کد خبر 1410722
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
واکنش تاج درباره گزارش مربوط به فولاد مبارکه/ دیگر مقابل اتهامات سکوت نمی کنم

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درمورد نقش خود با گزارش اخیر مربوط به شرکت فولاد مبارکه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، مهدی تاج، نامزد ریاست فدراسیون فوتبال درباره مطالب اخیری که علیه وی درمورد اعاده به خدمت پس از ارائه گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی درباره گزارش‌های مالی که به تازگی از شرکت فولاد مبارکه منتشر شده، جوابیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

در شرایطی که متاسفانه بی اخلاقی و بی تقوایی در نشر اکاذیب توسط جریانی هدفمند شدت و حدت بیشتری گرفته و روزی نیست که تهمتی ناروا با اغراض مشخص به سطح افکار عمومی پمپاژ نشود،برخود وظیفه می دانم درباره یکی از آخرین دست پخت های این جریان نکاتی چند را با مردم عزیز در میان بگذارم.

1_در گزارش ۳۰۰ صفحه ای تحقیق و تفحص مجلس محترم شورای اسلامی فقط یک بار درباره اعاده به خدمت اینجانب به نام بنده اشاره شده و هیچ بند و ماده دیگری درارتباط با من نیست.

2_اصل ماجرا به ماجرای تصویب و ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان در روزهای پایانی شهریور ۱۳۹۷ باز می‌گردد.در آن زمان به جهت دفاع از تمامیت کیان فوتبال و مهم‌تر از آن، تمکین از قانون مصوب مجلس شورای اسلامی درخواست اعاده به خدمت خود را تسلیم وزیر محترم وقت ورزش و جوانان کردم و پس از طی مراحل اداری با استناد به ماده ۶۰ قانون خدمات رسانی به ایثارگران، با این درخواست موافقت شد تا فوتبال ملی و فدراسیون فوتبال در آستانه جام ملت‌های ۲۰۱۹ دچار آسیب نشود.

این در شرایطی است که این موضوع در سطح کلان دولت و در چارچوب روابط بین دستگاهی دو وزارتخانه پیگیری شده و مقام درخواست کننده و تایید کننده، مجاز و مختار به پذیرش یا رد این موضوع بودند و اینجانب کوچکترین دخل و تصرفی در این درخواست نداشتم. چنانچه مطابق نامه شماره  ۹۷/۱۰۰/۱۷۳۷به تاریخ ۹۷/۰۸/۲۴ جناب آقای دکتر سلطانی فر، وزیر محترم وقت ورزش و جوانان و موافقت جناب آقای رحمانی، وزیر محترم وقت صمت در نامه شماره ۲۰۰۰۰/۱/۹۵۴۴ به تاریخ ۹۷/۰۹/۲۱ با این درخواست موافقت شده و تا پیش از استعفا از فدراسیون نیز جاری بوده است.

3_آنچه درباره دریافت مبالغی نیز در گزارش تحقیق و تفحص مجلس محترم شورای اسلامی آمده، در واقع مبلغی است که بابت حقوق ٣ سال دستمزد اینجانب است که حتی در صورت دریافت حقوق بازنشستگی به عنوان یک حق اکتسابی باید به بنده پرداخت می‌شد.

4_روشن است و تردیدی ندارم در هفته جاری و روزهای باقیمانده تا برپایی انتخابات فدراسیون فوتبال همین گروه جریان ساز که مردم با آنان آشنایی کامل دارند، سیل تهمت های تازه را علیه اینجانب طرح خواهند کرد. لذا ضمن تشکر از همراهی صمیمانه مردمی پس از مصاحبه شب گذشته ام در شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران، جهت احترام به افکار عمومی تمامی موارد تازه ای که توسط جریان هدفمند در روزهای آتی طراحی می شود را پاسخ می دهم و در زمان مقتضی درباره اهداف و پشت پرده این جریان سخن خواهم گفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • حمیدخان IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    30 2
    اصفهانی رند بعد از چند بار سکته مصلحتی به خاطر منحرف نمودن افکار عمومی از لفت و لیس ویلموتس شیاد و همدستان داخلی اش ؛ از ویلموتس حقه باز و قرارداد صدها میلیارد تومانی این مفتخور بی وجدان دفاع می کند اما باید گفت : چوب خدا صدا نداره ؛ اگر بخوره دوا نداره
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      10 14
      مردک چکار بنام شهر و قومیت داری ؟ مگه اسم وفامیل نداره؟
    • حمیدخان IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      9 5
      اسم و فامیل خودت چیه ، پسرک؟
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      4 6
      آن روز که ۳۳۰ شهید والا مقام (فقط در یک روز)بردوش مردم اصفهان به عرش رفتند کدام گورستان بودی که امروز تفرقه میندازی؟
    • حمیدخان IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      4 2
      اولا تشییع پیکرهای مطهر شهیدان اصفهان چه ربطی به حقه بازی و حب ریاست مهدی تاج داره؟ ثانیا اگر معنای رند بودن را نمی دانی از فرهنگ لغت استفاده کن تا شیر فهم بشی
    • علی IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      1 0
      تنها راه نجات فوتبال و مردم و بیت المال حکومت اسلامی نابودی و مرگ تاج هست. و تاج.. سلمان رشدی فوتبال است.
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    2 6
    بچه های یه خدابیامرزی که دراستخرزیرآبی رفت وبالا نیومدمی گفتند:...بازهم تهمت بازهم افتراء اما پدرگفت بخاطرمردم وانقلاب اینها را به جان میخرم. حالا ایشون هم بخاطرفوتبال این مملکت داره افتراءوتهمت روبه جون میخره
  • سید فروزان CH ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    9 1
    اصلا تو خوبی ،تو‌ پاکی ،تو گلی همه بر ضد تو بیگناه!!!! فقط از قرارداد ویلموس چقدر نفع میبری را روشن کن ؟؟؟؟؟ بعد ادعای پیشنمازی کن
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    7 0
    شما از رهبر جمهوری اسلامی ایران جلوتر حرکت میکنید؟ مگر ایشان نگفتند بکارگیری در سن بازنشستگی را منحل کنید؟ آیا گفتند و تبصره آوردند که ایثارگران عزیز مستثنا هستند؟!
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    7 0
    به به چه شود با حقوق فدراسیون کارهای سنگین انجام نمی شود مگر اینکه دریافتی ها سنگین باشد . دولت روحانی دولت احمدی نژاد را در اختلاس سه هزارمیلیادی مسخره میکرد خودش صدها برابر برابر فاسد تر از احمدی نژاد شد. فولاد مبارکه اصفهان، کشت و صنعت مغان ، نیشکر هفت تپه ، شرکت ارج ، شرکت هپکو ، الکتریک ایران رشت ، و صدها کارخانه که از حوصله مشرق خارج است.
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      2 0
      دلاااااار جهانگیری
  • ایرانی با غیرت IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    5 0
    جناب مهدی تاج با اون لهجه شیرین اصفهانی : شما اگر درخواست اعاده به خدمت دادید بایستی توان انجام کار را داشته باشید . شما یکبار سکته کردید و دوباره میخواهید به فوتبال برگردید؟ شما بهتر نیست برای سلامتی قلب بیمارت هم که شده دور این فوتبال استرس زا را قلم بگیرید؟ به خدمت گرفتن کلاه بردار و شیادی به اسم مارک ویلموتس به جای سرمربی تیم فوتبال نشان دادکه شما چیزی از فوتبال نمیدانید و به اصطلاح از او رو دست خوردید و حالا میخواهید دوباره به صحنه فوتبال برگردید! شما سعی دارید با اسم بردن از کارلوس کیروش خودتان را موجه جلوه دهید و به طور غیر مستقیم درصدد گول زدن نمایندگان فوتبال و جمع اوری رای انها هستید. موفقیت های کارلوس کیروش ربطی به شما ندارد. بازگشت کیروش هم نتیجه ائی عاید ما نخواهد کرد و او نخواهد توانست تیم را به مرحله بعد ببرد همانطور که قبلا نتوانست ببرد.
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    4 0
    عزیز باتقوا لطفا جبران خسارت پرونده ویلتموس رو تقبل کنین
  • Korush.t IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    2 0
    کدوم قانون اجازه داده در جایی که مشغول بکار نیستی حقوق میلیاردی بگیری
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    2 0
    ما چقدر نیروی خدوم مثل شما داریم. خدا سایه شما رو کم‌ نکنه
  • اصفهانی IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    3 0
    خدایا خبر و قیافه اینها رو نبینیم و نشنویم دیگه
  • ناشناس IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    3 0
    اگه آقای تاج،در ماجرای ویلموتس مقصر هستن،پس چرا بازخواست نشدن؟؟؟!!!چرا دوباره تایید صلاحیت شدن؟؟؟!!! اگر هم بی تقصیره که هیچ.... در هر صورت باید شفاف سازی بشه... چیزی که الان مهمه،این فساد عجیب و غریب تو فولاد مبارکه هستش که رقمش در ذهن ما نمیگنجد..
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    4 0
    استاد بازی با کلمات و گیج کردن مخاطبه! خودتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس