توافق مسئولان کمیته المپیک و وزارت برای برگزاری انتخابات

با توافقی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش داشته‌اند انتخابات کمیته در موعد مقرر برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، در این چند روزی که از فرآیند ثبت نام از نامزدهای انتخاباتی کمیته ملی المپیک گذشته صحبت های ضد و نقیض زیادی در مورد برگزاری یا تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک شنیده می شد به طوری که با عدم برگزاری انتخابات چند فدراسیون ورزشی این شائبه ها زیاد شد.

کاهش تعداد اعضای المپیکی مهمترین چالش مسئولان کمیته برای برگزاری انتخابات بود و با وجود اینکه بارها هم رئیس کمیته ملی المپیک و هم وزیر ورزش اعلام کرده بودند انتخابات در موعد مقرر برگزار می شود شواهد چیز دیگری را نشان می داد چرا که نه انتخابات دوچرخه سواری و ژیمناستیک برگزار شده بود و نه مشخص بود تکلیف فدراسیون بدمینتون چه خواهد شد.

بعد از بلاتکلیفی فدراسیون های فوتبال، شمشیربازی، ژیمناستیک و وزنه برداری، صحبت از این بود که با توجه به پایان دوره ۴ ساله محمدرضا پوریا در فدراسیون بدمینتون و معرفی سرپرست، باز هم فدراسیون دیگری در جمع سرپرستی قرار می گیرد و شاهد کاهش یک عضو المپیکی دیگر از مجمع کمیته ملی المپیک هستیم اما وزارت ورزش روز گذشته با برگزاری مجمع، اتفاق دیگری را رقم زد.

روز سه شنبه مجمع فوق العاده فدراسیون بدمینتون برگزار شد و اعضا با پیشنهاد معاون وزیر به این توافق رسیدند تا زمان انتخابات کمیته ملی المپیک پوریا رئیس فدراسیون باقی بماند تا تعادل مجمع بهم نخورد و در آینده با معرفی سرپرست انتخابات فدراسیون بدمینتون هم برگزار شود.

وزارت ورزش در خصوص انتخابات سوارکاری هم فعلا ورود نکرده و دست به تغییر نزده تا رئیس این فدراسیون به عنوان عضو مجمع بتواند در انتخابات شرکت کند. به نظر می رسد هماهنگی وزارت ورزش با کمیته ملی المپیک با اتفاقی که روز گذشته رقم خورد مشهود باشد تا مسئولان در عمل هم نشان دهند که مصمم برای برگزاری انتخابات هستند. انتخابات کمیته ملی المپیک روز ۶ شهریورماه برگزار می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس