک بسیار زیاد است اما از کتاب‌هایی چون انسان ٢۵٠ساله و تنها گریه کن و... خبری نیست که نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    1 0
    فقط اينجوری‌ بايد به فکر شهرهای‌ کوچيک باشين؟؟؟ شهرهای‌ کوچيک توسعه و پيشرفت و اقتصاد و زيرساخت، سازندگی‌ و رفاه، آرامش نميخان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بايد حتما تو بدبختی‌ و بی‌امکاناتی‌ زندگي کنن؟؟؟اين همه پول و ثروت کجا ميره؟ پس فرق ايران دولتمند با افغانستان بدون دولت چيه؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس