حزب الله لبنان

حزب الله لبنان تأکید کرد که با ارتحال آیت الله ناصری یکی از پشتوانه های معنوی خود و محبان مقاومت در لبنان را از دست داده است.

به گزارش مشرق، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای درگذشت آیت الله «محمدعلی ناصری» مجتهد و استاد برجسته اخلاق را تسلیت گفت.

متن بیانیه حزب الله به این شرح است:

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
‏"الَّذِینَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلَائِکَةُ طَیِّبِینَ یَقُولُونَ سَلَامٌ عَلَیْکُمُ ادْخُلُوا الْجَنَّةَ بِمَا کُنْتُمْ تَعْمَلُونَ" سورة النحل آیة ۳۲‏

با حزن و اندوه فراوان خبر درگذشت عالم ربانی آیت الله شیخ محمدعلی ناصری (رحمه الله) را دریافت کردیم. حوزه‌های علمیه با ارتحال ایشان، علاوه بر محروم ماندن از کلاس‌های درس و موعظه که نور هدایت و استقامت را در دل‌های مریدان و محبان خود روشن می‌کرد، یکی از بزرگان، مربیان و علمای صاحب اخلاق و سبک خود را از دست داد. همه جهان اسلام به ویژه اهالی شریف اصفهان و حوزه مبارک این شهر از برکات وجودی آیت الله ناصری بهره بردند.

با ارتحال آیت الله ناصری، حزب الله یکی از پشتوانه‌های معنوی و محبان مقاومت در لبنان را از دست داد. ایشان همیشه حزب الله را با محبت، دعاها و توجهات ویژه خود به ویژه در جریان جنگ ۳۳ روزه تموز ۲۰۰۶ و همه سالیان گذشته مورد لطف قرار دادند و هیچگاه آرامش بخشیدن و ایجاد حس اطمینان در مسیر مقاومت را از ما دریغ نکردند.

حزب الله لبنان این ضایعه دردناک را به محضر مبارک امام زمان (عج)، حضرت آیت الله خامنه ای (دام ظله)، همه مراجع عظام و علمای بزرگوار و به ویژه خانواده محترم آن مرحوم و بخصوص برادر گرامی ایشان جناب حجت الاسلام والمسلمین شیخ جعفر ناصری (حفظه الله) و همه شاگردان و دوستدارانش و به کل مردم ایران و به ویژه مردم اصفهان، تسلیت عرض می‌کند.

از خداوند متعال مسئلت داریم که ایشان را در زمره صالحان و اولیا پذیرفته و در جوار رسول خدا و خاندان پاکش (علیهم السلام) جای دهد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس