کد خبر 1411290
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳
شکست شاگردان عطایی مقابل اسلوونی

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از حضور در رقابت های قهرمانی جهان مقابل اسلوونی قرار گرفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان آماده می کند و در شهر لیوبلیانا حضور دارد شب گذشته در آخرین دیدار تدارکاتی خود از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت محلی مقابل اسلوونی، میزبان مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفت.

این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۷ بر ۲۵ و ۳۰ بر ۲۸ به سود اسلوونی خاتمه پیدا کرد. اسلوونی پس از مسابقات لیگ ملت های ۲۰۲۲ با مارک لبدوف به عنوان سرمربی قطع همکاری کرد و حالا قرار است با سرمربی جدید و رومانیایی خود در قهرمانی جهان حضور پیدا کند.

بهروز عطایی برای شروع این مسابقه از ترکیب محمدطاهر وادی، امین اسماعیل نژاد، امیرحسین اسنفدیار، میلاد عبادی پور، علی اصغر مجرد، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد. در این مسابقه صابر کاظمی به دلیل سرماخوردگی و محمدرضا موذن به دلیل گرفتگی از ناحیه گردن نتوانستند در ترکیب ایران قرار بگیرند.

با توافق مربیان، این بازی یک ست دیگر ادامه پیدا کرد که در ست چهارم تیم ملی ایران توانست با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به پیروزی برسد.

طبق برنامه تیم ملی ایران صبح فردا استراحت خواهد کرد و فردا عصر یک جلسه تمرین توپی برگزار می کند.

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد معنوی نژاد، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، شهروز همایونفرمنش، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن بازیکنان تیم ایران هستند.

هدایت تیم ملی والیبال ایران برعهده بهروز عطایی به عنوان سرمربی است و اکبر محمدی (سرپرست)، علیرضا طلوع‌کیان و احمد لاهوتی (مربیان)، حسین خوریانی (آنالیزور)، رضا نصیری (پزشک) رضا قلی‌پور (تراپیست) و یاناس (مربی بدنساز) دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات هستند.

بازی های مرحله مقدماتی تیم ملی والیبال ایران در این دوره از مسابقات به میزبانی شهر لیوبلیانا در اسلوونی برگزار خواهد شد.

برنامه مسابقات ایران در رقابت های قهرمانی جهان به شرح زیر است:

شنبه، پنجم شهریور ماه ساعت ۲۰ ؛ ایران – آرژانتین

دوشنبه، هفتم شهریور ساعت ۲۰ ؛ ایران – مصر

چهارشنبه، نهم شهریور ساعت ۲۰ ؛ ایران – هلند

در پایان مرحله گروهی قهرمانی جهان دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد و چهار تیم نیز از بین تیم‌های سوم شش گروه که عملکرد بهتری داشته باشند، به مرحله حذفی راه پیدا خواهند کرد.

ادامه مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان در سال ۲۰۲۲ شامل مرحله یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال پیکار خواهد بود و در مجموع با برگزاری ۵۲ مسابقه (گروهی و حذفی)، قهرمان این رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    9 4
    نباید به باختن عادت کنند. یکی از علتهای این شکستهای نزدیک نبود یک کاپینان مقتدر در تیم است،
    • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      0 0
      فقدان و فقدان و فقدان پاسور خوب. بین وادی و معروف تفاوت از زمین تا اسمان است. وادی حرکت بدن نداره و خشک حرکت میکنه که دستشو میخونن.جلوه هم باید در حرکت سرعتی ضربش چنان محکم باشه که برگشت ناپذیر باشه. در بازی با لهستان و آرژانتین در جام واگنر ما هیچ حرکت سرعتی آنها را بر نگردوندیم اما آنها 50 درصد حملات سرعتی ما را توپ گیری می کردن
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    1 5
    معروف برگرد
  • ف DE ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    1 4
    خیلی ضعیف و بد...الکی تیم والیبال را بزرگنمایی نکنید..
  • هانی IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    2 6
    این این نیاز به سرمربی بزرگ داره ، حالا توی لیگ ملتها جوگیر شدن امریکا و لهستان رو بردن شروع کردیم به تعریف و تمجید ، بله این نسل خوبه ولی خیلی کار داره تا ..
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 4
    تمام بازی ها رو باختیم ۱ ماه قبل که جزو ۸ تا رفتیم بتید قبول کنیم که لهستان با ما تبانی کرد که ما بالا بیایم بعد دوره حذفی همان نتیجه حالا به نفع لهستان شد تو ایران تمام رشته ها با پول کثیف تبانی اداره میشود
  • احمد IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    3 0
    تیم خوبی داریم فقط پاسور کم تجربه و نمی تونه خوب به همه پاس بده نرکیبی بلد نیست . مشکل بعدی دریافت کننده هست که باتجربه داریم توتیم که تازه اضافه شدند ولی باید همه توپ را خوب برسونند تا امتیاز بگیریم .باید به همه بها بدهید و یک نفر را زیادی بالاتر نبرین .
  • DE ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    3 2
    پاسور باهوش مثل معروف تیم نداره دریافت اول هم که همیشه مشکل تیم ایران بوده
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    1 2
    بادی از افرادی مثل سعید معروف به عنوان کمک مربی استفاده شود . بالاخره بازیهای ملی بیشتری نسبت به مربی تیم ملی داشته . و تجربه اش میتواند به کمک تیم بیاید . وقتی که مربی تیم ملی به اشتباه خودش پی برد که یک بازیکن باسابقه دیگر مثل عبادی پور کم دارد . میخواست از موسوی استفاده کند و بقیه ماجرا امیدوارم این تیم اینده درخشان تری داشته باشد
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    2 0
    عبادی خیلی شله !
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    1 0
    شله قلم کار!
  • ali IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    1 0
    به هیچ وجه دنبال بازیکنان حاشیه ساز مثل معروف و موسوی معدنی و.... نروید. به فکر راه حل های دیکر باشید. با اون بازیکنان حاشیه ساز مشکلات دیگری هم به مشکلات شما اضافه می شود.
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 0
    نیاز تیم ما پاسور هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس