بهنام محمودی

بهنام محمودی با مثبت ارزیابی کردن شرایط تیم ملی والیبال در آستانه قهرمانی جهان، معتقد است تیم ایران به عنوان سرگروه به دور دوم مسابقات صعود می‌کند.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران از پنجم شهریور ماه کار خود را در قهرمانی جهان آغاز می‌کند و در اولین مسابقه شنبه به مصاف آرژانتین می‌رود. مصر و هلند هم دیگر هم‌گروه‌های ایران در دور مقدماتی این رقابت‌ها هستند.

بهنام محمودی در مورد وضعیت تیم ملی در آستانه قهرمانی جهان به ایسنا گفت: چند بازیکن مصدوم به تیم اضافه شده‌اند و در جام واگنر و بازی با اسلوونی خوب کار کردند. فقط میثم صالحی نرسید که امیدوارم سلامتی خود را به دست بیاورد. کار ما در قهرمانی جهان سخت است اما مطمئن هستم بازیکنان نسبت به لیگ ملت‌ها بهتر و هماهنگ‌تر کار می کنند.

او افزود: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و در گروهی هستیم که با کمی هماهنگی و دقت می‌توانیم هر سه تیم را شکست بدهیم. از طرفی بازیکنان نسبت به لیگ ملت‌ها هماهنگ‌تر و باتجربه‌تر شده و از تیم‌های دیگر شناخت پیدا کرده‌اند.

محمودی با بیان اینکه این تیم‌ها در سال‌های گذشته شکست داده‌ایم، تاکید کرد: درست است که در لیگ ملت‌ها به هلند باختیم اما معتقدم توانایی شکست این تیم را داریم. باید با طمانینه و تجربه بهتر بازی کنیم.

او در پایان گفت: هرچند قهرمانی جهان از لیگ ملت‌ها سخت‌تر است اما مطمئنم به عنوان سرگروه صعود می‌کنیم. جوانان ما انگیزه خوبی دارند، هفته به هفته بهتر می‌شوند و باعث خوشحالی مردم خواهند شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یک استقلالی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    0 1
    لطفاً جو گیر نشوید هم به آرژانتین و هم به هلند می بازیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس