کد خبر 1411446
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
فوری/ خبر مهم میرکاظمی درباره تغییر یارانه نقدی/ رقم یارانه چقدر می شود؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: قرار شد اگر قیمت‌ها بر اساس شهریور ۱۴۰۰ اصلاح نشود، میزان یارانه نقدی بر اساس قیمت جدید تنظیم شود.

به گزارش مشرق، مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه نشست امروز (چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱) هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص جزییات لایحه اصلاحیه قانون بودجه سال ۱۴۰۱، اظهار داشت: لایحه اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۱ مروبط به همان چند موردی بود که ارسال شده است و هنوز موضوع جدیدی اضافه نشده است.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در این لایحه مطرح شد مربوط به یارانه بود و قرار شد اگر قیمت‌ها بر اساس شهریور ۱۴۰۰ اصلاح نشود، میزان یارانه نقدی بر اساس قیمت جدید تنظیم شود و اکنون باید لایحه اصلاح یارانه را به مجلس ارائه کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان نیز عنوان کرد: افزایش حقوق در حال بررسی است و اگر منابع تامین شود در ماه جاری تصمیم‌گیری و برای تصویب به مجلس ارائه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    1 0
    دهک بندی وپرداخت یارانه نیاز جدی به تجدید نظروبررسی دقیق دارد چرا که افراد با چند فرزند دانشجو ومحصل یارانه شان قطع شده ولی افرا با وضعیت مالی خیلی بهتر وبدون فرزند یارانه دریافت می کنند چگونه هزینه دانشگاه وتحصیل خانواده هارا محاسبه کرده اند که یارانه افراد قطع شده مگر می شود یک نفر کارمند هزینه دانشگاه وتحصیل 5 نفر خانواده را پرداخت کند بعد در دهک دهم قرار بگیرد ویارانه قطع گردد که تراکنش مالی زیاد دارید مگر یک خانواده با جمعیت شش نفر باید تراکنش بانکی همانند یک خانواده دونفره باشد این نیاز به کار کارشناسی دقیق دارد .
  • ناشناس IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    1 0
    خدا بخیر بگذرونه...
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    کارمندی که حقوقش ۲۵ میلیونه (البته نه همه تعداد اندکی) یارانه نمیخواد چون پولداره
  • افسآنه IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    سلام توروخدا یارانه قطع نکنید .کالا برگ به درد ما نمیخوره
  • حورا IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    فقط یارانه......نه کالا برگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس