کد خبر 1411695
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
درخواست گربه‌سیاه پرسپولیس رد شد/ واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به پیشنهاد حریف سرخ‌ها

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با درخواست باشگاه آلومینیوم مبنی بر حضور تماشاگران در دیدار با پرسپولیس مخالفت کرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در شرایطی روز جمعه یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته سوم لیگ برتر را در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل هم برگزار می‌کنند که بنابر تصمیم کمیته‌های انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال این دیدار بدون حضور تماشاگران انجام می‌شود.

آلومینیوم اراک که بخاطر اتفاقات بازی برگشت لیگ برتر فصل گذشته مقابل هوادار تهران با محرومیت یک جلسه‌ای تماشاگران خود در یک دیدار خانگی مواجه شده بود، به دلیل ممنوعیت حضور هواداران در دیدارهای هفته اول، حالا نمی‌تواند در دیدار با پرسپولیس از طرفداران خود بهره ببرد.

محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم طی روزهای اخیر در تلاش بود کمیته‌های انضباطی و استیناف را متقاعد کند تا محرومیت فصل قبل آنها، با ممنوعیت تمام تماشاگران در هفته اول سپری شود، اما این درخواست وی با موافقت فدراسیون فوتبال همراه نشد و بنابر این، دیدار آلومینیوم- پرسپولیس بدون حضور تماشاگران اراکی انجام می‌شود.

آلومینیوم و پرسپولیس طی دو فصل اخیر هم بخاطر شرایط کرونایی بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف هم رفتند که هر دو مسابقه با برتری اراکی‌ها همراه بود و حالا دیدار روز جمعه نیز در غیاب هواداران دو تیم انجام می‌شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    الومینیم را له میکنیم.
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    ابر و باد مه و خورشید و فلک در کارند تا لنگی به امتیازی برسد و بابا ئی به خوشحالی برسد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس