زورگیر افغانی در اتوبان نیایش: قمه دستم بود،هیچکس جلو نیامد/ تماشاچیان فقط فیلم می گرفتند

مردی در ترافیک بزرگراه نیایش و مقابل چشم مردم، به سراغ یک خودروی ٢٠٦ که راننده‌اش دختری جوان است می‌رود، در را باز می‌کند و با تهدید قمه قصد سرقت از راننده را دارد و درنهایت موفق می‌شود.

به گزارش مشرق، این اتفاق عصر روز چهارشنبه گذشته و زمانی رخ داد که خودروهای زیادی در ترافیک پشت چراغ قرمز بزرگراه نیایش تهران توقف کرده بودند و تنها چند ساعت بعد، فیلمی که یکی از راننده‌ها از صحنه سرقت گرفته بود، شبکه‌های اجتماعی را پر کرد. سارق که تیغه قمه او در فیلم کاملا مشخص است پس از این سرقت به آن‌سوی بزرگراه، جایی که همدستش انتظارش را می‌کشید دوید و ترک موتور او نشست و هر دو فرار کردند.

با گزارش ماجرا به پلیس، شاکی پرونده در توضیح ماجرا به مأموران گفت: من در ترافیک اتوبان نیایش توقف کرده بودم. شیشه‌های ماشینم بالا بود که ناگهان سارقی با قمه به سراغم آمد. در ماشین را باز کرد.

من فراموش کرده بودم در ماشینم را قفل کنم. چند دقیقه قمه را روی سرم گذاشته بود و می‌گفت اگر گوشی‌ات را ندهی، نصفت می‌کنم. با او درگیر شدم که گوشی‌ام پرت شد روی صندلی عقب خودرو. می‌گفت گوشی ات را از صندلی بردار و به من بده. من این‌کار را نکردم و در آخر سوئیچ خودرو را برداشت و بعد در عقب را باز کرد و گوشی را با خودش برد و فرار کرد.

دستگیری

‎با شروع تحقیقات، کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته پرداختند و موفق شدند چهره سارق را به‌دست آورند. آنها با بررسی بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار موفق شدند سارق خشن را شناسایی کنند، چرا که او یک مجرم سابقه‌دار بود.

متهم که تبعه افغان بود، به تازگی از زندان آزاد شده بود. با این سرنخ، کارگاهان موفق شدند ظرف ٢٤ ساعت مخفیگاه وی را در جنوب تهران شناسایی و او را دستگیر کنند.‎

سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان جزئیات این خبر گفت‌: ‎در تحقیقات صورت گرفته از سارق جوان مشخص شد که او با همدستش به‌صورت سریالی دست به زورگیری می‌زدند که فیلم یکی از زورگیری‌های بی‌رحمانه او جنجالی شد. وی افزود: متهم پس از اعتراف به زورگیری با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی همدست وی در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت. این درحالی‌ است که سرنخی از همدست فراری او به‌دست آمده و وی به‌زودی دستگیر خواهد شد.‎

گفت‌وگو

اقرار به ١٠٠ فقره زورگیری

دزد افغان نخستین بارش نیست که به جرم زورگیری دستگیر شده است. او تاکنون به ١٠٠ فقره سرقت اقرارکرده است.

از شگرد سرقت‌هایت بگو؟

‎من و همدستم سوار بر موتور می‌شدیم و به مناطق شمال پایتخت می‌رفتیم. از صبح تا شب در خیابان‌ها پرسه می‌زدیم تا سوژه‌ای پیدا کنیم. بعد به سمتش می‌رفتیم و با تهدید قمه اموالش را سرقت می‌کردیم.

چه شد که تصمیم گرفتید در شلوغی بزرگراه از راننده ٢٠٦ سرقت کنید؟

‎در بالای شهر گشت می‌زدیم و به‌دنبال سوژه مناسب بودیم که آن خودرو را دیدیم. دوستم گفت برو و از راننده‌اش سرقت کن. من هم رفتم. راستش گفتم ترافیک است و هر کس قمه را ببیند جرأت نمی‌کند جلو بیاید.آن روز با تهدید قمه گوشی دخترجوان را سرقت کردم و برگشتم. یادم نمی‌آید که دقیقا به آن دختر چه گفتم، ولی یادم می‌آید که تهدید کردم. او هم خیلی ترسیده بود. بعد بلافاصله رفتم آنطرف اتوبان و با دوستم فرار کردیم.

هیچ‌کس جلو نیامد تا مانعت شود؟

نه. فکر کنم در حال فیلمبرداری بودند! در این شرایط کسی جرأت نمی‌کند دخالت کند.

چند مورد با این شگرد سرقت انجام دادید؟

حدود ۱۰۰ مورد. ما بیشتر سراغ کسانی می‌رفتیم که طلا داشتند یا گوشی گران‌قیمت. گاهی هم پشت چراغ قرمز از راننده‌ها سرقت می‌کردیم. در کل هدفمان سرقت گوشی و طلا بود.

هر روز کارتان سرقت بود؟

هر روز برای سرقت می‌رفتیم اما فکر نمی‌کردیم که فیلم زورگیری پشت چراغ نیایش اینطور جنجال به پا کند. من خیلی پشیمانم و از آن دختر عذرخواهی می‌کنم. اصلا قصدمان آسیب رساندن به کسی نبود. همیشه قمه را برای تهدید با خودمان می‌بردیم اما هیچ وقت به کسی آسیب نرساندیم. همین دختر(راننده ٢٠٦) را هم چند دقیقه با قمه تهدید کردم ولی اصلا به او آسیب نرساندم. با این حال خیلی پشیمانم و فکر نمی‌کردم دستگیر شویم.

منبع:همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 208
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 52
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    افغاني هاي مهربون و شريف!!! فقط تهديد ميكنند به كسي اسيب نميزنند!!! فك كن اينا اگر برگردند كشورشون ما ديگه انقدر ادم مهربون نداريم!!!!!
    • اماک IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      106 1
      حدود ده تا پانزده سال آینده نتیجه حضور چند میلیون مهاجر پشتون را به خوبی در ایران خواهید دید هر کدام از این خانواده ها حدود هفت بچه دارند و جمعیت آنها در آینده نزدیک چن ده برابر خواهد شد. سناریوی سوریه در انتظار ایران است. مسولين عزیز شما مشغول دعواي سیاسی خود باشید.
    • DE ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      67 6
      الآن زشت کلام بیانیه میده زندانی دزد افغانی آزاد باید گردد.!؟
    • ترنم IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      55 6
      این اولین باره که از یک رسانه رسمی هویت اتباع ذکر شد چون بسیاری از جنایت های ديگه که توسط همین مهاجرین انجام ميشد در رسانه های رسمی ما سانسور ميشد. که همین باعث ایجاد یک جو علیه مردم ایران شده بود. به جز قوم هزاره بقیه اتباع با احترام باید از کشور اخراج بشن.
    • علی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      45 10
      خیلی از مهاجران واقعا آدم های خوبی هستن که به خاطر امثال این بی شرف ها تحت فشار قرار میگیرند، الان در ترکیه به خاطر حضور تنها دویست هزار مهاجر افغان مردم این کشور به شدت با آنها بد رفتار شدن و موضوع مهاجران افغان به یکی از مسائل اصلی دولت و مردم تبدیل شده، حالا شما مقایسه کنید حضور شش تا هفت میلیون مهاجر در ايرا طی چند دهه گذشته و خصوصا دو سال اخیر در ایران، اگر جای ما بودن چکار میکردن.
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      29 33
      انصافا دهها گزارش تابحال از زورگیران ایرانی خودمون خوندم که همون اول با قمه به طرف میزده بعد سرقت میکرده! هرچند کار این دزد بیشرف قابل توجیه نیست اما منظورم اینه که صدبرابر وحشیتر از این هم در بین هموطنان خودمون هست. خلاصه که آدمکش جانی روانی، ایرانی و افغانستانی نداره، الکی بحث حاشیه ای راه نندازین، مشکل ما الان چیز دیگه است: چرا قوه قضائیه، زورگیران مسلح رو بدون مماشات اعدام نمیکنه.
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      35 3
      من ۵۴ سال سن دارم از آغاز مهاجرت افاغنه به ایران به خاطر دارم که مردم از انها می‌ترسیدند چون اغلب دست به چاقو بودند و جنایت می‌کردند کم کم در مملکت ریشه کردند و سیاست دولت مبنی بر حمایت از مهاجرین شد تا سال ۷۶ که غلامرضا خوشرو که یک افغانی بود به جرم قتلهای زنجیره‌ای دستگیر شد و مردم را عصبی و متاثر کرد که باز دولت ترجیح داد ملیت او کتمان شود و او را اهل قوچان معرفی کردند در حالیکه همه میدانیم استان خراسان محل زندگی اغلب مهاجرین افغان است! خلاصه که با حمایت و لاپوشانی خلاف و جنایات افاغنه کار به اینجا که میبینید رسیده!!! همه جا هستند !زیاد و پرمدعا حتی د سینما و رسانه ملی متوقع و طلبکار تا جاییکه ظاهرا خلافکار های انها را هم نمیشود اخراج کرد!!!
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      25 1
      فقط قطع عضو می تواند جلوی دزدی را بگیرد
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      1 0
      توکه میگی خفاش شب افغانی بود منم همسن توام تمام جنجال‌های رسانه ای حتی مصاحبه اش را باسیما دیدم قوم وخویشش زیاد بودند . من کم گناه عمومی کردم اما سن دبستان بودم سنگ گذاشتیم روآسفالت ماشین‌ها می‌زدند روشون صداش بلند میشد . وجدانم هنوز هم ناراحت است بااینکه اتفاقی نیفتاد عذاب وجدان دارم بارها تصادف کردم شاید جواب آنکارم بودند . ای کاش آن چند بنده خدا منوببخشند . برای مالاریا بود اما می‌توانست تبدیل به فاجعه شود . آخ
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      24 1
      تازه مجلس هم پشت افغانیهاست و فرت و فرت قانون به نفعشون تصویب میکنه واقعیت اینه که مسئولان حال مبارزه با مهاجران را ندارند والسلام
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      36 3
      نوید محمد زاده به عنوان نماینده ایران در کن لب های فرشته حسینی را میبوسد ! وقتی میگویند این دور از شان شماست میگوید خوب کردم زنم بود دلم خواست ! بدتر از نوید دولت است که بدون حساب و کتاب به افغانها تابعیت ایرانی میدهد. هنوز افغانها را نشناخته اید . اینها اگر وفادار بودند به کشور خودشان بودند. فرزندان همین افغانها بزرگ شوند بدتر از بهائیان طلبکارند و هر جا باشند بخصوص مراکز امنیتی نظامی خودبخود بهترین مهره برای جاسوسی و خیانتند.
    • FR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      4 16
      بقول شما این افغانی در ایران متولد شده و بخاطر اینکه پدر و مادرش افغانیست نه ملیت افغانی دارد و نه میلیت ایرانی در کشورهائی مثل کانادا و انگلیس هرکس که در آنجا متولد شود بطور خود کار میلیت آن کشور را دارد مثل زایش همسر آقای رامبد جوان که همسرش را برد در کانادا وضع حمل کند تا ملیت کانادائی را بدست آورد اینکه شما بخاطر اجداد این بنده خدا او را افغانی ذکر کردید کاری نژاد پرستانه و ضد انسانیت است
    • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      4 0
      والله آدم زورش میاد
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      10 36
      چه ربطی به کل افغان ها داره؟! مگه ایرانی مجرم نداریم؟ مگه ظریف و روحانی و ... ایرانی نبودند و اینهمه سختی های کمنظیر به ایرانی ها وارد کردند؟
    • علی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      25 1
      میدانید چرا مسوولان ما با موضوع بسیار مهم مهاجران درست برخورد نمیکنند؟؟؟ چون مسوولان عزیز ما نه خانواده هاشون توی ایران زندگی می کنند، نه تو ایران درس می خوانند، نه تو ایران خرید می کنند و نه کاری به مشکلات ما دارند اونها فقط توی ایران اختلاص می کنند و در خارج خرج می کنند.
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      10 0
      صد تا ، آخری که تصویرش پخش و گرفتار شد . فهمید اینجور هم فکر میکرد اینجا شهر هرت نیست
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      15 0
      اولا باید سارقان مسلح اعدام و دست شان قطع شود. ثانیا: وقتی مهاجرت اتباع بیگانه بی حساب و کتاب باشد ، نتیجه اش می شود تجمع آنها در میادین و ...و سرقت
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      11 1
      قبول مهاجران باید محدود ، با مجوز و حداقل کسانی باشند که در مرزهای مجاور ایران زندگی می کنند تا به لحاظ فرهنگ و... نزدیک به هم باشیم.
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      4 17
      آقایان خوش غیرتی ، که تو محل جرم ، فقط بلدین فیلم بگیرین ! موضوع رو ملیتی ، که دشمن پسنده ، نکنین ! از چند میلیون افغانی شریف ساکن ایران ، که ، بخش زیادی از ساخت و ساز کشور ، حاصل زحمات اوناست ، چند درصد خلافکارن ؟ مگه مدافعین حرم مظلوم فاطمیون ، از همین افغانیها نیستن ؟ چرا رگ غیرت تون ، در مسیر انحرافی بیرون میزنه ؟! باید بدون توجه به ملیت مجرم ، با اون برخورد بشه ! عمله دشمن نشیم و موضوع رو سیاسی نکنیم !!
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      1 11
      آقایان خوش غیرتی ، که تو محل جرم ، فقط بلدین فیلم بگیرین ! موضوع رو ملیتی ، که دشمن پسنده ، نکنین ! از چند میلیون افغانی شریف ساکن ایران ، که ، بخش زیادی از ساخت و ساز کشور ، حاصل زحمات اوناست ، چند درصد خلافکارن ؟ مگه مدافعین حرم مظلوم فاطمیون ، از همین افغانیها نیستن ؟ چرا رگ غیرت تون ، در مسیر انحرافی بیرون میزنه ؟! باید بدون توجه به ملیت مجرم ، با اون برخورد بشه ! عمله دشمن نشیم و موضوع رو سیاسی نکنیم !!
    • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      8 1
      دو فرهنگ متفاوت، از جغرافیا و محیط متفاوت! قابل توجه سیاستمداران و کسانی که طبع لطیف، احساساتی و انساندوستانه ای دارند.
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      5 11
      فقط باید مهاجران شیعه و فارسی زبان را بپذریم. مهاجران پشتون و ... به پاکستان و کشورهای دیگر بروند.
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      5 9
      سهم ایران از مهاجران افغانستان رزمندگان افغانی جنگ تحمیلی ، فاطمیون و خانواده یشان و شیعیان افغانستان می باشد.
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      12 1
      در فتنه ای که سال 98 بخاطر گرونی بنزین براه افتاد طبق گفته نیروی انتظامی چند افغانی هم بازداشت شدن که سوار یک وانت بودن و چندین بانک رو بطور کامل به آتش کشیده بودن . از هر فرصتی برای ریختن زهر و صدمه به ایرانیها دریغ نمی کنن نمک نشناسها
    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      3 12
      اولا همه اختلاسگر نیستن دوما همه افغانستانیها بد نیستن پس حرفه‌ای صهیونیستی نزنید
    • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      2 15
      کسانی که خلاف یک تبعه خارجی را اینهمه بزرگنمایی میکنند(البته چون افغانستانی هست و اگر از جاسوس‌های فرانسوی و انگلی بود اراجیف برعکس نشخوار میکردند) بدانند اگر با روش شما بخواد پیش بره هیچ ایرانی را به هیچ کشوری راه نمیدهند چون در تمام کشورها و قومیتها خلاف کار داره و درست با همین مدل مزخرفهایی که حرفش را میزنید میگویند اینها دو سه تا بچه می‌آورند و ۱۰_۱۵ سال دیگه کشور ما پر میشه از ایرانیها (چون ما بچه نمی آوریم) مسئولین, شما هم به فکر نوکری آمریکا و دعواهای خود باشید تا ایرانیها کشور را بگیرند!!!! پس منافقین اسقاطیلی و معدود ایرانی‌های مغز کپک زده بیخود ادای کشور دوستی درنیاورید
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      2 9
      ۵۴ ساله شما بهتره کمی هم از جنایتهای و جاسوسیها و کشتار دانشمندان و مردم بی گناه کشور توسط خارجیها میگفتی تا لااقل نفاقت کمتر مشخص بشه...
    • علی IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      4 9
      افغانها اکثرا مردم شریفی هستند ولی بهتر است به کشور خودشان برگردند البته به غیر از خانواده های عزیز فاطمیون که تا ابد بر روی چشم ما جا دارند و ایران را باید مثل خانه خود بدانند.
    • محمد IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      14 0
      يه روز ميگن يه افغاني چند تا طلبه را زخمي و به قتل رساند يه روز در رفسنجان ١٠ نفر كشت و ٥ نفر زخمي كرد روز ديگه يه افغاني در همدان ٥ نفر از اعضاي يك خانواده را يكجا به قتل رساند روز ديگه در شهر ري يك افغاني بخاطر رابطه نامشروع همسرش يك نفر را به قتل رساند روز ديگه نيايش و روز ديگه ؟؟ و بعد هم با افتخار ميگن ما ايراني هاي مهمان دوست اما دقيقأ همين چند روز پيش شعار مرگ بر ايران سر دادن و بخاطر اينكه طالبان فقط چند ساعت حق آبه ايران را از رود هيرمند داده گفتن ايران آب افغانستان را دزديد و بايد و از اين پس براي هر مترمكعب آن بايد هزينه پرداخت كند و يا آن مرزبان طالبان مه در جواب مرزبان ايران كه گفت همه مسلمان هستيم گفت نخير اينگونه نيست مسلمان داريم تا مسلمان
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      13 0
      مگر همه افغانها مدافع حرم شیعه اند که برخوردمان با همه شان یک جور باشد ؟ مدتی قبل چند کارگر اهل هرات سنی دسته جمعی به یک خانه حمله کردند وقتی پلیس آمد در رفتند. پلیس عملا کاری نکرد چون میگفت چکار کنم بگیرمشان قاضی رها میکند ! در کدام کشور اروپایی مدافع حقوق بشر !!!!!!!!! اینهمه مرزهایشان بی در و پیکر است ؟ بخشی از بیکاری و تورم ناشی از حضور میلیونی افغانهاست که مالیات نمیدهند ولی از همه امتیازات ایرانیان بهره مندند . افغانهای مجرم را شناسنامه دار کرده و هر گز مجوز حضور مجدد در ایران ندهید. اگر بخواهید به اسرائیل بروید حتما باید یهودی باشید . آنوقت تا میگوئیم قانونمند مهاجران بیایند سر و صدای نژاد پرستی و حقوق بشر در میاید ! مردم ایران بشر نیستند ؟ حقوقی ندارند ؟ فقط زورگیران و سگ پرستان بشرند و دارای حقوق ؟ !
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      10 0
      دو زن و یک پسر افغان در امام زاده صالح موبایل قاپی میکردند. اینها حرمت مراکز مذهبی را هم نگه نمیدارند حالا به اینها تابعیت هم میدهید ! خدا به داد مردم ایران برسد با این مسئولان گیج و منگ !
    • محمد IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      6 0
      دولت ترکیه تمام افغانها رو از کشورش اخراج کرده چون شغل و امنیت و ناموس مردمش براش مهمه ولی مسئولین ما چرا چنین اقدامی نمیکنند؟دیگه که تو افغانستان جنگ نیست پس چرا باید هرروز تعداشون بیشتر بشه تو کشورمون!
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      0 6
      آخه حقوق افغانی چقدر هست که بشه مالیات گرفت ؟ چه امتیازاتی گرفتن که چند برابرش کار نکردن
    • سعید IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      5 0
      علتش افزایش سرقتها اینست که ارازل و اوباش زودتر از قاضی به خانه برمیگردند؟؟؟راستی کسی میداند چرا !!!
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      0 1
      باشه ولی تو هم ایرانی نیستی! تو هم برو کشور خودت زندگی کن! 1400 ساله، اسلام که در این کشور بوده و حاکم بوده! ما میدونیم با مردمان مسلمان منطقه امون چطور رفتار کنیم! توهم برو کشور خودت زندگی کن! برو پیش نژادپرست ها و نژاد بازها طرفدار خودت! ما 1400 سال اینجا تمدن اسلامی داشتیم و در مقابل کفار و نژادپرست ها و بی دین ها و لائیک ها مقاومت کردیم و نابودشون کردیم! به کمک خدا.
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    64 7
    وباز هم افغانی ها کی ازشرشون خلاص میشیم چقدر پررو شدن ،کی میخوان جلوی ورودافغانها به کشور بگیرن/ هرکدومشون خلاف کردبفرستید کشورشون. هنوز روحانی های حرم امام رضا یادمون نرفته.
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    46 1
    سابقه دار و 100 فقره!!!
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      39 0
      واقعا جای سواله !!! ایشان بعد از خلاف چرا باید همچنان در ایران و پایتخت بچرخد!! آیا برای پلیس خلافکاران وطنی کافی نیست که اینطور از مهاجرین خلافکار استقبال میشود!!؟؟ ایا دیپورت ایشان کار سخت و غیر ممکنی است!؟؟؟؟
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      20 0
      فکر میکنید هزینه خرید مواد مخدر صدها هزار معتاد پرخطر چگونه تامین میشه?! روزانه هزاران گوشی طلا کیف قاپی سرقت خودرو منزل در تهران اتفاق میفته که اکثرآ شکایت نمیکنند و اگر هم شکایت کنند بی فایده است مگر اینکه سرقت جنجالی شود! حدودآ نیمی از معتاد ها کار نمیکنند و با سرقت هزینه خرید مواد مخدر خود را تامین میکنند.
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    39 1
    فقط اعدام
  • کاردان IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    34 0
    چی بگم باید یه طوری نقره داغ بشن تا عبرتی برا دیگر خلاف کاران بشود .اگه یه ایرانی در افغانستان چنین غلطی میکرد درون گلوش سرب داغ میریختن .
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    45 1
    مگر رسانه ای بشه تا بخاری از نیروی انتظامی بلند بشه!
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      5 18
      روزانه دهها مجرم که دستگیر میشن با بخار جنابعالیه؟ دیگه دروغگویی هم حدی داره. هرچند طبیعیه وقتی شواهد و مدارک بیشتر باشه (مثل فیلم)، سریعتر میشه به مجرم رسید پروفسور جان
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    42 0
    ای نامرد نمک نشناس!!! در کشور غریب میخوری و میپاشی و اینطور خیانت میکنی؟!! به کسی آسیب نزدی!؟؟ خود نامردت میگی کسی جرات مقاومت ندارد در برابر قمه قطعا اگر کسی مقاومت میکرد تو بی شرف آسیب جدی به او میزدی!!
    • محمد IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      2 8
      اون که به نامردیه بود کلاغ کند دریده بود .
    • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      3 0
      واقعا حیف اونهمه بنده نوازی و حاتم بخشی و خدمات بی چشمداشت ایرانیان
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    40 3
    نژاد عجیبی دارن این افغانها
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      10 14
      آمریکا و انگلیس افغانستان بدبخت رو به این روز انداختند عجیب ترین نژاد انگلیسی های کثیفند
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      1 10
      عجب!!¡ اگه یک ایرانی این کار رو نی کرد اون وقت ایرانی ها نژاد عجیبی داشتند؟!!! بهتره یه جوابی واسه نژاد آمریکایی بکنی که دائما توش کشت و کشتاره!
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      1 4
      آریاییند دیگه
  • صفدر DK ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    14 1
    دزد مهربون موش بخوره تو را چرا نمی زدی خوب می زدی یا لااقل میدادی پشه بزنه خخخخخخ
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    24 4
    چرا عجیب!!! مثلا از یک مهاجر بی وطن معتاد اواره انتظار دارید برایتان خوش نویسی کند و پول در بیاورد!!!!؟مهاجر یعنی بزه یعنی بی شرافتی یعنی آوارگی و بی انگیزگی از چه بترسد که خلاف نکند!! آبرو و نام خانوادگی ؟!!! و یا سو پیشینه ؟!!!
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      1 4
      خودتو توصیف کردی؟
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    33 4
    اول مهاجر بودین، بعد اتباع، الانم دزدی میکنید، هم مالمونو میبرید، نونمونو بریدین، برگردین خراب شده خودتون لعنتیا
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      2 2
      یعنی مسبب تمام بدبخت بیچارگی تو اونا هستند ؟ قاطی نکردی آیا ؟
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    60 2
    طرف از افغانستان پاشده اومده ایران ازناموس ایرانی دزدی کرده اونوقت قوه قضاییه سکوت محض،نه یک فقره بلکه ۱۰۰فقره،؟!!! غیرت شما تحریک نشد یا ....
    • TR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      20 14
      یا رو اومده زورگیری می کنه مردهای ایرانی فیلم میگیرند ایا غیرت شما تحریک نشد
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      18 2
      شما یک میدان از کشور رو نشون بده که درست داره کار میکنه جز صنایع دفاعی مون. اون از آموزش و پروش و وزارت خونه هامون و مجلس و ... اینم از اینها.
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      14 1
      افرین به کسی که فیلم گرفت وباعث گرفتاری این مجرم شد! شما هم اگر دیدی کسی قمه در دست دارد به او نزدیک نشو
    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      1 1
      بماند که همه جامون درست کار میکنه و قشنگ سیاه نمایی میکنی
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    22 13
    مشرق از تو بعید بود ملیت سارق را برملا کنی!! چطور دلت امد وجهه هموطنان فرهیخته و درستکار و پاکدامن افغانی را لکه دار کنی؟!!!!!
    • IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      1 7
      آخه هر کسی سالها همجوار شما بشه، فرهیخته و درستکار و پاکدامن میشه
    • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      1 7
      هنوز خیلی راه مونده تا به فرهیختگی و درستکاری و پاک دامنی ایرانیان برسن
  • RU ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    16 4
    تا زمانی که از سر این موجودات کثیف خلاص نشیم اوضاع همین طور است باید همه کسایی که کوچکترین خلافی داخل ایران دارند رو به کشور خودشون دیپورت کنیم .و تمام مهاجر های غیر قانونی که تو مرز دستگیر میشه را به تیربار ببندیم .
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      2 2
      با اورژانس فی الفور برو بستری شو تا کار دست خودت ندادی
  • مجید IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    19 1
    وقتی گفته می شود 100 بار سابقه دارد یعنی نیروی انتظامی کارش را درست انجام داده ولی قوه قضائیه این بنده خدا را به 100 بار تخفیف و گذشت اسلامی آزاد کرده خب این خیلی زیباست البته در مورد بیشت راین گونه سرقتها و زورگیریها در قوه قضائیه ما شاهد همین وضعیت هستیم زیرا مردم باید احساس ناامنی کند تا نروند و طلا نخرند و سکه و چیزهای گرانقیمت و پولهای خود را فقط و فقط به بانکها بسپارند تا انها بتوانند اختاس کنند و دزدیها و چپاولشان از راه قانونی باشد زیرا بعد از دزدی بانکها قیمت مسکن و مغازه ها 10 برابر میشود و صروتحساب بانکها هم صاف خواهد شد
    • ناشناس IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      4 1
      اول متنو درست بخون بعد نظر بده، گفته 100 بار سرقت کردیم، یعنی پلیس وظیفشو درست انجام نداده که بعد از 100 بار سرقت تازه دستگیر شده
  • اعدام در محل جرم IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    14 1
    باید اگر حکمشان اعدام هست در یک روز تعطیل در محل وقوع جرم اعدام شود اعدام در زندان برای دیگران عبرت نمی شود وگرنه سریال قمه بدستان ادامه داشته و هر کسی برای حفاظت از خود بدنبال سلاح سرد یا گرم خواهد بود
  • شیردل FR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    25 1
    اگر این دزد کثیف رو توی افغانستان دستگیر کنن دست رو قطع میکنن ولی اینجا چایی و زرشک پلو بهش میدن تا چاق تر بشه بهتر بتونه فرار کنه چه کنیم با این قوانین من در اوردی کی میخوان حکم قران رو اجرا کنن خدا میدونه!
  • حامد IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    8 13
    چاقو دسته اش را نمیبره . افغانی آسوده بچرخه
  • محمد IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    11 0
    این هشداری به مسئولین است اگر 1000 قمه بدست در پایتخت فعال شوند چه بر سر کشور می آید
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    10 0
    تو این صحنه اگه چهار تا مردم از ماشین پیاده میدن و هر کس با سلاح سردی که تو ماشینش داره_(چوب-زنجیر یا قفل فرمون و...)-به سمت این یارو میرفت دزده میترسید و فرار میکرد و اینجوری با خیال راحت کارشو جلو نمیبرد...نیاز نبود بهش نزدیک بشن همینکه برن به سمتش و چهار تا فحش و دری وری بهش بگن طرف میترسه و فرار میکنه...دخالت نمیکنیم و بیخیالیم نتیجش میشه این
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      4 2
      دقیقا، یه مرد پیدا نشده بره سمت این یارو، بالا شهر اینطوریه بیشتر
    • آریا IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      5 0
      تو همون وضعیت با دزده درگیر بشی اگر طوریش بشه باید دیه آقا را بدی زندان هم بری ، تازه پلیس ازت طلبکار میشه که به تو چه مربوط بود ؟ اصلأ غلط کردی دخالت کردی !!!
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    14 0
    آهای مسئولین بی خیال ، این ناامنی ها بعد از مردم نوبت شماست ، آخه چرا درک نمیکنید این ارازل بیگانه را اخراج کنید. خودمون کم بدبختی داریم اینا دیگه شدن قوز بالا قوز. افغانی توی روستای ما پارس سوار میشه ، بخدا دیگه آخر پر رویی هست ، تا حالا ده بار هم بیشتر بابت دزدی گرفتنش. هم دزدی میکنن ، هم باج میدن که ادامه بدن. خجالت داره مقامات بی خیال
  • اعدام کنید . IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    10 2
    افعانی وایرانی ،عرب وعجم ،موطلایی وموسیاه ،سفید وسیاه نداریم .قانون باید با هر کسی که خط قرمز ها را رد می کند وبه نوامیس مردم متعرض می شود وموجب بی امنی ورعب ووحشت می شود برخورد قهری داشته باشد. برخورد قهری یعنی اعدام . تادرس عبرتی باشد برای دیگر بد اندیشان.
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    16 4
    اگه تو کرمانشاه این اتفاق می‌افتد ، جوان افغانی قیمه قیمه میشد
    • TR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      6 12
      لاف نزن زورگیری تو کرمانشاه بیشتر از همه جا هست هر روز داریم اخبارشو می‌خونیم
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      7 0
      خوبی کرمانشاه اینه که حتی یکنفر افغانی توش پیدا نمیکنی برعکس مشهد و تهران که تعداد جمعیت افاغنه حتی از ایرانیها هم زده بالاتر
    • TR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
      2 2
      زورگیر افغانی یا غیر افغانی داره مشکل شما با زورگیرهاست یا افغانی ها
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    6 0
    تازه فنی و حرفه ای میخواد براشون دوره مهارت آموزی بزاره بنده خداها
  • مهدی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    4 16
    اینقدر دزد توی این مملکت داریم که این افغان قطره ای از دریاست
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      3 3
      سیاه نمایی ممنوع است
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    11 0
    گناه تکرار این فجایع به گردن مجلس و قوه قضائیه هستش ناموس ملت دست یه مشت وحشی افتاده و اعدام نکردن این جانیان شراکت در جرمشون هست آقای اژه ای
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      1 2
      الکی کسی اعدام نمیشه
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    6 0
    صورتشو دیگه چرا شطرنجی کردین !؟ بگذارید بی حیثیت بشه
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    19 3
    افغانیها بعد از دستگیری باید بشدت شکنجه شوند تا درس عبرتی برای بقیشون باشه
    • TR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      7 24
      بیشتر زورگیرها ایرانی هستند مشکل تو فقط با زورگیرهای افغانیه ؟ ما عدالت می‌خواهیم نه وحشی گری و قومیت گرایی
    • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      0 2
      به اون شدتی که تو میخوای سقط میشد. بیشتر از این راه نداشت جون تو
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    3 11
    اگه کارهای سخت را ایرانی جماعت انجام میداد ، نیازی به افغانی ها نبود ..بروید کوره های آجرپزی یزد را ببینید !!
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      11 0
      این قضیه برهان خلف دارد!! از ۴۳ سال قبل که پای افاغنه به ایران باز شد کارفرماها انها را نیروی کار ارزان و مفت و سخت یافتند و این طبیعی بودکه ایرانی ها بیکار بمانند و این شد سنت که افاغنه انهم غیر مجاز کار بگیرد چرا که کم توقع بود بیمه نمیخواست واگر در هنگام کار حادثه ای حتی منجر به فوت رخ می‌داد کسی پی گیر نبود! این یعنی از دست رفتن فرصت شغلی برای ایرانی که باید بیمه میشد خانواده داشت و تن به هر رفتار ظالمانه کارفرما نمیداد!!
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    11 0
    از مقامات خواهشمند است موضوع را به طریق مسالمت آمیز حل کنن و مزاحم زورگیران محترم نشوند.
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      3 0
      آفرین خخخخخخخ
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    18 1
    آیا برای ما ایرانی ها چه در دولت قبل افغانستان و چه نظام فعلی فرش قرمز در آنجا پهن می کنند !؟ آیا یک ایرانی می تواند غیر قانونی و حتی قانونی و تحت الحمایه دولت آنجا به فعالیت های تجاری و.. بپردازد !؟؟ یا مثلا کار فرهنگی !؟ و آیا مردم آنجا از ایرانی ها به گرمی استقبال می کنند !؟؟
  • بنیامین IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    8 0
    یا ما باید بریم تو زندان تا امنیت داشته باشیم یا باید مثل آمریکایی ها سلاح گرم همراه خودمون حمل کنیم
  • TR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    15 8
    یه نفر اومده زورگیری می کنه همه فیلم می گیرند بعد ادعای غیرت هم دارید
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      7 1
      خود سارق اعتراف کرده تا زمانی که قمه در دستش باشد کسی جرات نزدیک شدن به او را ندارد!!! اگر همین فیلم هم نبود که الان این اقا یقه خواهر شما را میگرفت! در ضمن شما اگر کسی قمه در دست داشته باشد او را در آغوش میگیری!؟؟؟؟
    • AT ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      1 5
      غیرت داشته باشی از قمه نمی ترسی من قبلا با چهار نفر چاقو به دست دعوام شد چاقو خوردم اما فرار نکردم
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      3 0
      17:53 کمتر فیلم هندی ببین!
  • محمد IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    4 4
    در کل برخورد با دزد تو ایران شبیه جوکه چه آفتابه دزد چه دزد سر گردنه چه کت و شلوار پوش شیک مخلص (عه ببخشید مختلس) در ضمن اکثر افغانی ها، آدمای زحمتکشی هستن متاسفانه خیلی از جوونای ما کارای سخت رو انجام نمیدن و دنبال یه شبه پولدار شدن هستن یوتیوبر، اینفلوئنسر و ... نیازی به برخورد قهری نیست، وقتی جوون ایرانی کار رو درست انجام بده و از کار نزنه، طرف میخواد چجوری درامد داشته باشه میری استاکار ایرانی میگیری به این امید که پولش تو جیب ایرانی بره با قیمت بالاتر بعد طرف خودش میاد تماشا(نظارت) میکنه و کارگر افغانی کل کار رو انجام میده!!! خطر بزرگ متاسفانه گرایش افغانیهای پشتون به افکار وهابی هست و هر کدوم هم کارخونه بچه سازی راه انداختن هر زوج بین 7 تا 10بچه بنظرم نهادهای امنیتی به فکر این مطلب باشن چالش 10سال بعد ایران به نظرم این خواهد بود
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      5 1
      این قضیه برهان خلف دارد!! از ۴۳ سال قبل که پای افاغنه به ایران باز شد کارفرماها انها را نیروی کار ارزان و مفت و سخت یافتند و این طبیعی بودکه ایرانی ها بیکار بمانند و این شد سنت که افاغنه انهم غیر مجاز کار بگیرد چرا که کم توقع بود بیمه نمیخواست واگر در هنگام کار حادثه ای حتی منجر به فوت رخ می‌داد کسی پی گیر نبود! این یعنی از دست رفتن فرصت شغلی برای ایرانی که باید بیمه میشد خانواده داشت و تن به هر رفتار ظالمانه کارفرما نمیداد! این کامنت را من بالاتر د جواب دوست دیگر نوشتم! افغانی اگر خوب و سخت کار میکند چون مجبور است به کار گیری کارگر غیر مجاز که باب طبع کارفرما ها است باعث از بین رفتن امنیت محیط کار است کم شاهد نبودیم کارگر افغانی حتی جان صاحب کار را گرفتا و یا همکار خود رو با قتل رسانده ! خواهش میکنم علمی نظر دهید اگر کارهای سخت در دست افاغنه است به دلیل تنبلی ایرانی نیست این یک بیماری اجتماعی است که مهاجر بی پشتوانه و بی خانواده زیر زمینی به کار گمارده میشوند تا بیمه ومالیات یقه کارفرمای سودجو را نگیرد!!
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      7 0
      مردک همین الان ببین چقدر جوون ایرانی تحصیلکرده تو اسنپ و وانت و پیک موتوری کار میکنن ضمن اینکه کلی جوون دیگه هم سر کارهایی مثل بنایی و ...هستند اینقدر هم جوانان ایرانی تحقیر نکن
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      1 2
      کار سخت کار توو اسنپ و وانت و پیک نیست. کار سخت ندیدی تا حالا
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    4 0
    قوه قضاییه با رأفت اسلامی اینا رو زود به زود آزاد میکنه این طوری پر رو میشن بابا دست قطع کنید اعدام کنید نابودشان کنید اینا با زندان آدم نمیشن
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    17 2
    خدا را شکر افغانی ها حق سکونت در آذربایجان را ندارند. تبریز نه تنها شهر بدون گدا است بلکه شهر بدون افغانی نیز می باشد.
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      6 1
      چون تبریزی ها به هیچ وجه به افغان ها خونه وکار نمیدن. تبریز باید برای دیگر شهرها الگو
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      1 6
      بماند که بیشتر افغانی‌ها خوب هستن
    • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      0 2
      مهمون نوازی تبریزی ها که شهره عام و خاصه ! همه میدونن اینو اگه تبریز رفته باشن !
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      3 0
      افغانی غیر افغانی نداره کلا تبریز با غریبه میانه خوبی نداره، من تقریبا مرتب تبریز میرم میام خیلی خوششون از غریبه ها نمیاد چه برسه به افغانی
  • پیروزه IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 0
    دزده خیالش راحته که بعد از دستگیری قانون اورا نمی تواند کنک یا شکنجه کند ودر صورت زندانی شدن به سه یا شش ماه زندانی همراه با صبحانه.ناهار .شام مجانی انواع تفریحات نشستن روبروی تلویزیون شطرنج دومینو واموزش خلاف کاری درست کردن تیم خلاف بعد از اینکه از زندان خلاص شد این هم قوانین جزایی برای یک مجرم است از مسولین کشور می خواهم با این همه هزینه که برای زندانها می شود قوانین جزایی را سختر بکنند .از طرفی میگویند چرا مردم دارند فیلم می گیرند وکمک نمی کنند اینجا هم قانون ما به کمک اقا دزده میاید در صورت مشکلی برای اقا دزده در حین دزدی با فرد برخورد کننده با شدت برخورد میشودپس باید چکار کرد هیچ با خیال راحت بنشین فیلم پخش زنده را نگاه کرد.
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    5 0
    اگه صورتشو نشون بدهند مالباخته ها میتونن دقیق شناسایی کنن سرقت هاش احتمالا تا 300 فقره باید باشه تازه خیلی ها هم وقت و حوصله شکایت ندارن به قول معروف این تازه نوک قله کوه یخ است که از دور پیداست.
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      0 0
      آره تاشم مقر میومد
  • موسی فعالیان IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    3 0
    سلام این فرد از مهمان نوازی ایران سو استفاده کرده است با توجه به تکرار کارهایش باید قانون اسلام در خصوص قطع دست در باره اش اجرا شود.
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      0 0
      حیف حیف از اونهمه نوازش
  • US ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 10
    من افغانستانیها رو بسیار دوست دارم
    • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      10 3
      خودتم افغانی هستی. متنفرم از تمام افغانها فقط آمریکا براتون خوبه سگ روی صندلی شما کف هواپیما.
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      5 1
      هی متنفر ! بشدت نفرت انگیز و حال بهم زنی نژادپرست
  • US ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 11
    افغان هراسی را کنار بگذارید وگرنه یک قطره آب به شما نخواهم داد
    • برو ب کشورت IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      9 0
      شما برگرد ب کشورت به زودی از گرسنگی هلاک خواهید شد
    • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      5 1
      مصرف آب شرب افغانی ها درایران از حقابه قانونی ایران بیشتراست
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      7 1
      شاهد از غيب رسيد!!! عزيزان افغاني پرست! ميبينيد چقدر وقيح و گستاخ و ناسپاس هستند!!!
    • US ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      3 3
      قبل از ما شما از تشنگی هلاک خواهید شد به فضل الهی
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      8 1
      ما افغان هراسی نداریم ! ما از افغانی ها منزجر و متنفریم!!! افغانی اگر ترس داشت در کشورش با دشمن میجنگید و مثل موش فرار نمیکرد!!اینجا ایران است کنام شیران ! سرزمین مردمانی که ۸ سال با کل جهان جنگید اما هرگز وطن را ترک نکرد و یک وجب از خاک را تسلیم دشمن نکرد!!! از چی افغانی بترسیم ؟!!!
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      0 3
      چه جالب با یک نظر تقلبی درونیات کثیف تونو بیرون میریزید پرمدعاهای پست
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    3 1
    عوضش امنیت داریم روز روشن توی اتوبان واقعا امنیت نعمتیه
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    3 15
    افغانیها ایرانی هستند روزگار بدتاکرد. من هرچه افغانی دیدم خوب مومن وصادق بودند زحمت کش
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      13 0
      خواب دیدی عزیزم!! مواظب باش تنها گیرت نیارن
    • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      1 10
      اشتباه میکنید ، بچه شرور همه جا هست اما این مردم شریف و واقعا پرطاقت وبسیارمومن هستند من درجمکران همسایه أنها بودم و دیدم چقدر خاص هستند
  • ناصر IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 0
    مشکل ما قوه ی قضایه ای است که باعث این همه فساد در جامعه شده زندگی یک اراذل را دنبال کنید میبینید که بعضی از آنها چندین بار توسط نیروی انتظامی بزرگوار دستگیر شده اند نرفته زندان آزاد شده اند و هر مرتبه حرفه ای تر شده تا اینکه مرتکب قتل شده چرا همان بار اول دستش قطع نشده تا ....
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      1 0
      چون قطع دست ۱۷ شرط دارد
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 0
    مشرق جان بنویس زورگیر
  • محمد IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    5 2
    دیواربکشید تومرزمثل ذوالقرنین تا جلوی این قوم یاجوج وماجوج روبگیرید
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      0 2
      انوقت با تو چ کنیم؟! با کسی که بی دین و بی خداست چه بکنیم؟! دشمنی بدتر از منافق و کافر ومشرک هرگز روی زمین وجود ندارد! و نخواهد هم امد
  • محمد IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    4 1
    چندی پیش یکی ازاینها تو رفسنجان چهارایرانی وشش افغانی روکشت. یک هفته پیش یک زن افغانی شوهرش روکشت و پخت. الان هم زورگیری ۱۰۰ فقره باقمه توروز روشن. دیگه باید چکارکنند تا باور کنیم که عمده ناامنی تو ایران زیر سر افغانی هاست.
  • ناشناس IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    11 0
    مثل زمان حمله افاغنه در زمان شاه سلطان حسین صفوی شده.نادرکجایی نادر که دودمانشان روبه بادبدهی
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      1 6
      یه افغانی هم میشه شهید نسیم افغانی
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 1
    دستشو قطع كنيد.
  • مرصاد IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 6
    آقایان خوش غیرتی ، که تو محل جرم ، فقط بلدین فیلم بگیرین ! موضوع رو ملیتی ، که دشمن پسنده ، نکنین ! از چند میلیون افغانی شریف ساکن ایران ، که ، بخش زیادی از ساخت و ساز کشور ، حاصل زحمات اوناست ، چند درصد خلافکارن ؟ مگه مدافعین حرم مظلوم فاطمیون ، از همین افغانیها نیستن ؟ چرا رگ غیرت تون ، در مسیر انحرافی بیرون میزنه ؟! باید بدون توجه به ملیت مجرم ، با اون برخورد بشه ! عمله دشمن نشیم و موضوع رو سیاسی نکنیم !!
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      3 0
      خیلی ساده لوح و سطحی نگری!!!!!
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      1 0
      افغانی های متاهل اکثرن خوبن ، بیشتر مجردهاشون خلافن ، پس بهتره هر کدومشون جرمی مرتکب شد اول مجازات بشه و بعد هم برا همیشه دیپورت شه
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 0
    حالا اگر ورشکست نمیشد ارزشی برای مردم قائل بود یا فخر فروشی میکرد و برای دستاوردش خودخواهاکه میسرود!!!؟؟؟ هه
  • گمنام IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    4 6
    همه افغان ها دزد نیستند همانطور که همه ایرانی ها انسان درستی نیستند ! در هر قشری خوب و بود وجود داره پس انقدر نژاد پرستانه نظر ندین
    • DE ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      2 1
      فقط ياد گرفتين بگيد نژادپرست نباشيد
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      2 2
      موافقم
    • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      0 3
      و همه ایرانی ها ! اینایی نیستن،که میان اینجا(و کلیه شبکه ها اجتماعی و خبری) نظر میزارن! این بیشترشون لشکرها منافقین و کفار وطنی و خارجی هستن! اجیره شدن هستن! تا نظرات خودشون رو به خورد جامعه بدن! همه این ها تقصر شورای فضایی مجازی، که میخوان مرزها مجازی ول باشه، و طرح صیانت اجرا نشه! شورای فضایی مجازی که هنوز از همون قبلی ها هستن!
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 9
    فاطمیون افغانی هستن پس قدمشون رو چشم و ایران بشه منزلگاهشون
  • آرش UA ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 0
    مشکل اینجاست که قانون به تو اجازه نمیده از خودت دفاع کنی‌. وای به حالت اگه به همون سلاح سرد از جان و مال خودت خواسته باشی‌ دفاع کنی‌ و مهاجم زخمی یا کشته شه.
  • 598 IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 0
    قوه قصاییه کجاست چه میکنه چرا دست رو دست میزاره چرا 4 نفر از قمه کشا رو اعدام نمیکنه نکنه از فصای مجازی و تبهاتس میترسه قمه کشان از سستی و عدم قاطعبت قوه قصاییه کشور دارند سواستفاده میکنند
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    6 0
    وباز هم جنایت از طرف افغانیها همون موقع که چن جانبازو تو مشهد کشتن ملیت رو کتمان میکردن فکر این جاشو نکرده بودن اخه افغانستان جز وبال گردن چی داشته واسه ایران باید اخراج بشن اب رو هم باپررویی قطع میکنن
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 1
    همینی که هست ...
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    3 0
    چی میشه افغان هارو سمت استان‌های لرزبان نفرستید مثل لرستان.ایلام.خوزستان.بوشهر.چهارمحال بختیاری. کهکیلویه.....
  • US ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 8
    بزودی برای یک قطره آب به دست و پای افغانها خواهید افتاد
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      2 0
      ههههه، خیلی مسخره ای
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      3 0
      از البانی! خسته نمی شید،که دائم چرند می نویسید، ؟! اسلام و قران باعث اتحاد ماست .
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      3 0
      افغانستان از ایران خشک تر است. رشد جمعیت افغانستان بسیار زیاد است. افغانستان به دریا هم دسترسی ندارد. ایران مشکل پول دارد نه مشکل آب. مشکل اصلی آب در واقع در افغانستان و کشورهای محصور در خشکی آسیای میانه است.
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    5 0
    تبعه افغان؟!! سابقه دار!!! تازه از زندان آزاد شده!!! ۱۰۰ فقره زورگیری؟!! قوه قضائیه معلوم هست داره چکار میکنه؟ یه تبعه افغان داره تو این مملکت امنیت یک ملت رو تهدید می‌کنه هنرش این بوده بندازنش زندان چند صباحی استراحت کنه و مفت بخوره و بخوابه و بیاد بیرون دوباره از نو؟!! تو عقب افتاده ترین کشورها این قبیل مجرمین رو از کشورشون اخراج می کنند برای همیشه. والله اگر مردم صداشون دربیاد این مواقع کاملآ حق دارند. باعث خجالت و شرم ست
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    3 1
    تمام اتباع خارجی اعم از مجاز و غیر مجاز باید کشور رو ترک کنند. بسیاری از مشاغل و خانه ها و مواد غذایی و یارانه ملت توسط اتباع خارجی هدر می رود امنیت ملی کشور با حضور ده میلیون نفر اتباع افغانی واقعا در خطر هست
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      1 2
      ای به چشم . راستی ده میلیونو منبع موثق داری یا خودت سرشماری کردی چشات چارتا می بینه
  • علی IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    4 10
    ایرانی یا افغانی فرقی نداره بلکه قوه قضائیه باید دست دزد رو قطع کنه مخصوصا دزدان مسلح و قمه گش .
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      8 1
      فرق دارد عزیزم !! اینکه فرزند یک خانواده تخلف کند ویا بیگانه ای از خارج وارد شود و فساد کند خیلی فرق دارد!!!
  • CN ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 10
    افغانها مهمان ما هستند اذیتشان نکنید
  • زهرا IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 0
    ما از نیروی انتظامی ممنون هستیم که وظیفه خودشان رو در گرفتن این افراد به خوبی انجام می دهند ولی چرا قوه قضائیه زحمات این عزیزان رو هدر می دهند ؟ مجازات های سبک باعث شده روز به روز تعداد اینها بیشتر بشه . چرا دستور قرآن در رابطه با قطع دست رو اجرا نمی کنند ؟
  • . IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 0
    کاش بجای این دزدان و جنایت کاران واردات سرمایه گذار و تحصیل کرده و متخصص داشتیم .
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      1 2
      سرمایه گذاران وطنی رو دارن فراری میدن ، خارجی بیاد ایران سرمایه گذاری کنه؟؟؟
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 1
    همینه که هست!!!! هرکی هم دوست نداره میتونه ازاین مملکت بره !!!
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    5 0
    کسی که به وطنش پشت میکنه، به جای ماندن و ساختن وارد مسیری میشه که همه چیز آماده باشه قابل اعتمادِ؟
    • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      0 3
      پس چرا دولت برای برگشت مهاجران ایرانی فرش قرمز پهن کرده
  • امیریل IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 2
    بی بخار،بی غیرت،ترسو،بی خاصیت و...این خصلت راننده هایی است که این صحنه و ترس دختر تنها رو دیدند و هیچ کاری نکردند.تاسف تاسف
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    6 0
    درایران چقدر احساس راحتی میکنند که باقمه زورگیری میکنند-ولی اصلا جرات ندارنددرافغانستان بمانند(حالا طالیان خوبه یا جمهوری اسلامی شیعی!؟اصلا چرا درکشورهای سنی دزد سارق متجاوز و....کم هست یا اصلا نیست!؟)
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 0
    خدالعنت کند هرکسی که مزاحم ناموس مردم میشود
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      2 0
      و خدا لعنت کنند بی حجاب ها که مزاحم نوجوان و نونهال و جوانان میشن! و فکر و ذهنشون رو بهم میرزن!
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 3
    مگر از موارد زورگیری ایرانی ها از افغان ها که بسیار زیاده و دستشون به هیچ جا هم بند نیست هیچوقت چیزی رسانه ای میشه؟ تازه بعضی وقتها زورگیری با سوءاستفاده فرد از شغل محترم خود هستش که اصلا قابل بیان نیست یعنی آبروریزیه. در ضمن، ایرانی ها هم وقتی برای کار به ژاپن رفتند، بعضا وارد باندهای خلاف شدند و شر به پا کردند. یعنی طوری نشه که در دنیا انگ نژادپرستی هم به ایرانی ها بزنند
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    پلیس خودش بیچاره ازاراذل واوباش میترسه بینوا
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    4 3
    چرا کلا دیپورت نمی شن؟ باور کنین خود ایرانیها حاضرن همین کارهای سخت و زیان آوری که اونا انجام میدن با کمال میل و بهتر انجام بدن. مبلغی هم که سازمان ملل بابت هر کدومشون میده ارزونی خودش، والاه...
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 8
    نژادپرست و فاشیست نباشید اینکه منافقین از تیرانا ضد افغانها یقه چاک داده اند عجیبه. بوی تفرقه از نوع انگلیسی میاد
  • یه زن اصيل IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 0
    چقدر رأفت اسلامی به خرج میدید خب هرکس قمه به دست مردم رو تهدید میکنه یا آدم میکشه که رأفت اسلامی نباید شامل حالش بشه اعدامش کنید تا بقیه بفهمند قانون با کسی شوخی نداره.
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    0 0
    تو اون 100 تا پلیس کجا بوده؟
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      0 0
      تو اون 100 تا پلیس دنبال بنده بوده! چندین بار ساعت 5 صبح با کوله و لوازم کوهنوردی پلیس خودروسوار پیاده منو برگردونده تا درب منزل رو با کلید باز کنم یقین پیدا کنه دزد نیستم.
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    1 0
    همش صدتا؟
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    1 0
    باز هم دوستان
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    3 0
    آفزین پسر، حالا که اظهار ندامت و پشیمانی کردی آزادی، برو خونه استراحت کن
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    1 0
    دزد باشی و صد فقره دزدی و زورگیری سابقه داشته باشی و برای خودت راست راست بچرخی واقعا جای سوال داره.
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    4 0
    مجرم سابقه دار خارجی ازاد تو خیابان میگرده.دستگاه قضایی چیکار میکنی
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    0 0
    در عجبم با این جثه و سن کم چه جوری صد فقره (چه عدد روندی!) زورگیری موفق داشته
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    0 0
    چه جوریاست
  • زاهد IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    2 1
    متأسفانه نظارتی بر ورود مهاجرین افغان و نداره....با این رشد قارچ گونه در ایران باید منتظر باشیم بزودی جریان محمود تکرار بشه ...هیچ کشوری مثل ایران بی در و پیکر نیست
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      0 2
      دقیقا،وگرنه منافقین نمی اومد در اینترنت جولان بدن!
  • پوریا IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    0 0
    ممنون از مشرق که شفاف سازی کرد. هویت مجرم غیر مجاز هست باید برای عموم مردم افشا میشد تا مردم و مسئولین هوشیار بشن
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    1 1
    بسمه تعالی انشا ا... قاضی محترم ذیربط شجاع با غیرت باشد حکم اعدام دهد.
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    6 0
    اگر این افغانی در عربستان بود حکومت عربستان چگونه با این شخص برخورد می کرد!؟!
    • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      1 0
      بايد براتون جالب باشه
  • IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    0 3
    تقصیر روحانیه
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    1 0
    حالا خوبه این سابق دار بود اونای که اصلا قاچاقی اومدن و هویتشون مشخص نیست دقیقا دارن چکار می کنن ......
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    2 1
    اعدامش کنید مفسد فی الارض دیگه باید چیکار کنه!!
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
      4 0
      کاشکی روحانی و ظریف رو اعدام میکردند اینا واقعا مفسد فی الارض هستند
  • ش. AE ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    3 0
    تو غلط کردی که پشیمانی مردک رذل باید اعدام بشه. هر کس رو با قمه گرفتید دو دستش رو بشکنید این شخص که بعد از ۱۰۰ فقره درست نشده دیگه خراب مثل سیب کرمو میمونه توی انبار باید اعدام بشه
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    0 0
    اف
  • ملت AU ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    3 1
    مهاجران ایرانی در خارج در کمپ زندگی می‌کنند چون بدون مجوز وارد کشورشان شدند وباید مراحل مختلف بگذرانند تا تبعه شوند اما در کشورمان مهاجران سرشان پایین انداخته و بدون مجوز در سراسر ایران زندگی می‌کنند باید فکر کرد که آنها که بدون پولی وارد کشور می‌شوند چگونه زندگی می‌کنند
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      0 3
      حالا شما از کمپ استرالیا بیا بیرون!
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    2 0
    یه نکته خیلی جالب: صد بار سرقت کرده بعد میگه فکر نمی کردم دستیگر شوم!!!!!! یعنی خیالش کاملا راحت بوده و این یعنی فاجعه
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    1 1
    معطل نکنید سربه نیست واعدام بدون هیچ مماشات تا دیگه هر بی سروپایی مخل امنیت شهروندان نشه اینکه وضعش هم معلومه سابقه دار
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    1 1
    معطل نکنید سربه نیست واعدام بدون هیچ مماشات تا دیگه هر بی سروپایی مخل امنیت شهروندان نشه اینکه وضعش هم معلومه سابقه دار
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 1
    معطل نکنید سربه نیست واعدام بدون هیچ مماشات تا دیگه هر بی سروپایی مخل امنیت شهروندان نشه اینکه وضعش هم معلومه سابقه دار
  • عجبا IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    3 0
    اگه افغانستان بود پدرشو در میاوردن با این سابقه و این فیلم.
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    2 0
    افراد متمول شامل دندانپزشک بدون کارتخوان و ارایشگر زنانه بدون کارتخوان و نجومی بگیر و زن و بچه سردمدار مقیم خارج و خاوری و رئیس بانک سرمایه و طبری و زنجانی و غیره را اگر زورگیری کنی خوبه و عدالت محور است ولی افراد ضعیف و زیر ده تومن درامد و یارانه بگیر را نباید زورگیری میکرد
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    0 0
    اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
  • مهدی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    0 2
    اگر دختر گوشی اش را نمی‌داد حتما آسیب می دید. مجازات ها باید اثرگذار و سنگین باشند. چرا متهمان سیاسی به شدت مجازات می شوند اما مجرمان ناامن کننده شهر خیر؟
  • محمد IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    1 0
    خوبه ایران شده افغانستان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس