کد خبر 1408129
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶

با نزدیک شدن به فصل تابستان خرید آبسردکن ایده بسیار مناسبی خواهد بود. اگر یخچال شما یخ ساز یا آبسردکن ندارد، می توانید نمونه های کوچک رومیزی را برای گوشه آشپزخانه منزل خود خریداری کنید و هر زمان که خواستید آب سرد مورد نیاز خود را بنوشید. وقتی نوبت به خرید دستگاهی می رسد که به نظر چندان مهم نیست، طبیعتاً کمی مردد هستیم! اما حقیقت این است که در پس ایجاد هر یک از این دستگاه ها اهدافی نهفته است که ما از آنها اطلاعی نداریم. یکی از این وسایل آبسرد کن است. شاید بپرسید اصلا چرا باید آبسردکن بخرم؟ پاسخ این سوال را در این مقاله به طور کامل پوشش خواهیم داد.

خرید آبسردکن با ضمانت صنعت شرق

خرید آبسردکن با ضمانت ۲ ساله از صنعت شرق

به نظر می رسد از آبسردکن بیشتر برای مصارف اداری استفاده می شود، زیرا اغلب در ادارات، سازمان ها و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا یخچال ها معمولا در منازل آبسردکن دارند، اما اگر یخچال منزل شما چنین قابلیتی را ندارد، آیا قصد دارید خرید یک یخچال دیگر را متحمل شوید؟

از سوی دیگر، نصب آبسردکن در محل کار، راه آسان و کارآمدی را برای کارکنان و مشتریان برای دسترسی به آب آشامیدنی تمیز و خنک فراهم می نماید و به افزایش تمرکز و بهره وری کارکنان کمک می کند. بدن انسان باید همیشه هیدراته باشد و شاید هیچ نوشیدنی نتواند به اندازه یک لیوان آب گوارا عمل کند. از سوی دیگر، با توجه به شیوع ویروس کرونا، استفاده از لیوان های یکبار مصرف برای جلوگیری از شلوغی همکاران و ایجاد سیل جمعیت برای شستن لیوان ها و پر کردن آن از آب در آشپزخانه، ایده بسیار خوبی می باشد!

گرمای تابستان و نیاز به نوشیدن آب سرد و خنک را کنار بگذاریم، باید بگوییم که آبسردکن برای شما فوایدی دارد که احتمالا متوجه آنها نمی شوید. در ادامه مزایای آبسردکن را خواهید خواند:

  1. طعم آب بهتر خواهد شد.

حتما برای شما هم پیش آمده است که پس از انداختن چند تکه یخ و نوشیدن یک لیوان آبگوارا، ناگهان با طعمی نه چندان خوش طعم مواجه شدید. احتمالاً در این لحظه خستگی بر تن شما باقی می ماند. واقعیت این است که آب داخل آبسرد کن طعم ناخوشایندی ندارد. آبسردکن های باکیفیت اغلب دارای فیلترهای داخلی هستند که آب با طعم تمیز، لذیذ و با طراوت را ارائه می دهند. برخی از مردم فکر می کنند که آب مزه ندارد، اما شاید به این دلیل است که طعم آب تمیز و گوارا را به درستی نچشیده اند. این عجیب است!

  1. آبسردکن برای سلامتی شما مزایای بسیاری خواهد داشت.

همه می خواهند تا زمانی که زنده هستند سالم زندگی کنند و آب سالم و گوارا نقش بسیار مهمی در رسیدن به این هدف دارد. برخی از آبسردکن ها دارای فیلترهای داخلی هستند که برخی از مواد جامد معلق و سایر آلاینده هایی که ممکن است در آب وجود داشته باشند را حذف می کند، به این معنی که می توانید مطمئن باشید که آب سالم و گوارا می نوشید.

قیمت آبسردکن صنعت شرق

خرید آبسردکن با ضمانت ۲ ساله از صنعت شرق

از طرفی این دستگاه ها می توانند سطح منیزیم خون را نیز در بدن تنظیم کنند. این ماده معدنی برای سلامتی بسیار مفید است. به عنوان مثال، به حفظ ضربان قلب ثابت کمک می کند، به کنترل فشار خون کمک می کند، و در برخی موارد، حتی می تواند به ما کمک کند تا خاطرات یا چیزهای به یاد ماندنی را برای مدت طولانی تری حفظ کنیم. علاوه بر این، منیزیم ماهیچه ها را تقویت می کند و استرس و اضطراب را کاهش می دهد و روز ما را آرام تر می کند.

  1. سردرد کمتر و در نتیجه تمرکز بیشتر را فراهم می کند.

کارشناسان بهداشت نوشیدن حدود 6 تا 8 لیوان آب در روز را توصیه می کنند.

متخصصان سلامت همچنین توصیه می کنند که بهترین راه برای هیدراته ماندن نوشیدن یک جرعه آب است که اغلب برای حفظ تعادل هیدراتاسیون ضروری است. داشتن یک آبسردکن در محل کار می تواند کارکنان را به نوشیدن آب با دسترسی آسان به آب شیرین تشویق کند. این کار باعث صرفه جویی کمتری در مصرف آب می شود و به شما امکان می دهد بیشتر روی کارهای دیگر تمرکز کنید. توجه داشته باشید که با آب رسانی به بدن آنها می توانید بهره وری کارکنان را بهبود بخشید.

در مدل های آبسردکن صنعتی که در انبار ها و کارگاه ها استفاده می شود معمولا سایر دستگاه های دیگر هم صنعتی می باشند به همین دلیل جاروبرقی صنعتی یکی دیگر از محصولات پرفروش می باشد که در سایت صنعت شرق هزاران مدل جاروبرقی صنعتی جهت خرید قرار گرفته است.

  1. به رژیم غذایی بدون قند کمک می کند.

اخیراً همه ما در مورد لزوم کاهش میزان قند در رژیم غذایی خود بسیار شنیده ایم. منابع اصلی که به طور منظم باعث مصرف بیش از حد قند در روز می شوند، نوشیدنی های مختلف غیر از آب هستند. نوشیدنی های سرد، آب میوه های سرد و مانند آن.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید وجود یک آبسردکن در محل، چه آبسردکن های کوچک در منزل و چه آبسردکن های بزرگ در محل کار، می تواند تمایل افراد به نوشیدن نوشیدنی های وسوسه انگیز، شیرین و گازدار را کاهش دهد. این دستگاه علاوه بر کمک به شما در رژیم غذایی می تواند به شما در صرفه جویی در مصرف نوشیدنی های مختلف نیز کمک کند.

  1. باعث صرفه جویی در فضا می شود.

اگر فضای زیادی را در یخچال خود اشغال می کنید تا بطری های آب خود را خنک نگه دارید، یک آبسردکن می تواند فضای بیشتری را در یخچال شما باز کند. دیگر نیازی به قرار دادن بطری های مختلف آب در قسمت های مختلف یخچال نخواهید داشت. یک آبسردکن کوچک در هر زمانی آب گوارا را در اختیار شما قرار می دهد.

  1. آب مورد نیاز برای نوشیدن چای و قهوه را به سرعت تامین می کند.

همانطور که می دانید آبسردکن ها قابلیت گرم کردن آب را نیز دارند. با این دستگاه ها می توانید آب را تا دمای 92-96 درجه سانتیگراد گرم کنید و دیگر منتظر بجوش آمدن آب با کتری نباشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک دکمه را فشار دهید تا آب داغ مورد نیاز برای تهیه نوشیدنی های گرم را در یک فنجان بریزید.

آبسردکن ایستاده و اداری

خرید آبسردکن با ضمانت ۲ ساله از صنعت شرق

ما اکنون فکر می کنیم که خرید آبسردکن یک ایده عالی است. اگر یخچال شما یخ ساز یا آبسردکن ندارد، می توانید نمونه های کوچک رومیزی را برای گوشه آشپزخانه منزل خود خریداری کنید و هر زمان که خواستید آب سرد مورد نیاز خود را بنوشید. حتی اگر به فکر تجهیز محل کار خود هستید، هرگز نباید اهمیت داشتن یک آبسردکن را دست کم گرفت. توجه به نیازهای اساسی کارمند به معنای بهره وری بیشتر می باشد و این دقیقا همان چیزی است که مدیران با تجربه به آن توجه ویژه ای دارند.

خبر خوب اینکه خوشبختانه برندهای معروف آبسردکن هیوندای، مدیا، بوش، ... با بهترین قیمت، گارانتی اصلی و با بهترین کیفیت در سایت صنعت شرق https://www.sanatshargh.com/ وجود دارد و علاوه بر آبسردکن می توانید از هزاران محصول دیگر مانند سطل زباله صنعت شرق بازدید نمائید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس