مجلس قالیباف نمایه

قالیباف گفت: آمریکای امروز همان آمریکای ۲۸ مرداد است و سطح و عمق نگاه مستکبرانه آنها به دیگر کشورها هیچ تغییری نکرده است.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۶ مردادماه) مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی می‌دارم و به همین مناسبت به روان پاک سید آزادگان یعنی مرحوم سید علی اکبر ابوترابی فرد درود می‌فرستم...

وی بیان کرد: جمعیت آزادگان و خانواده‌های صبور آنان ذخیره‌های ارزشمند کشور هستند که آرامش و آسایش بهترین سال‌های عمر خود را فدای حفظ ایران اسلامی و امنیت مردم کرده‌اند. ایران تا همیشه قدردان آزادگان سرافراز خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در آستانه سالروز کودتای آمریکایی ۲۸ مرداد نیازمند تأکید است که ملت ایران هرگز فهرست بلندبالای دشمنی، پیمان شکنی، بدعهدی، غارت، جنایت و دخالت قدرت‌های خارجی به خصوص ایالت متحده آمریکا را به عنوان سند افشای ماهیت مستکبران فراموش نمی‌کند و همواره در مقابل چشم خواهد داشت.

قالیباف گفت: کوتای ۲۸ مرداد از مصادیق غیرقابل انکاری است که یادآوری می‌کند هنگامی که نظام سلطه منافع خود را در خطر می بیند بی ارزش بودن دموکراسی آشکار می‌شود و استقلال کشورها به بازی گرفته می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکای امروز همان آمریکای ۲۸ مرداد است، تصریح کرد: سطح و عمق نگاه مستکبرانه آنها به مردم دیگر کشورها از جمله ایران تغییری نکرده است بلکه روز به روز طراحی‌های پیچیده‌تر و بی رحمانه تری برای به زانو درآوردن ملت‌های مستقل چون ایران در دستور کار هیئت حاکمه این کشور قرار گرفته است.

وی افزود: اگر روزی آمریکا با اجیر کردن عده‌ای در این کشور کودتا به راه انداخت، در سال‌های بعد نیز از هیچ تلاشی برای سرنگونی انقلاب اسلامی ایران فروگذار نکرد به گونه‌ای که در جنگ ایران از دشمن بی رحم با تمام قوا حمایت کرد.

قالیباف خاطرنشان کرد: آمریکا جنگ همه جانبه اقتصادی علیه جان و مال ملت ایران را تدارک کرد و برای محروم کردن ایران از حقوق مسلم خود کارزار بین المللی نامشروع به راه انداخت.

وی گفت: آمریکا مهمترین حامی غده سرطانی رژیم صهیونیستی یعنی منبع تولید شر و جنایت در منطقه بود و گروه‌های تکفیری را برای در هم شکستن امنیت و تمامیت ارضی کشورهایی مانند ایران، تجهیز کرد و با زیرپا گذاشتن تمامی قواعد حقوقی و انسانی، خون پاک فرزندان برومند ملت ایران مانند سردار حاج قاسم سلیمانی را بر زمین ریخت.

قالیباف تأکید کرد: تاریخ جنایت‌های آمریکا، به ملت ایران این درس را آموخته است که مستکبرین هرگز اصلاح شدنی نیستند و آنچه تضمین استقلال و آزادی مردم ایران است، تنها تبدیل شدن به ایران قوی است و قوی شدن ایران نیز در گرو قوی شدن تک تک مردم ایران است.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توکل به خداوند متعال، ان شاءالله ملت ایران موانع پیشرفت و توسعه را از سر راه برخواهند داشت و همچون گذشته مستکبرین را ناامید خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 1
    جناب قالیباف عزیز، چندین سال قبل که هاشمی رفسنجانی و اصلاطلبان می گفتند که این آمریکا ، آمریکای قبل نیست و دیگه خوب شده!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      1 0
      خوب این چه ربطی به جناب آقای قالیباف داره؟؟!!
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 1
    به سلامتی
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    5 0
    روسیه چی ؟
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 1
    جناب قالیباف اگر آمریکا چنین و چنان است پس چرا در برجام تسلیم شدید؟ مگر برجام خسارت محض نبود؟ مگر ۹ شرط رهبری رعایت شد؟
  • ناشناس IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    2 0
    خواهشا چوب لای چرخ تیم مذاکره کننده نزارید .
  • ناشناس IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 0
    هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 0
    کمی هم در مورد جنایات روسیه در ایران بفرمایید رعایت عدالت میشود نه شرقی ونه غربی جمهوری اسلامی
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 0
    فاجعه دانشگاه تهران
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 0
    بلکه بدتر از 28 مرداد
  • ایرانی با غیرت IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    جناب دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس : لطفا یک نسخه از این لیست بلند بالای دشمنی های آمریکا را بفرستید برای ان شخص یا اشخاصی که میگفتند امضای جان کری تضمین است!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس