کد خبر 1411073
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
بایدن رکورد زد؛ گذراندن 228 روز در تعطیلات

کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه تخمین زد که رئیس‌جمهور آمریکا در ۱۹ ماهی که از حضورش در کاخ سفید گذشته، ۲۲۸ روز را در تعطیلات گذرانده که در مقایسه با اسلافش رکورد محسوب می‌شود.

به گزارش مشرق، کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه تخمین زد که جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در طول دوران ریاست‌جمهوری خود ۲۲۸ روز را استراحت کرده است.

این نهاد در توییتر خود نوشت: امروز نود و سومین روز استراحت بایدن در سال جاری است. بایدن از زمان آغاز به کار ۲۲۸ روز را در تعطیلات گذرانده است.

بایدن ۷۹ ساله در طول ۱۹ ماه ریاست‌جمهوری خود بیش از هر یک از اسلافش وقت برای استراحت گذرانده و ۱۵۰ روز را در اقامتگاه خود در دلاور (زادگاهش) سپری کرده است.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا تا همین زمان در دوران ریاست‌جمهوری خود، ۱۳۲ روز را در تعطیلات گذرانده بود؛ باراک اوباما و جورج دابلیو بوش روسای‌جمهور قبل از وی در همین بازه زمانی از حضورشان در کاخ سفید به ترتیب ۳۸ روز و ۱۰۰ روز را استراحت کرده بودند.

اخیراً، جو بایدن رئیس‌جمهور ایالات متحده در تاریخ ۱۰ اوت (۱۹ مرداد) با خانواده خود برای تعطیلات به ایالت کارولینای جنوبی رفت. او در تاریخ ۱۶ اوت برای امضای قانون ضد تورم به کاخ سفید بازگشت و سپس به اقامتگاه خود در دلاور رفت و تا چهارشنبه ۲۴ اوت (دوم شهریور) در آنجا خواهد ماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    1 0
    هنوز مونده به کابینه دولت 1 1 و 12 برسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس