کد خبر 1410252
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
خبری از تایید صلاحیت نامزدهای کمیته المپیک نیست

با وجود گذشت ۱۰ روز از پایان ثبت‌نام نامزدهای انتخابات کمیته ملی المپیک هنوز خبری از اسامی نامزدهای تایید شده نیست.

به گزارش مشرق، ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات کمیته ملی المپیک ۲۰ مردادماه به پایان رسید و بیش از ۳۰ نفر آمادگی خود را برای ریاست، نواب‌رئیسی و هیات اجرایی اعلام کردند.

طبق آیین‌نامه انتخابات، ستاد نظارت بر انتخابات موظف بود ۳ روز بعد از پایان ثبت‌نام، اسامی تائید شده‌ها را اعلام کند اما این اتفاق رخ نداد این در حالیست که شنیده شده ۳ رئیس فدراسیون تائید نشده‌اند. البته کمیته ملی المپیک در خصوص این شایعات هیچ واکنشی نشان نداده و با وجود گذشت ۱۰ روز از پایان ثبت‌نام، اسامی را اعلام نکرده است.

کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک پیش از این در گفت‌وگو با فارس گفته بود که اسامی نهایت تا ۳۰ مرداد اعلام می‌شود و نامزدها حدود یک هفته برای تبلیغات فرصت خواهند داشت اما این روزها خبر می‌رسد دبیر کل که از خبر بازنشستگی خود ناراحت شده چند روزی است در محل کار خود حاضر نشده است.

با وجود اینکه هم رئیس کمیته ملی المپیک و هم مسئولان وزارت ورزش تاکید به برگزاری انتخابات در موعد مقرر دارند اما شواهد چیز دیگری را نشان می‌دهد چرا که حتی انتخابات چند فدراسیون‌ المپیکی هم برگزار نشده و کاهش تعداد المپیکی‌های مجمع وجود دارد.

صالحی‌امیری در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد در صورتی که مجمع ۶ شهریور برگزار نشود اعضا می‌توانند ماه بعد انتخابات را برگزار یا تاریخ جدیدی تعیین کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس