سارا عرفانی - شمرون کناردون - کراپ‌شده

کتاب "شمرون کناردون" با حضور احسان رضایی به‌عنوان منتقد، فاطمه سلیمانی مجری کارشناس، متین شریفی به‌عنوان دوست شهید امیرمحمد اژدری و سارا عرفانی نویسنده کتاب مورد نقد و ارزیابی قرار می‌گیرد.

به گزارش مشرق، کتاب "شمرون کناردون" با حضور احسان رضایی به‌عنوان منتقد، فاطمه سلیمانی مجری کارشناس، متین شریفی به‌عنوان دوست شهید امیرمحمد اژدری و سارا عرفانی نویسنده کتاب در روز چهارشنبه ۹ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در حوزه هنری مورد نقد و ارزیابی قرار می‌گیرد.

کتاب «سارا عرفانی» زیر تیغ نقد می‌رود

جمعه ۲۵ آبان ماه ۹۷ اتومبیل چند تن از مسئولان عضو شورای قرارگاه امام رضا (ع) که از تهران عازم مناطق محروم جنوب کشور بودند، در جاده عسلویه-پارسیان دچار سانحه شد و امیرمحمد اژدری در این سانحه آسمانی شد.

سارا عرفانی در  کتاب "شمرون کناردون"، گوشه‌ای از زندگی ‌امیرمحمد اژدری را از نگاه خودش در قالب داستان به تصویر کشیده است.

اژدری وقتی آسمانی شد ۲۵ ساله بود؛ اما به گفته‌ اطرافیانش که او را به خوبی می‌شناختند، بیش از دو برابر سنش برای رفع محرومت از چهره‌ شهر و کشورش تلاش کرد. او مسئول گروه پزشکی و درمانی، مسئول گروه عمرانی و عضو شورای مرکزی قرارگاه امام رضا(ع) بود. اژدری در اکثر استان‌های کشور از جمله لرستان، خوزستان، کرمانشاه، ایلام و... سابقه انجام فعالیت‌های جهادی داشت. او در حادثه زلزله کرمانشاه از پیشگامان جهادی برای کمک به مردم زلزله‌زده بود. با وجود عدم حمایت‌ها، کم‌کاری‌های برخی مسئولین و کمبودها و نواقص، هیچ‌گاه از پای ننشست و تا حد امکان، تلاش خود را برای آبادی سرزمینش دریغ نکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس