کد خبر 1411757
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
دردسر متفاوت گل محمدی در دفاع و حمله پرسپولیس

عدم توازن در دفاع و حمله پرسپولیس چالش بزرگ کادرفنی این تیم برای رسیدن به اولین پیروزی در لیگ برتر فصل جاری است.

به گزارش مشرق، بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر در حالی به ایستگاه سوم خود رسیده است که نتایج بازی‌های قبلی شرایط متفاوتی را برای مدعیان کسب جام ایجاد کرده است.

خریدهای پر سر و صدای پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی اسم این تیم را همچنان در جمع مدعیان کسب جام قرار داد تا پر افتخار ترین تیم لیگ برتر یک بار دیگر برای رسیدن به قله دندان تیز کرده باشد. با این حال کسب دو تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان شروعی متفاوت را برای این تیم رقم زد تا زمزمه‌های انتقاد از تفکرات فنی کادر فنی سرخپوشان بیشتر به گوش برسد.

خوب‌ها یک جا جمعند!

علیرضا بیرانوند درون دروازه پرسپولیس به همراه مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، فرشاد فرجی و محمد مهدی احمدی مدافعانی هستند که ارکان اصلی سازمان دفاعی این تیم را تشکیل می‌دهند تا پرسپولیس دو کلین شیت را در دو هفته ابتدایی به اسم خود ثبت کند.

اسامی پر طمطراقی که حضور هر یک از آنها برای یک تیم اهمیت دارد تا دردسر شیرین سراغ یحیی گل محمدی در فصل جاری بیاید. سرمربی پرسپولیس برای انتخاب چهار بازیکن خط دفاعی خود چاره‌ای جز نیمکت نشین کردن چند ستاره خود ندارد تا جا برای مرتضی پورعلی گنجی که مجوز حضورش صادر شده است فراهم شود.

بیشتر بخوانید:

مهاجم سابق سیتی جدیدترین گزینه پرسپولیس

قحطی تمام کننده

خط آتش پرسپولیس بر خلاف مدافعان این تیم شرایط بسیار بدی دارد. خروج عیسی آل کثیر از لیست بازیکنان این تیم و جدایی شیرزود تمیروف در واپسین روزهای نقل و انتقالات تابستانی با مصدومیت حامد پاکدل همزمان شد تا مهدی عبدی تنها گزینه پرسپولیس در خط حمله باشد.

جذب دیرهنگام یورگن لوکادیا نیز باعث شد تا او در دو دیدار ابتدایی غایب باشد و کمکی به پرسپولیس نکند تا آستانه صبر هواداران لبریز شده و از این تیم انتقاداتی داشته باشند. همین موضوع نیز باعث شده تا بازیکنانی همچون علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی از هواداران بخواهند صبوری بیشتری به خرج داده تا هماهنگی بین آنها افزایش پیدا کرده و مشکل اساسی این تیم برطرف شود.

لوکادیا منجی می‌شود؟!

قواره لوکادیا هنوز ایده آل نشده است. مهاجم فصل گذشته بوخوم آلمان تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر پپه لوسادا مربی بدنساز پرسپولیس دنبال می‌کند و در بازی فردا نیز در لیست ۱۸ نفر اصلی حضور دارد تا در صورت عدم توانمندی هم تیمی‌هایش در امر گلزنی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده و شانس خود را امتحان کند.

بازی حیاتی با گربه سیاه

آلومینیوم اراک از زمان حضور در لیگ برتر گربه سیاه پرسپولیس شده است. این تیم تا کنون در اراک مانع از بردن پرسپولیس شده است و باخت‌های سرخپوشان را در دو فصل گذشته رقم زده است اما حالا یحیی گل محمدی بهتر از هر کس می‌داند برای عبور از بحران فعلی چاره‌ای جز بردن ندارد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹ جمعه هفته جاری میهمان آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر فوتبال است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    دردسر شیرین و اصلی یحیی داور بازی ست که هر داوری برای تیمش قضاوت می کند از قبلی بهتر کارشو انجام میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس