کد خبر 1408946
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰
کلاهبرداری از ۲۰۰ دانشجوی تهرانی پذیرش در ترکیه

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در غرب تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از دانشجویان در پایتخت، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
بنابر حساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و با تحقیقات ابتدایی پی بردند، مرد جوان با تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی به عنوان پذیرش در دانشگاه‌های معتبر و تحصیل در کشور ترکیه از ۲۰۰ دانشجو پول دریافت کرده و دست به کلاهبرداری زده‌ است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در گام نخست، کارآگاهان اداره سیزدهم با رصدهای اطلاعاتی و اقدامات شبانه‌ روزی مخفیگاه متهم را در غرب تهران شناسایی کردند. پس از دریافت این اطلاعات مهم، با کسب مجوزهای لازم قضایی راهی مخفیگاه متهم شدند و در یک عملیات منسجم، وی را دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از دانشجویان به عنوان مهاجرت و تحصیل در کشور ترکیه اعتراف کرد.

با دستور مقام محترم قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفته است و تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 4
    دمشون گرم کسی که حاضره به یه دانشاه در پیت تو تورکیه پول بده حالا چرا ترکیه بخوره یه ایرانی بخوره بالا ترین دانشگاه تو ترکیه باز از تهران شریف پایین تره رتبشون النگ خو میرفتی المانی جایی نه یه دانشگاه ضعیف
    • جعفری IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      1 0
      دانشگاه بیل کنت آنکاراو اژه سطح علمی بهتری دارند ولی چیزی که باعث میشود مردم به ترکیه میروند پذیرش خیلی پایین دانشگاههای ما دررشته های پولساز است پس مقصر بازخودمان هستیم
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      2 0
      دانشگاه کوچ ترکیه دربین کل کشور های اسلامی بهترین رتبه رو داره
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 4
    کدوم آدم مسخره ای برای تحصیل می‌ره ترکیه ... غیر از خوش گذرانی وجهه و رتبه علمی ترکیه در بین دانشگاه های دنیا خیلی بالا نیست. البته متاسفانه قانون وزارت علوم باعث شده عده ای پولدار که در کنکور رتبه نیاوردن از این فرصت استفاده کنند. بعداً متوجه تبعات آن برای کشور خواهید شد
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 3
    کسی که که پول میده تا بره ترکیه تحصیل کنه همون بهتر که پولش هاپولی بشه ودرآینده هم برامون دردسر درست نشه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس