فروشگاه کتاب - سنگر کتاب

امید باغچقی مدیرعامل قراگاه جهادی سنگر کتاب‌ مرکزی گفت: فروشگاه کتاب جبهه انقلاب اسلامی بنام کتابُ در شهر بجنورد راه اندازی شد. 

به گزارش مشرق، فروشگاه کتابُ در شهرستان بجنورد راه اندازی شد.

امید باغچقی مدیرعامل قراگاه جهادی سنگر کتاب‌ مرکزی با اعلام این خبر گفت: فروشگاه کتاب جبهه انقلاب اسلامی بنام کتابُ در شهر بجنورد راه اندازی شد. 

فروشگاه کتابُ در شهرستان بجنورد راه‌اندازی شد

فروشگاه کتابُ باهدف ترویج کتاب و کتابخوانی در سطح شهر شروع به کار کرده است. ماموریت این فروشگاه کتاب، فروش و ترویج کتب تقریظ شده مقام معظم رهبری، و کتاب‌های حوزه جبهه‌ انقلاب اسلامی است. 

باغچقی با بیان اینکه سالها بود خلاء پاتوق کتاب جبهه انقلاب اسلامی در سطح استان احساس می‌شد، این فروشگاه راه‌اندازی شد و کتاب‌های ناشرینی از جمله سوره مهر، شهید کاظمی، راه یار، حماسه یاران، روایت فتح، بصورت تخصصی تهیه  شده و در معرض مخاطبان و مشتاقان قرار گرفته است. فروشگاه کتابُ محفلی‌ست برای مشتاقان اهل کتاب و نویسندگان استان خراسان شمالی.

فروشگاه کتابُ در شهرستان بجنورد راه‌اندازی شد

باغچقی افزود: ضعف بزرگی که در سطح کشور داریم این است که فروشگاه‌های جبهه انقلاب اسلامی خیلی تخصصی کار نشده است البته جا دارد که همین‌جا از علی آقا اسماعیلی مدیرعامل کتاب شهر سازمان تبلیغات اسلامی تشکر کنم که دلسوزانه در حوزه کتاب فعالیت دارند و با آمدن ایشان به کتاب شهر بوی کتاب زیباتر به مشام می‌رسد در شهرها، سنگر کتاب‌ هم به اندازه وسع و توان خودش کار می کند. وی اظهار داشت: آقا مجتبی قوی بنیه به عنوان مسئول فروشگاه کتابُ منصوب شده است. گفتنی است کتابُ در حوزه کتب طلاب هم بصورت جدی فعالیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس