مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به گزارش وزیر امور خارجه در جلسه غیرعلنی امروز مجلس، توضیحاتی را درباره این جلسه ارائه کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ‌با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: نشست غیرعلنی امروز با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و علی باقری رئیس تیم مذاکره‌کننده برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه وزیر امور خارجه و آقای باقری گزارشی را از روند کاری تیم مذاکره‌کننده ارائه کردند که این گزارش از عملکرد بهتر این تیم فعلی نسبت به تیم مذاکره‌کننده دولت قبل حکایت داشت.

عضو هیات رئیسه مجلس بدون اشاره به جزئیات گزارش میهمانان جلسه غیرعلنی امروز مجلس درباره مذاکرات اظهار داشت: مسیری که تیم مذاکره‌کننده فعلی پیموده یک مسیر مین‌گذاری شده است، اما با وجود این عملکرد خوبی را در مذاکرات داشته است.

سلیمی خاطرنشان کرد: در این جلسه نمایندگان نقطه نظرات و دغدغه‌های خود را درباره برداشته شدن تحریم‌ها، ‌تصمیم لازم برای تداوم اجرای تعهدات از سوی  غربی‌ها و... مطرح کردند.

وی افزود: ما بسته پیشنهادی خود را درباره توافق ارائه کرده‌ایم و حال توپ در زمین آمریکا و غرب است و آنها هستند که باید تصمیم مناسب را درباره توافق بگیرند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: هر گونه توافق با طرف مذاکره‌کننده باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 0
    آقای سلیمی قیمت ماست را داری؟ نظرت راجع به برجام در دولت قبل چی بود؟
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس