برادرکُشی به سبک فرانسوی؛ «اطلاعاتی رسواکننده علیه پوگبا و امباپه در راه است»

برادر بزرگ «پل پوگبا» با انتشار پستی در فضای مجازی، قول داد تا اطلاعاتی رسواکننده در مورد بردارش و همچنین «کیلین امباپه» منتشر کند.

به گزارش مشرق، «ماتیاس پوگبا» ۳۲ ساله که در تیم‌های لیگ دسته پایین کشور انگلیس بازی کرده، می‌گوید که اطلاعاتی در اختیار دارد که می‌تواند با آن وجهه برادرش، مدیربرنامه او و امباپه را مخدوش کند.

با این حال، نماینده قانونی پوگبا اعلام کرده که این ادعاها با هدف اخاذی از وی مطرح شده است.

ماتیاس پوگبا با انتشار ویدئویی در فضای مجازی گفت: مردم فرانسه، ایتالیا و اسپانیا و به عبارتی همه مردم جهان و همچنین هواداران برادرم و حتی تیم‌های فرانسوی و یوونتوس، هم‌تیمی‌های برادرم و اسپانسرهای او، مسحق دانستن چیزهای خاصی هستند. باید مشخص شود و مردم آگاهانه تصمیم بگیرند که آیا او استحقاق جایگاهش در تیم ملی فرانسه و بازی کردن در جام جهانی را دارد؛ آیا شایستگی دارد که در ترکیب اصلی یوونتوس باشد و آیا شخصی قابل اعتماد است یا نه.

وی در ادامه «رافائلا پیمنتا» مدیربرنامه جدید پوگبا را هدف قرار داد و جایگاه وی را زیر سوال برد.  

برادر پوگبا در این ویدئو، در مورد امباپه نیز چنین ادعا می‌کند: در مورد او چیزهای مهمی خواهم گفت و برای تایید حرف‌هایم شواهد و مدارکی دارم. همه این حرف‌هال مثل بمب خواهد ترکید و سر و صدای زیادی خواهد داشت.

«یئو موربیا» مادر این دو برادر که وکیل آنها نیز محسوب می‌شود، در واکنش به این اتهامات و تهدیدها، آن را بی‌اساس و نقشه‌ای برای اخاذی از ستاره‌های فوتبال خوانده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس