نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخاب شد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با صدور پیامی درگذشت عالم جلیل‌القدر، حضرت آیت‌الله محمدعلی ناصری دولت‌آبادی را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، متن پیام شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بدین شرح است:

   درگذشت عالم وارسته و جلیل القدر حضرت آیت الله حاج شیخ محمدعلی ناصری دولت آبادی اعلی الله مقامه مصیبتی سنگین و ضایعه‌ای جبران ناپذیر است: ثلم فی‌الاسلام ثلمه لا یسدها شیء.

 دل نورانی ، کلام مصفا، گام های پیوسته در سلوک الی الله و مجاهدت کم نظیر آن عالم عامل در تربیت نفوس مستعده، عصاره ای از زندگی این روحانی متخلق بود. بی شک فقدان این عالم ربانی که از شاگردان و مریدان امام خمینی (ره) و از دلبستگان مقام معظم رهبری بودند ، ضایعه ای دردناک برای حوزه های علمیه، روحانیت معظم ، شاگردان و دلداگان ایشان به وبژه مردم استان ولایتمدار اصفهان خواهد بود .

 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی این فقدان دردناک را به پیشگاه ولی الله الاعظم عجل الله فرجه الشریف، ارادتمندان، تربیت شدگان و بیت مکرم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند برای آن عالم نورانی رحمت واسعه و همنشینی با صالحان و برای بازماندگان معزز صبر و شکیبایی مسالت دارد. امید است حضرت حق این مصیبت را به لطف و کرم خود جبران نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    2 1
    رحمت و رضوان الهی شامل وی باد
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    2 1
    رضوان الله تعالی علیه
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    2 1
    دل نورانی ، کلام مصفا، گام های پیوسته در سلوک الی الله و مجاهدت کم نظیر آن عالم عامل در تربیت نفوس مستعده، عصاره ای از زندگی این روحانی متخلق بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس