کد خبر 1411385
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
ایراد آیین نامه‌ای به برگزاری انتخابات کمتیه المپیک!

کمیته ملی المپیک در فاصله چهار روز تا انتخابات هنوز لیست نهایی کاندیداها را برای اعضای مجمع ارسال نکرده و در اقدامی عجیب فقط رزومه ۳۱ نفر که ثبت نام کرده بودند را به دست اعضای مجمع رسانده است.

به گزارش مشرق، مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک یک‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود، اما هنوز لیست نهایی نفرات تایید صلاحیت شده که به عنوان کاندیدای نهایی مجاز به حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک هستند، برای اعضای مجمع ارسال نشده است.

کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک روز گذشته در حاشیه مجمع سالیانه بدمینتون در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد که بیوگرافی کاندیداها برای اعضای مجمع ارسال شده، اما این اظهار در حالی است که برخی از روسای فدراسیون‌ها و اعضای مجمع اعلام کرده‌اند اما صبح امروز (چهارشنبه) اعضای مجمع تنها یک سی دی دریافت کرده‌اند که در آن رزومه ۳۱ نفر تمامی ثبت نام کنندگان قرار دارد آن هم بدون اینکه مشخص شود کدام نفرات برای چه پستی تایید نهایی شده‌اند.

کمیته ملی المپیک طبق آیین نامه برگزاری انتخابات وظیفه دارد که اخبار مربوط به انتخابات را اعلام کند اما تاکنون هیچ خبر رسمی از سوی کمیته ملی المپیک نه در مورد انصرافی‌ها و نه لیست نهایی نفرات کاندیداها اعلام نشده است.

از طرفی هیچ کدام از ماده های ۱۱ تا ۱۴ آیین نامه برگزاری انتخابات که مربوط به تایید صلاحیت‌ها و اعلام لیست نهایی نفرات است در مسیر برگزاری انتخابات رعایت نشده است.

ایراد آیین نامه‌ای به برگزاری انتخابات کمتیه المپیک!

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس