1

انجام عملیات تروریستی توسط سنتکام در سوریه درس خوبی برای برخی افراد در داخل کشور داشت که فقط کور کردن چشم شیطانی سلمان رشدی برجام را بر هم نمی‌زند!

سرویس سیاست مشرق- ستاد فرماندهی گروهک تروریستی سنتکام در یک بیانیه ادعا کرده است که برخی تاسیسات مقاومت در سوریه را هدف حملات هوایی قرار داده است، در این اطلاعیه آمده است که تروریست‌های ارتش آمریکا با دستور مستقیم بایدن این اقدام بزدلانه را در منطقه دیرالزور انجام داده‌اند، جو بوچینو مسئول ارتباطات تروریست‌های سنتکام نیز اعلام کرده است که این گروهک با دستور کاخ سفید این عمیات را انجام داده است.

خبرگزاری رویترز نوشته است که این حملات هیچ تلفاتی نداشته است. جالب توجه آن‌که گروهک تروریستی سنتکام در انتهای بیانیه خود نوشته است که آمریکا به دنبال درگیری بیشتر در منطقه نبوده است!

 دیرالزور استانی استراتژیک در مرز با عراق است که در آن میادین نفتی قابل توجهی وجود دارد. این استان در دوران تسلط داعش بر سوریه تبدیل به بارانداز ارتش آمریکا شده بود؛ در خرداد ماه سال ۱۳۹۶ یگان‌های موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقر فرماندهی و پشتبانی و نیز سالن ساخت خودروهای انتحاری تروریست‌ها را موشک باران کرده و آن منطقه را از حیث وجود اشرار، متجاوزین و تروریست‌ها پاک کرد، اما اقدام تروریستی آمریکا در این استان نشان داد که دشمن قصد دارد تروریسم را در خاک سوریه بار دیگر سازماندهی و احیاء کنند.

پشت پرده عملیات کور تروریست‌های سنتکام در سوریه/ بازی آمریکایی‌ها با آتش در دیرالزور چه اثری روی برجام دارد؟

اهداف ارتش تروریستی آمریکا از عملیات دیرالزور پیست؟

نشریه گلوبال تایمز در آخرین شماره خود پیرامون خوی جنگ‌طلبی آمریکایی‌ها می‌نویسد: در حالی مبارزات انتخاباتی کنگره آغاز می‌شود که بایدن و حزب دموکرات میلیاردها دلار از جنگ در مناطق دور دست به ویژه در اوکراین کسب کرده‌اند. درادامه این گزارش مهم آمده است که هردوجناح دموکرات و جمهوری‌خواه در تکثیر تروریسم خارجی نقش اساسی داشته و صادرات اسلحه وجنگ برایشان اولویت سیاست خارجه محسوب می‌شود.

عملیات مخرب و تروریستی آمریکایی‌ها نشان داد که ماشین تکثیر اسلحه و تروریسم برای ادامه حیات خود نیاز به ایجاد ناامنی دارد؛ از این رو سعی دارد با اقدامات محدود و در حیطه کنترل مساحت خود را افزایش دهد؛ در چنین وضعیتی مقاومت مردمی و اسلامی در ازای هر حرکت اضافه از سوی دشمن پاسخ در خور توجه خواهد داد؛ به عبارتی دیگر مقاومت هموراه با داشتن دست بالا در معادلات یک خال بالاتر از متجاوزین بازی کرده و اجازه سناریو سازی شوم با هدف اشاعه ناامنی و صدور تروریسم را به هیچ عناصر مداخله‌گر خارجی نخواهد داد.

گروهک تروریستی سنتکام در بخشی از اطلاعیه خود ادعا کرده است که این عملیات کور را با هدف ایجاد ثبات در منطقه اجرا کرده است؛ اما این ماجراجویی کودکانه اثرش تنها محدود به یک استان در سوریه نیست و برای آمریکایی‌ها عوارضی سنگین خواهد داشت.

در ماه‌های اخیر دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی حملات خود را به محور مقاومت در سوریه، عراق و گاهی یمن افزایش داده‌اند. گاهی مانند واقعه دیرالزور به صورت مستقیم مسئولیت آن را بر عهده می‌گیرند و گاهی نیز از نیروهای مزدور و تروریست‌های در سایه اما سازمان یافته برای آن استفاده می‌کنند.

پشت پرده عملیات کور تروریست‌های سنتکام در سوریه/ بازی آمریکایی‌ها با آتش در دیرالزور چه اثری روی برجام دارد؟

البته دشمن همواره پاسخ اقدامات خود را گرفته و در مواردی چون موشک باران عین‌الاسد سربازانش ضربه مغزی شده و گاهی نیز در دریای عمان و باب المندب به تیر غیب دچار شده‌اند!

پایگاه صهیونیستی آی ۲۴ در شرح پاسخ مقاومت به آمریکا و متحدانش نوشته است که حملات کم برد آمریکا علیه مواضع ایران در منطقه بی اثر است، زیرا مقاومت هر بار خودش را ترمیم کرده و به مراتب مواضعش مستحکم‌تر شده است؛ این اقدامات برای آمریکا جنبه نمایشی داشته؛ اما ارتش صهیونیستی را ضعیف‌تر کرده است، زیرا سربازان ارتش عبری باید هر شب کابوس انتقام ببینند.

آمریکایی‌ها در آخرین اقدام تروریستی دچار خطای راهبردی فاحش شده و این لغزش علاوه بر اثر میدانی بر بازیگران آشکار و پنهان، روی میز دیپلماسی در وین نیز موثر است. در شرایطی که واشنگتن در آستانه زمستان سخت به شدت نیاز به توافق دارد، سعی دارد با گفتن ژست سیاسی خودش را بی تفاوت به آن نشان دهد.

انجام یک عملیات کور و توسط تفنگ خالی توسط تروریست‌های سنتکام در سوریه چند نکته قابل توجه نیز دارد:

۱-با وجود گذشت بیش از یک هفته از زمان اعلام پاسخ تهران به طرح پیشنهادی اتحادیه اروپا، هنوز ایالات متحده جواب رسمی خود را اعلام نکرده و بر خلاف ماه‌های گذشته که همواره ناظران ایران را مسئول تعلل در روند گفتگو می‌خوانند، این بار متهم اصلی آمریکا است. درحالی‌که جوزپ بورل اعلام کرده بود که جهان منتظر آمریکاست، این کشور به جای پاسخ‌گویی به طرح اروپا و انجام اقدامات معقول دست به کاری جنون آمیز در دیرالزور سوریه زده تا نشان دهد که برای  مذاکرات در وین برنامه‌های دیگر را روی میز چیده است.

۲-در حالی‌که بایدن این روزها در داخل آمریکا متهم است به این‌که دستش خالی بوده و باید در برابر تهران تعظیم کرده و زیر توافق را امضا کند؛ دولت آمریکا با انجام یک نمایش نظامی مضحک در منطقه سعی کرد با انداختن یک تیر بی‌هدف چند نشان را بزند. از سویی چهره ضعیف و بی اراده خود در داخل را ترمیم کند و از طرف دیگر برای متحدان منطقه‌ای خود اطمینان خاطر ایجاد کند که توافق آتی روی مناسبات استراتژیک درونی اثرگذار نیست. این تحلیل غلط به زودی نتایج خود را برای آمریکا نشان خواهد داد.

۳-بیانیه تروریستی سنتکام پس از شهادت سردار رشید اسلام علیجانی نشان داد که ذات خبیث آمریکا هیچ‌گاه تغییر نخواهد کرد؛ انجام عملیات تروریستی آمریکا در بازه زمانی رسیدن به توافق فضا را درست مانند شرایط پس از شهادت حاج قاسم در فرودگاه بغداد کرده است. در آن زمان نیز دولت جنایتکار آمریکا پس از ارتکاب  عملیات تروریستی دولتی، برای جمهوری اسلامی ایران پیغام گفتگو با هدف جلوگیری از تنش فرستاد، امروز نیز دولت بایدن دوباره همان مسیر غلط ترامپ را در پیش گرفته و راهی را می‌رود که یک بار آزموده و نتایج آن را در عین‌الاسد ملاحظه کرده است.

۴- انجام عملیات تروریستی توسط سنتکام در سوریه درس خوبی برای برخی افراد در داخل کشور داشت که فقط کور کردن چشم شیطانی سلمان رشدی برجام را بر هم نمی‌زند!

۵- روز گذشته دبیرکل یک حزب اصلاح‌طلب با تکرار ادعای خام هاشمی‌رفسنجانی خواهان خلع سلاح ایران پس از برجام با هدف جهانی شدن در دنیای بدون موشک شده بود، اقدام دشمن در سوریه اظهارات  این دست از افراد را به زباله‌دان تاریخ سپرد. جهان بدون موشک برای ایران، دنیایی است که در آن آمریکایی‌ها علاوه بر هسته‌ای کل منطقه را نیز مطالبه خواهند کرد.

پشت پرده عملیات کور تروریست‌های سنتکام در سوریه/ بازی آمریکایی‌ها با آتش در دیرالزور چه اثری روی برجام دارد؟

الیته دور شدن بایدن از برجام و انجام اقدامات خبیثانه و جنون آور با هشدارهایی از داخل آمریکا نیز روبرو شده است. دیوید میلر از اعضای برجسته بنیاد ویلسون به شبکه  تلویوزیونی سی‌ان‌ان گفته است که اگر آمریکا به سمت جنگ با ایران رفته و یا چاشنی تهدید نظامی را افزیش دهد، عواقب شدیدی خواهد داشت.

کارشناس ارشد مطالعات خاورمیانه به بایدن توصیه کرده است که به ‌جای گرفتن اسلحه خالی به سمت تهران، حسن نیت خود را افزایش دهد، زیرا هر اقدام غلط از سوی کاخ سفید باعث افزایش فعالیت‌های مقاومت شده و پیشرفت‌های علمی جمهوری اسلامی ایران را نیز چند پله بالاتر می‌برد. میلر به رئیس‌جمهور آمریکا توصیه کرده است که به جای لاف‌زدن بیهوده در تابستان به فکر اروپا در زمستان باشد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 48
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    21 74
    مشرق بسوز که تو مقاله حسابی سوختی نوش جونت
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      37 13
      امثال تو منافق جایش فقط اعماق توالت جهنم هست
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      15 10
      ما حرامی ها و نوچه های شیطان را خواهیم کشت چون کشتن کفار ثواب ویژای در نزد پروردگار دارد و این فیض قطعا به خاصان درگاه الهی می رسد به خصوص نوچه های صهیون و آمریکا و اولا تر از اونها منافقین که از واجبات دین است. پس شما هم منتظر باش که نسبت خواهد شد جناب منافق
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      25 5
      آلبانی در آستانه یخ زدنه منافق کثیف. توبه کن برگرد. اینجا نعما واز، نسبت به اروپا مجانیست
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      23 9
      درود بر رهبرم، که زبان صحبت با دنیا را خوب میداند، ما از گرسنگی هم بمیریم، پشت ایشان را خالی نخواهیم کرد. مسلما بعد از این سختی ها دوران آرامش خواهد رسید.
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      10 5
      ما طبقه پایین جامعه هنوز مثل شما یقه سفیدها آنقدر حب الدنیا نشده ایم که از بی غیرتی خاک وطن را پیمانه میکنید و به خارجیها میدهید
    • GB ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      4 2
      امثال توی .... نفوذی را باید از کشور کبیر ایران بیندازند بیرون، مشکل کشور امثال توی نفوذی هستند که اختلاس می‌کنند ، کارشکنی و هزار کثافت کاری که به پای حکومت مینویسند دوزاری.
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      2 1
      امتیاز امریکا در برجام چیه
    • FR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      0 0
      کثافت هایی مثل شما که فقط احمقانه فکر میکنید
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    31 9
    آمریکا و اسراییل راهی جز خروج از منطقه ما ندارند.
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    29 6
    آمریکا و اسراییل راهی جز خروج از منطقه ما ندارند.
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    15 5
    وقتی یک انتقام سخت بگریم شیطان بزرگ میشینه سرجاش حیف که یک عده کشور عقب نگه داشتن و مردم در چهل سال خسته کردن
  • علی IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    16 6
    خب همینو بهانه کنید توافق نکنیدبه والله ضرری که مردم ایران دارن متحمل میشن از تحریم نیس از اختلاس داخلیه کرم تو تنه خودمونه ما چه نیازی به توافق به یک مشت روباه صفت داریم
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      10 5
      زمانی که این مقاله نوشته میشد برای بار دوم امریکا به مقاومت حمله کرد.
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      0 1
      امروز چند راکت باعث زخمی شدن سه متجاوز صهیونیستی شد یعنی این خبر جدید است نه خبرشما که میگید آمریکاحمله ای داشته است آمریکای دقیق هم یک مدرسه را ویران کرد !
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    9 4
    آمریکایی ها بارها و بارها اثبات کردند حاضر نیستند دست از دشمنی با ایران بر دارند ، تحریم‌های آمریکا هم بخش مهمی از این دشمنی آمریکایی ها با ما ایرانیان هست که ساده لوحانه است اگر تصور کنیم دشمن دست از این سلاح تحریم علیه ما ایرانیان بر دارد.. تنها راه خنثی سازی تحریم هاست حاقل در شرایط کنونی جهانی ، خوشبختانه شرایط جهانی به نفع ما ایرانیان هست ، باید کمک کنیم غربی ها دشمنان تاریخی ما زمستان سخت و سرد خود را تجربه کنند .. قطعا" براشون مفید خواهد بود
  • DK ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    15 2
    ما باید پاسخ های دردناکی به این ظالمان بدهیم .
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      0 1
      پاسخ داده شد
  • DK ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    13 3
    باید آمریکایی ها تلفات بیشتری بدهند
  • US ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    4 5
    تا اسم توافق میاد جنگ طلبان دو طرف دست به کار میشن
    • IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      0 0
      به دستور بایدن بوده. اسیر حرفهای روشنفکرا نباش
  • IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 1
    یک خال بالاتر بازی کردن اصطلاح جالبی نیست
  • CN ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    6 8
    اینم مثل اسرائیل زد و کشت و رفت، حالا هی رجز بخونید و مقاله های بی ارزش بنویسید
  • رحیم IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    6 1
    الآن که آمریکا جواب داده، ما هم یک ماه جواب ندیم و یک حمله به پایگاهشون در سوریه انجام بدیم.
  • طه IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    8 8
    اگر به پایگاه امریکایی ها حمله بشه میشه حماسه و اگر اونا حمله کنن میشه اقدام بزدلانه...یاللعجب
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      2 0
      چون آنها اشغالگر هستند وچون آنها مردم عادی هدفشان هستند . أنها می‌ترسند پس بزدل هستند
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      7 0
      یعنی درک متجاوز بودن آمریکا در منطقه ما اینقدر برای بعضی ها سخته یا فکر کردند اینها به دنبال متمدن کردن ما و ایجاد دموکراسی در این منطقه هستند
  • محمد IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    7 3
    «وَ إِنْ نَکَثُوا أَیْمانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَ طَعَنُوا فِی دِینِکُمْ فَقاتِلُوا أَئِمَّةَ الْکُفْرِ إِنَّهُمْ لا أَیْمانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ یَنْتَهُونَ * أَ لا تُقاتِلُونَ قَوْماً نَکَثُوا أَیْمانَهُمْ وَ هَمُّوا بِإِخْراجِ الرَّسُولِ وَ هُمْ بَدَؤُکُمْ أَوَّلَ مَرَّةٍ أَتَخْشَوْنَهُمْ فَاللّهُ أَحَقُّ أَنْ تَخْشَوْهُ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ» و اگر سوگندهاى خود را پس از پیمان خویش شکستند و شما را در دینتان طعن زدند، پس با پیشوایان کفر بجنگید، چرا که آنان را هیچ پیمانى نیست، باشد که از پیمان‏شکنى باز ایستند. چرا با گروهى که سوگندهاى خود را شکستند و بر آن شدند فرستاده خدا را بیرون کنند و آنان بودند که نخستین بار [جنگ را] با شما آغاز کردند نمى‏جنگید، آیا از آنان مى‏ترسید؟ اگر مؤمنید خدا سزاوارتر است که از او بترسید.
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    8 3
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    5 7
    ای کاش میگفتید ابتدا نیروهای حضر در اون منطقه به پایگاه امریکایی ها حمله کردند و بعد امریکا جواب داد !
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      2 1
      آنجا آمریکاست یا سوریه ؟ دعوت شدن ؟
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    5 3
    سردار قاانی باید پایگاه امریکا و ترکیه رو کامل از سوریه خالی کند. در قدم اول پاسخ به امریکا و غرب. سپس اگر حرکت اضافه تری کردن،جولان رو هم به سوری بگرداند.
  • محمد FR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    6 3
    «وَ إِنْ نَکَثُوا أَیْمانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَ طَعَنُوا فِی دِینِکُمْ فَقاتِلُوا أَئِمَّةَ الْکُفْرِ إِنَّهُمْ لا أَیْمانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ یَنْتَهُونَ * أَ لا تُقاتِلُونَ قَوْماً نَکَثُوا أَیْمانَهُمْ وَ هَمُّوا بِإِخْراجِ الرَّسُولِ وَ هُمْ بَدَؤُکُمْ أَوَّلَ مَرَّةٍ أَتَخْشَوْنَهُمْ فَاللّهُ أَحَقُّ أَنْ تَخْشَوْهُ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ»(27)؛ و اگر سوگندهاى خود را پس از پیمان خویش شکستند و شما را در دینتان طعن زدند، پس با پیشوایان کفر بجنگید، چرا که آنان را هیچ پیمانى نیست، باشد که از پیمان‏شکنى باز ایستند. چرا با گروهى که سوگندهاى خود را شکستند و بر آن شدند فرستاده خدا را بیرون کنند و آنان بودند که نخستین بار [جنگ را] با شما آغاز کردند نمى‏جنگید، آیا از آنان مى‏ترسید؟ اگر مؤمنید خدا سزاوارتر است که از او بترسید. در جاى دیگر
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 2
    اوباما با تله برجام عملا به گفته خودش به چنددلیل حداقل ۲۰سال دیگه انواع داعش درمتطقه وایران حضوردارند(۱-حضور آژانس وحاسوسانشان درایران برای کنترل سلاح اتمس اتمی وبالستیک-۲-حمایت از داعش صهیونیسم ووهابیها برای کنترل،اشغال،پایگاهایش ووهابیها-۳-حضور درسوریه وضعیف کردن مقاومت روسیه وایران-۴-تلاطم وبهمن های اقتصادی سیاسی ونظامی برای ایران ومنطقه.....) تنها راه نجات از استکبار وغارتگران غرب ،اتحاد(روسبه،چین،کره شمالی وایران برای بیرون راندن وانواع تحریم نفت گاز معادن ومنابع شرق از غربیها صهیونیسم ووهابیها نوکران شیفتگان ووابستگانشان درمنطقه هست
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 1
    مرگ بر آمریکا شیطان بزرگ
  • عبدالله IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    1 1
    این قوم موسوم به اصلاح طلب یعنی پادوهای کثیف آمریکا در ایران باید شدیدا گوشمالی بشن.
  • ناشناس IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 1
    وقتی به صورت دولتی به جایی حمله می کنند یعنی ما کارمان دولتی است و قانونی است دولت ایران هم باید دستور حمله به مواضع آنها را صادر کند .
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 1
    ایران به هیچ عنوان نبایداجازه بدهدنصب دوربینها وحضور جاسوسان آژانس بطور دائمی وبدلخواه غربیها باشه)چون اولا مخالف با (استقلال،اقتدار،خوکفایی،انواع پیشرفتها وامنیت.... مردم وکشور)هست! دومابدلیل (زیادهخواهی وجوسازی ومداخله وبی ثباتی...) غربیها،صهیونیسم ووهابیها،ایران بیشتر ازتمام کشورها بازرسی و حضور آژانس را داشته!سوما حداکثر هرسه ماه وهرفصل ازسال اونهم با موافقت وتائیدکل اعضای دائمی شورای حکام بعداز گذشت هرسه ماه میتوانند برای رلستی آژمایی درمحلهای مشخص بدون نصب دائمی دوربین به ایران بیایند-بطورکلی شرقیها(روسیه،چین،کره شمالی،ایران ومتحدانشان باید با اتحاد درمقابل استکبارغرب غارتگران اشغالگران نوکران وگاوهای شیرده ایستادگی وهمشان را ازمنطقه بیرون کنند
  • DE ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    2 9
    وقتی توان جنگ ندارید چرا با امریکا دشمنی میکنید
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      3 1
      تیرغیب! آمریکا توسط طالبان شکست خورد . شنیدی ؟
  • پیروزه IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    3 1
    لعنت بر امریکا و حامیانش کور خوانده شیطان بزرگ
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    1 0
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    2 1
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 1
    تحلیل ابکی .. امریکا منفعتش در بحران سازیست ..
  • JP ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    0 0
    گروهای مسلح با آتش بازی می کنند
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    بابا از برجام بکشید کنار غنی سازی رو به 90 درصد برسونید چند تا موشک عین الاسدی هم بندازین دیرالزور مقر آمریکایی ها و خودتونم دلار رو بیارید پایین الان وقتشه چند تا موشک درست حسابی ارامکو بزنید دیگه از این غلط ها نمی کنند
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    ریختن خون ناحق حرام و گناه کبیره است همه این خونها به ناحق ریخته میشود چه عرب چه ایرانی چه غربی چه شرقی دنیا اصلا بیمار است بیمار سران ممالک دیوانه چون آمریکا و روسیه و غرب و داعش وووووو دقت کنی دنیا افتاده دست سران بیمار
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    می خوان معادله در منطقه برای بعد از برجام داشته باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس