نقد شمرون کناردون

دهمین جلسه از فصل سوم قرار سه‌شنبه‌های انتشارات شهید کاظمی همزمان با یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با حضور نویسنده گرامی سارا عرفانی و با محوریت کتاب «شمرون کناردون» برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، دهمین جلسه از فصل سوم قرار سه‌شنبه‌های انتشارات شهید کاظمی همزمان با یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با حضور نویسنده گرامی سارا عرفانی و با محوریت کتاب «شمرون کناردون» برگزار می‌شود.

قرار سه‌شنبه‌ها به نمایشگاه ملی دفاع مقدس می‌رود

عرفانی که پیش از این‌ آثاری چون «پنجشنبه فیروزه‌ای»، «لبخند مسیح»، «هدیه ولنتاین» و «دختر ماه » را به رشته تحریر درآورده است؛ در یازدهمین اثر خود داستان زندگی جهادگر آسمانی امیرمحمد اژدری را برای نگارش انتخاب کرد.

شهید امیر محمد اژدری، جهادگر بسیجی ساکن منطقه شمیران تهران بیشترین دغدغه‌اش باز کردن گره مشکلات مردم بود و بعد از شهادتش همگان متوجه گستردگی فعالیت‌هایش شدند.  تا قبل از سال ۹۳ گروه‌های عمرانی را به مناطق محروم کشور می‌برد و بعد از سال ۹۳ آغازگر اردوهای جهادی پزشکی بود که این کار بسیار کار سنگینی بود، اما او به خوبی توانست از پس آن بربیاید و با استقبال گسترده‌ای روبرو شد.

جمعه ۲۵ آبان ماه ۹۷ اتومبیل چند تن از مسئولان عضو شورای قرارگاه امام رضا (ع) که از تهران عازم مناطق محروم جنوب کشور بودند، در جاده عسلویه-پارسیان دچار سانحه شد. اعضای جهادی این قرارگاه به‌منظور سرکشی به گروه‌های جهادی و شناسایی مناطق محروم جنوب کشور، عازم این مناطق بودند که طی سانحه رانندگی در استان هرمزگان، جهادگر بسیجی امیر محمد اژدری درگذشت و مهدی مسکنی، دبیر قرارگاه نیز مصدوم شد.

این برنامه از ساعت ۱۸  سه‌شنبه ۲۴ آبان در قم، خیابان گلزار شهدا، مجتمع امام خمینی(ره)، نمایشگاه ملی دفاع قدس برگزار می‌شود.

کتاب «شمرون کناردون» در سال ۱۴۰۰ در ۲۱۶ صفحه توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار نشر شده است.
علاقه‌مندان جهت مشاهده وتهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهیدکاظمی (nashreshahidkazemi.ir) و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را تهیه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس