کد خبر 1411101
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
شکستگی دیواره داخلی چشم قهرمان کاراته

علی اصغر آسیابری نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان، طبق تشخیص پزشکان دچار شکستگی دیواره داخلی کاسه چشم سمت راست شده و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، علی اصغر آسیابری نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان کشورمان در چارچوب پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی به مصاف حریفان خود رفت، وی درنخستین مبارزه ابتدا «سریگنه مودوی» از سنگال را شکست داد و سپس در دیدار با «نورلانوو نظیم» از قرقیزستان بعد از تساوی ۲ بر ۲ با قانون سنشو (کسب اولین امتیاز) پیروز میدان شد به نیمه نهایی راه یافت. در مبارزه سوم در حالی که آسیابری با نتیجه ۵ بر صفر از «حسن مسارو» از اردن عقب بود، حریف اردنی با اخطار بازنده شده تا نماینده کشورمان راهی مبارزه نهایی شود. وی در مبارزه پایانی ۷ بر صفر برابر «آناس عالمی» از مراکش باخت و سومین نقره تیم کشورمان را کسب کرد.

آسیابری در دیدار با نماینده اردن با ضربه پاشنه پای حریف از ناحیه چشم راست دچار مصدومیت جدی شد، اما این ملی پوش کشورمان با غیرت به مبارزات خود ادامه داد و با شکست این حریف راهی فینال بازیهای کشورهای اسلام شد.

حالا متاسفانه پس از بازگشت تیم ملی کاراته به ایران روند درمان آسیابری پیگیری شده و با تشخیص پزشکان چشم وی باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

طبق تشخیص پزشکان، شکستگی دیواره داخلی کاسه چشم آسیابری باعث شده تا عضله چشم وی درگیر باشد و این اتفاق باعث دوبینی شده و حالا برای رفع این مشکل طبق توصیه و تشخیص پزشکان باید چشم سمت راست آسیابری هر چه زودتر جراحی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    0 0
    این همه خسارت به خود ارزش داشت؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس