کد خبر 1408967
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
قرص و ویتامین‌هایی برای سرحال شدن و رفع بی‌حالی

اگر شما هم حوصله انجام کاری را ندارید و از خودتان ناامید شده اید که کل روز را بی حال روی تخت سپری کرده اید، بدانید که راه حل مشکل شما قرص های سرحال کننده است.

به گزارش مشرق، بدونِ شک شما هم وقتی که حال و حوصله ندارید، احساس می کنید که هیچ چیز نمی تواند سرحال تان کند. در چنین حالتی دیگران می خواهند حال و هوایتان را عوض کنند؛ اما موفق نمی شوند. جالب است بدانید که بعضی از ویتامین ها و مکمل ها می توانند در سرحال شدن شما تاثیر گذار باشند. در این قسمت قصد داریم آن ها را به شما معرفی کنیم. البته که مصرف هیچ یک از این داروها، بدون تجویز و تشخیص پزشک توصیه نمیشود و تنها با اجازه او میتوانید از این داروها استفاده کنید.

ویتامین دی

ویتامین دی که نام دیگر آن ویتامین خورشید است، به گونه ای عمل می کند که کمبود آن شما را در معرض خطر افسردگی قرار می دهد. میزان رسیدن ویتامین دی به بدن، بستگی به عوامل مختلفی مثل محل زندگی، سبک زندگی، فصل و رنگدانه های پوست دارد اما به هر حال جزو ویتامین هایی است که می تواند شما را سرحال کند.

پروبیوتیک‌ ها

تحقیقات نشان می دهند که ارتباط بسیار قوی بین سلامت ذهن و سلامت گوارش وجود دارد. پروبیوتیک ها جزء باکتری های مفید هستند که در جلوگیری از مشکلات ذهنی و اختلالات عصبی به شدت موثر می‌ باشند و سندروم خستگی مزمن و علائم افسردگی را بهبود می بخشند.

آهن

کمبود آهن باعث کاهش انرژی، خستگی مزمن و تغییرات روحی و روانی می شود و خیلی از مردم دنیا با کمبود آهن مواجه هستند، پس سعی کنید قبل از هر چیز به اندازه کافی به بدن تان آهن برسانید تا هم کم خونی تان برطرف شود و هم انرژی بیشتری را احساس کنید.

سن جان ورت اس تی پی (قرص گل راعی)

این کپسول یک داروی ضد افسردگی است که هزاران سال است توسط مردم در سراسر دنیا استفاده می شود، با مشکلات مختلف در بدن از جمله؛ افسردگی، علائم یائسگی، اختلال کمبود توجه، پسوریازیس و اضطراب مبارزه می‌ کند و می‌ تواند یکی از بهترین ها برای سرحال کردن شما باشد.

منبع:ایسکانیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    5 1
    دروغ است برای رفع بی حالی فقط باید در شب حداقل ۸ ساعت خوابید و بعد از ناهار هم حداقل دو الی سه ساعت خوابید اینجوری می بینید که بعدش سرحالین
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      3 1
      کی این حرف رو زده؟ کدوم متخصص؟ اینطوری شما نصف روز رو خوابید و قطعاً خود این کسالت بیشتری به دنبال داره خواب شب برای آدمهای معمولی ۶ تا ۷ ساعت و در روز هم بین نیم تا یک ساعت توصیه شده
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      2 1
      مگه با کوالا طرف هستی؟ شب تا صبح حدود 7 ساعت و بعد از ظهر حدود نیم ساعت خواب کافیست و بیشترش خود آسیب زننده هست. سرحال شدن فقط خواب و خوراک نیست. ورزش و نرمش و آرامش ذهنی و پرهیز از استرس هم هست.
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      1 1
      یکی از عوامل کسلی و خستگی و بیماری، اتفاقا وعده ناهار است... خواب بعد از ناهار جزء بدترین خوابهاست... ورزش و تحرک و خوش اخلاقی و درمان بیماری ها با طب ایرانی اسلامی و رعایت در خوردن سردیجات و حتی ترک سردیجات توصیه می شود... 8 ساعت خواب شب رو که عنوان کردید قبول دارم
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 1
    گل
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 0
    مفید بود یک ویتامین دی خوردم زورم زیاد شده ! کمی متحرک شدم
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 0
    تغذیه سالم و طبیعی بدور از مواد شیمیایی و صنعتی زار سلامتی است.
  • سعید IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 0
    بی‌حالی اول مال افکار انسان هست دوم غذا و ورزش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس