اینقدر مشغله دارم که درباره تاج حرف نزنم/ درهای تیم ملی باز است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: درهای تیم ملی به روی همه باز است و قطعا آنها می‌توانند فضا و اتمسفر جدیدی به تیم ملی بیاورند.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ با اشاره به گروه تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ و رقابت با انگلیس، آمریکا و ولز گفت هدف اول ما صعود به جام جهانی بود که انجام شد و حالا دنبال هدف بعدی که صعود از مرحله گروهی است هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره عدم حضور چند بازیکن در لیست نهایی او ادامه داد: اگر واقعا کیفیت لازم را داشته باشند، خوشامد پویی می‌کنیم. درهای تیم ملی به روی همه باز است و قطعا آنها می‌توانند فضا و اتمسفر جدیدی به تیم ملی بیاورند.

او با اشاره به اینکه آیا دو دستگی در بین بازیکنان تیم ملی وجود دارد تصریح کرد: چنین چیزی وجود ندارد. بازیکنان از هم جدا نیستند و همه بدون استثنا برای کشور ایران و تیم ملی کار می‌کنند.

اسکوچیچ راجع به صحبت‌های مهدی تاج درباره اینکه اگر رئیس فدراسیون شود با کارلوس کی روش مذاکره می‌کند تا او را به نیمکت برگرداند گفت: به اندازه کافی مشغله کاری داریم که نخواهم درباره صحبت کاندیدای ریاست فدراسیون صحبت و فکر کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 0
    با سلام لطفا اسکوچیچ را درگیر مناسبات اداری و انتخابات هیئت مدیره فدراسیون و به تبع آن نظریه پردازی های این و آن نکنید. احازه دهید مقداری اعصاب مان راحت باشد. شما نمی دانید این بحث های دیوانه پار چگونه بر روی طرفداران ورزش و علاقمندان به نام ایران و جوانان اثر منفی دارد. این اخبار بد در کنار سایر اخبار بد چه فرجامی دارد. تو را بخدا به ملت رحم کنید!
  • سید فروزان CH ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    1 0
    انشالله موفق باشد تا بک تو دهانی به دهان تاج و مافیای تاج و کی رش بزند بدون حاشیه ،ایران دوست و متعهد . حتما تاج میخواهد بک قرارداد شش میلیونی با کی رش ببندد تا بعد بعد از شراکت با ویلموس ،با کی رش هم شریک و آینده هفت پشت خودش را تامین خرج خانواده در اسپانیا بالاخره باید خوب تامین شود
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    1 0
    اوج نامردی ورانت بازی وباندبازی تاج رامیرسونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس