انتخابات کمیته المپیک در موعد مقرر برگزار می‌شود

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: در صورت غالب بودن تعداد اعضای المپیکی بر اعضای غیر المپیکی، مجمع قانونی خواهد بود و انتخابات برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، کیکاووس سعیدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی درباره احتمال تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک، خاطرنشان کرد: مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک به طور قطع در موعد تعیین شده یعنی ۶ شهریور برگزار می‌شود و هیچ پیش‌فرضی مبنی بر اینکه برگزار می‌شود یا خیر نداریم زیرا وظیفه ما برابر اساسنامه و مصوبه هیات اجرایی و مجمع عمومی، برگزاری انتخابات است.

وی تاکید کرد: در صورت غالب بودن تعداد اعضای المپیکی بر اعضای غیر المپیکی، مجمع قانونی خواهد بود و انتخابات برگزار می‌شود.

دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره عدم حضور خود در این انتخابات به دلیل بازنشستگی تصریح کرد: من هنوز بازنشسته نیستم و تاکنون هم در این زمینه چیزی به من ابلاغ نشده و صرفا در فضای رسانه‌ها این مساله مطرح شده است، در حالی که بنده در انتخابات حضور خواهم داشت.

سعیدی با یادآوری اینکه در عرصه انتخابات شاهد تکثر خوبی هستیم، اظهار داشت: ۳۱ نفر برای ۳۶ پست ثبت نام کرده‌اند که اتفاق خوبی است و نشان می‌دهد سطح مشارکت بالا است. ضمن اینکه همه افراد ثبت نام شده از لحاظ تجربیات فنی و مدیریتی صاحب سبک هستند پس یک فضای رقابتی خوبی را شاهد خواهیم بود.

دبیر کل کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه برابر اساسنامه و مرّ قانون عمل خواهیم کرد و بارها اعلام کرده‌ایم که مجمع در وقت مقرر برگزار خواهد شد، درباره شانس خود در این دوره از انتخابات هم خاطرنشان کرد: به هر حال بسته به تصمیم مجمع دارد و هر تصمیمی گرفته شود، تصمیم اکثریت است و به طور قطع برای همه قابل قبول خواهد بود.

سعیدی در پاسخ به این پرسش که با انتخابات، چه تغییراتی در کمیته ملی المپیک رخ خواهد داد؟ گفت: فعلا برای این صحبت‌ها زود است. ابتدا باید منتظر ماند تا مجمع برگزار شود سپس مدیرانی که انتخاب می‌شوند با تیم جدید خود، تصمیمات را اعلام خواهند کرد.   

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس