کد خبر 1410118
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹
نماد معاملاتی فولاد مبارکه در بورس تعلیق شد

مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران از تعلیق نماد معاملاتی فولاد مبارکه در این بازار خبر داد.

به گزارش مشرق، محمود گودرزی در مورد گزارش تحقیق و تفحص نمایندگان مجلس از فولاد مبارکه که در آن از تخلفات گسترده این شرکت پرده برداشته است، گفت: فقط همین را بگویم که بورس تهران با توجه به ابهامات شفافیت اطلاعاتی ناشر (شرکت فولاد مبارکه) وجود داشت با هماهنگی سازمان بورس از امروز اقدام به تعلیق نماد معاملاتی فولاد در بورس کرد تا بعد از اینکه اطلاعات لازم به صورت شفاف از سمت ناشر اخذ شود، بازگشایی نماد انجام نخواهد شد.

مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران در مورد اینکه چه زمانی نماد معاملاتی فولاد مبارکه باز می‌شود،‌گفت: بستگی به اطلاعات شفاف‌سازی شرکت دارد و تا زمانی که اطلاعات لازم از ناشر گرفته نشود، نماد بازگشایی نمی‌شود.

گودرزی همچنین در مورد اینکه آیا بورس تهران نظارتی برگزارش‌های حسابرسی شده شرکت‌ها می‌کند، گفت: این گزارش‌های ارائه شده از سوی ناشران بورسی توسط سازمان بورس رصد می‌شود، البته طبق قانون مسؤولیت صحت و شفافیت گزارش‌های انتشار یافته برای هر یک از شرکت‌های بورسی بر عهده هیأت مدیره و خود ناشر یعنی شرکت بورسی است.

به گزارش مشرق، شرکت فولاد مبارکه دومین شرکت بزرگ بورس در بازار اول بورس است که ارزش روز این شرکت بیش از 294 هزار میلیارد تومان ثبت شده است که حدود 36 درصد از سهام این شرکت در بورس به صورت شناور خرید و فروش می‌شود، امروز هم در ساعات ابتدایی معاملات نماد معاملاتی فولاد مبارکه به نام فولاد باز بود و از میانه بازار نماد آن متوقف شد که اکنون مدیرعامل بورس تهران از تعلیق این نماد معاملاتی خبر داده است.

نماد معاملاتی فولاد مبارکه در بورس تعلیق شد

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    15 1
    گل بگیرن دم در سازمان بورس رو
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      0 0
      فساد سیستمی در خصولتی ها ـــ برخی شرکت های خصولتی حیاط خلوت برخی شده اند ـ شرکت های خصولتی مانند شترمرغ هستند. می گی تخم بذار می گه من شترم .می گی بار ببر میگه من مرغم. به این شرکتها می گی چرا حقوق نجومی ، پاداش نجومی می دی میگه من خصوصیم. وقت هم می گی مالیات بده ، مواد اولیه و انرژی را به قیمت جهانی باید بخری میگه من دولتیم.
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      0 0
      خصولتی ها و شترمرغ ــ همه خصولتی ها (شرکت های دولتی) را باید تحقیق و تفحص کنید ـــ شرکت های خصولتی مانند شترمرغ هستند. می گی بپر میگه من شترم . می گی بار ببر میگه من مرغم. به این شرکتها می گی چرا حقوق نجومی و پاداش نجومی میدی میگه من خصوصیم هر قدر بخوام حقوق و پاداش می دهم و هر کی را هم بخواهم استخدام می کنم.. وقت هم می گی مالیات بده ؛ و هزینه مواد اولیه و انرژی را به قیمت جهانی بده ؛ میگه وا صنعتا ؛ صنعت از دست رفت و دولت باید اینها را مفت به من بده. من دولتیم. تفاوت هزینه مواد اولیه مفت و محصول را هم بعنوان تخم دو زرده خودش حساب می کنه . ــ برخی شرکت های خصولتی حیاط خلوت برخی شده اند ــ و هر کی را هم بخواهد ـــ الان که همه در به در دنبال کار می گردندـ استخدام می کند با حقوق ها ی آنچنانی ـ فساد سیستمی در برخی خصولتی ها یافت میشه.
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    16 0
    باز هم مسئولانی فاسد که از معرکه فرار میکنند. اون وقت مردم بدبخت محتاج نان شب هستند.
    • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 0
      می‌خواستن خیانت نکنن
    • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 0
      نتیجه گوش نکردن به ولی فقیه هست که باعث شدن فاسدان بیان
  • نامی IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    7 0
    دو سال این سهم رو خریدم هنوز تو ضررم
  • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    0 0
    سود نقدی و افزایش سرمایه سهامداران رو کاهش بدید و به خزانه دولت فخیمه واریز نمایید تا گروگان گیری و پاراپاگاندای فساد در فولاد یک روزه حل شود
  • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    0 0
    بیخود نیست میگه مردم منتظر بهبود وضع اقتصادی پس از توافق برجام نباشن حداقل صدشرکت هم تراز فولاد مبارکه هست صدتا۳میلیارد دلار ۳۰۰میلیارد دلار
  • حمید IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    0 0
    مردم چه گناهي كردن كه سهامشون تعليق ميشه؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس