انتقادها به درویش و یحیی منصفانه نیست/ ۱۰ سال است داد می زنم اما.../ چون بازیکن نمی سازید قیمت ها فضایی می شود!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است عملکرد مدیران پرسپولیس تا الان قابل قبول بوده است.

به گزارش مشرق، اسماعیل حلالی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص عملکرد این تیم در نقل و انتقالات گفت: این فصل برخلاف فصل گذشته یارگیری خیلی خوب انجام شد و بازیکنان با کیفیتی به تیم اضافه شدند. البته در چند پست همچنان نیاز به جذب بازیکن وجود دارد اما در کل معتقدم که امسال شرایط خوبی در پرسپولیس حاکم می‌شود.پرسپولیس در پست مدافع چپ و مهاجم ضعف دارد و باید در این دو پست تقویت شود.

مدافع چپ و راست بسیار مهم است و یکی از ارکان موفقیت یک تیم خواهد بود. من خودم تجریه بازی در پست پیستون راست را دارم و هر موقع سرحال و آماده بودم ، تیم ما نتیجه می گرفت. حضور یک مهاجم تمام کننده هم قطعا نیاز پرسپولیس است و امیدوارم در این دو پست بازیکن جذب شود.

حلالی در خصوص قیمت های عجیب و غریب بازیکنان در فصل نقل و انتقالات هم گفت: ۱۰ سال است که داد می زنم ولی کسی گوش نمی دهد. وقتی سازندگی نداریم و به پایه ها اهمیت نمی دهیم، همین می شود. هیچکس در این فوتبال به فکر آینده نیست و با این وضعیت فوتبال ما نابود خواهد شد. وقتی تیم ها نمی توانند بازیکن بسازند، نتیجه اش این قیمت های فضایی می شود که بی حساب و کتاب است. فقط چند تیم می توانند خرج کنند و بقیه تیم ها نمی توانند با آن ها رقابت کنند و این یک جنگ نابرابر است. این راهی که دوستان می روند، به ترکستان است و تا وقتی در سازندگی ضعیف باشیم همین اتفاقات رخ می دهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که مدیریت یک تیم پر ستاره کار را برای کادر فنی سرخ‌پوشان سخت نمی‌کند، عنوان کرد: درست است که بازیکنان نامداری جذب تیم شده اما نام پرسپولیس از همه این افراد بزرگتر است. وقتی یک تیم نام کوچکی دارد نام بازیکنان بزرگ روی آن سنگینی می‌کند اما پرسپولیس آنقدر نام بزرگی است که این مسائل در آن اتفاق نمی‌افتد. بازیکنان بسیار نامدارتری به این تیم آمدند اما باز هم نام پرسپولیس از آنها بزرگتر بوده است. البته مدیریت کردن بازیکنان مهم است. اما به نظر من یحیی گل‌محمدی این شرایط را دارد تا بتواند با ایجاد همدلی در پرسپولیس کارهای بزرگی انجام دهد. امسال پرسپولیس کار سختی دارد چرا که سال گذشته قهرمان نشده است.

انتقادها به درویش و یحیی منصفانه نیست/ ۱۰ سال است داد می زنم اما.../ چون بازیکن نمی سازید قیمت ها فضایی می شود!

حلالی در خصوص اینکه از نظر او بهترین خرید این فصل پرسپولیس تا اینجا چه بازیکنی بوده است، افزود: به نظر من علیرضا بیرانوند بهترین خرید پرسپولیس بوده چرا که ما در فصل گذشته لطمه‌های زیادی از دروازه خوردیم. از طرف دیگر بیرانوند یک دروازه‌بان ملی‌پوش است که تجربه زیادی هم دارد و این مسئله به ما کمک خواهد کرد.

او درباره عدم جذب یک مهاجم کارآمد برای پرسپولیس و طول کشیدن مذاکرات با گزینه های مختلف هم  گفت: بازیکن خارجی خوب است ولی به شرطی که با کیفیت باشد. اگر بخواهیم بازیکن معمولی بیاوریم، سودش را دلال ها می برند. آن ها به فکر منافع خودشان هستند و دلشان برای پرسپولیس نمی سوزد. من کاملا عقیده دارم که مدیران پرسپولیس برای پستی که نیاز دارند و در بازار داخلی گزینه ای نیست، بروند و بازیکن باکیفیت خارجی بیاورند. اگر هم قرار است بازیکن بی کیفیت بیاورند، خب از همین جوان ها و گزینه های داخلی که ارزان تر هستند، استفاده کنند. امیدوارم در نهایت اتفاقات خوبی برای پرسپولیس بیفتد.

حلالی در خصوص شروع رقابت ها و تقابل پرسپولیس با ذوب آهن هم گفت: به نظر من پرسپولیس از فصل گذشته شرایط بهتری خواهد داشت. البته فصل گذشته هم نتایج خوبی گرفتیم اما در یکی دو بازی نتیجه نگرفتیم تا قهرمانی از دست برود. باید قبول کرد که سطح توقعات هواداران بالا رفته و حتی دومی  هم آنها را راضی نمی‌کند. من معتقدم که امسال شرایط پرسپولیس بهتر خواهد بود  اما در کنار آن امیدوارم که لیگ با کیفیتی داشته باشیم.تیم های تارتار همیشه کیفیت خوبی دارند و قطعا حریف راحتی برای پرسپولیس نخواهند بود. با این حال شروع لیگ بسیار مهم است و امیدوارم پرسپولیس بتواند با قدرت لیگ را شروع کند و به اولین ۳ امتیاز برسد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص عملکرد تیم مدیریتی پرسپولیس و انتقادهای زیادی که به محمدی و درویش می شود هم گفت: به نظرم خیلی از این انتقادات منصفانه نیست. محمدی و درویش تا الان خوب کار کردند و خریدهای خوبی هم داشتند. با این حال امیدوارم همه نیازهای کادرفنی برآورده شود و تیم بدون مشکل بازی ها را آغاز کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آریا IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    0 0
    آقا اسماعیل خود شما هم میدونی تیم مهاجم میخواد و اگر مدیریت عرضه داشت تو این ۲ ماه حداقل ۱ مهاجم آورده بود! چه فایده بهترین بازیکنان رو در تیم داشته باشیم اما ۱ تمام کننده نباشه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس