کد خبر 1408678
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
قتل پیرزن توسط پرستارخانگی

پرستار خانگی زن سالخورده، با مسموم کردن ، پول و طلاهایش را سرقت کرد و گریخت.

به گزارش مشرق، روز گذشته زن جوانی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از پرستار خانگی مادرش به اتهام قتل و سرقت پول و طلاهای مادرش شکایت کرد.

شاکی در جریان تحقیقات گفت: مادر ۷۵ساله‌ام در خانه‌اش در یکی از محله‌های شهر ری به تنهایی زندگی می‌کرد. برایش پرستار خانگی استخدام کرده بودم تا به کارهایش رسیدگی کند، هفته‌ای سه بار هم خودم به خانه مادرم می‌رفتم و وضعیتش را بررسی می‌کردم. یک هفته قبل با پرستار تماس گرفتم اما جواب نداد. به موضوع مشکوک شدم و به خانه مادرم رفتم، خانه به‌هم ریخته بود. پرستار نبود و مادرم بیهوش در اتاقی افتاده بود. مادرم را به بیمارستان انتقال دادم اما بعد از پنج روز فوت کرد.

وی افزود: پزشکان به ما گفتند مادرمان براثر مسمومیت با داروی بیهوشی یا سم که از طریق نوشیدنی یا غذا به عمد وارد بدن او شده، فوت کرده است. خانه را که بررسی کردیم، متوجه شدیم مقداری پول و طلاهایی که بیش از ۱۰۰میلیون تومان ارزش داشت، از خانه مادرم به سرقت رفته و پرستار خانگی هم ناپدید شده است.

محمد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر  گفت: پزشکی‌قانونی مرگ زن سالخورده براثر مسمومیت را تایید کرده و او به قتل رسیده است. پرونده با نبود صلاحیت رسیدگی به دادسرای شهرری ارسال و پرستار خانگی این زن به اتهام قتل عمد و سرقت از خانه مقتول، تحت تعقیب قرار گرفت.

منبع: جام جم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • صفدر IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    1 0
    درست زمانی دست به آچار شد که قطار بوق بوق کنان از کنار منزل پیرزن داشت رد میشد
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    1 1
    بچه بزرگ کنی پرستار برات بگیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس