کد خبر 1412297
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
انقلاب بزرگ تن هاگ علیه رونالدو

سرمربی منچستر یونایتد سرانجام مقابل ابرستاره پرتغالی ایستاد.

به گزارش مشرق، نشریه «سان» انگلیس در گزارشی از اتمام حجت اریک تن هاگ سرمربی منچستر یونایتد با کریستیانو رونالدو و تحقیر شدن این ابرستاره مقابل هم تیمی هایش خبر داد.

اریک تن هاگ کریستیانو رونالدو را روی طناب انداخت و او را در مقابل هم تیمی هایش تحقیر کرد. اریک تن هاگ تصمیم گرفت تیم را جمع کند تا با هر فوتبالیست رو در رو صحبت کند و به نوعی به دوران رونالدو پایان دهد.

انقلاب بزرگ تن هاگ علیه رونالدو

به گزارش رسانه انگلیسی، مربی از سیرک مهاجم پرتغالی که ترجیح می دهد بدون آن کار کند، قبل از اینکه در بازسازی تیم یک "تهدید" باشد، "خسته شده است".

مربی بازیکنان خود را جمع کرد تا به هر نوع شکایتی که داشتند اعتراف کنند بدون اینکه این کار عواقبی داشته باشد. این مرد هلندی پنج شنبه به مدت دو ساعت با تیم صحبت کرد. او اولین نفری بود که صحبت کرد و اطمینان داد که از حمایت کامل هیئت مدیره باشگاه برای اتخاذ تصمیمی که لازم می داند برخوردار است.

او در رختکن به صورت صریح درباره پرونده کریستیانو رونالدو مختصر اظهار داشت که اگر کسی دوست ندارد یا نمی‌خواهد برای تیمش بازی کند، همان جا از او دعوت می‌شود که این را بگوید و آزاد است که باشگاه را ترک کند.

انقلاب بزرگ تن هاگ علیه رونالدو

سرمربی سابق آژاکس هشدار داد که اجازه نخواهد داد عملکرد ضعیف برخی از ستارگان به شهرت او خدشه وارد کند و به همین دلیل از هر یک خواست تا شکایت خود را بیان کنند.

تن هاگ از سیرک کریستیانو رونالدو خسته شده است. او آن را تهدیدی برای کار خود در بازسازی تیم می داند. حتی ترجیح می دهد که بازیکن باشگاه را ترک کند، زیرا او و سایر بازیکنان احساس می کنند که نگرش و خلق و خوی رونالدو بر او تأثیر منفی می گذارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس