کد خبر 1412193
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
راهکار مندز برای باز کردن گره مشکلات رونالدو

مدیربرنامه ابرستاره پرتغالی راهکاری برای محقق شدن آرزوی موکلش و باشگاه منچستر یونایتد پیدا کرد.

به گزارش مشرق، نشریه «موندودپورتیوو» اسپانیا در گزارشی به آخرین گزینه خورخه مندز وکیل رونالدو برای انتقال موکلش پرده برداشت که باعث می شود آرزوی موکلش محقق شود و باشگاه منچستر یونایتد نیز به هدفش برسد.

این رسانه اسپانیایی نوشت: ایجنت کریستیانو رونالدو آخرین گزینه برای خروج او از منچستریونایتد را تمام خواهد کرد. خورخه مندز با یک باشگاه سری آ مذاکره می کند تا CR7 بتواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

کریستیانو رونالدو همچنان بر تمایل خود برای ترک منچستریونایتد به قصد بازی در لیگ قهرمانان اروپا اصرار دارد و آینده خود را به دست خورخه مندز، ایجنت خود سپرده که می تواند او را برای تحقق هدفش به ناپولی برساند.

راهکار مندز برای باز کردن گره مشکلات رونالدو

تمام گزینه های بازی در لیگ قهرمانان اروپا به روی ستاره پرتغالی بسته شده و او فقط باید به اسپورتینگ لیسبون، جایی که دوران حرفه ای خود را آغاز کرده، بازگردد یا خود را در جمع آبی پوشان شهر ناپل ببیند.

مندز از روابط خوب خود با اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ایتالیایی برای مذاکره برای این معامله استفاده خواهد کرد و ناپولی قصد ندارد اوسیمن را به کمتر از 140 میلیون یورو به منچستر یونایتد بفروشد.

به همین دلیل است که مذاکره روی این گزینه است که 100 میلیون یورو برای مهاجم نیجریه ای به اضافه رضایت نامه کریستیانو رونالدو، تکمیل یک قرارداد است که باعث برآورده کردن آرزوی پرتغالی برای بازی در لیگ قهرمانان و یونایتد برای به خدمت گرفتن یکی از مهاجمان برتر بازار می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس