کد خبر 1404552
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

تبلیغ یکی از روش‌های رایج برای جلب مشتری به شمار می‌آید و انواع مختلفی دارد. یکی از رایج‌ترین روش‌های تبلیغ چاپ و نصب لیبل بر روی محصولات است. این روش سابقه‌ای 400 ساله دارد؛ اما در گذشته چاپ به این صورت انجام نمی‌گرفت. با انقلاب صنعتی، صنعت چاپ نیز دچار تحولات عظیمی شد و پیشرفت کرد. اکنون صنعتی چاپ به مرحله‌ای رسیده است که می‌تواند لیبل‌هایی در شکل، اندازه و جنس‌های متنوع تولید کند.

اگر شما هم جز تولیدکنندگانی هستید که برای محصولات خود دنبال تبلیغی مناسب و مقرون به صرفه می‌گردید می‌توانید چاپ لیبل را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها انتخاب کنید. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

همه چیز درباره چاپ لیبل

انواع چاپ لیبل

استفاده از لیبل به حدی رواج یافته است که لیبل را یک جزء جدایی ناپذیر از محصولات می‌دانیم. اکثر افراد محصولات بدون لیبل را غیراستاندارد دانسته و خریداری نمی‌کنند، بنابراین یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازاریابی و فروش محصول چاپ لیبل است. لیبل انواع مختلفی دارد مانند لیبل شیت در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

  • لیبل کاغذی: این لیبل‌ها دارای کاغذهای نازکی هستند که طرف دیگر آن‌ها چسبندگی دارد و به محصول وصل می‌شود.
  • لیبل سلفونی: این لیبل‌ها از کاغذهای نازکی تشکیل شده‌اند که روی آن‌ها سلفون نازکی کشیده شده است. این سلفون باعث براق شدن لیبل می‌شود و از کثیفی و پارگی آن جلوگیری می‌کند.
  • لیبل PVC: در چاپ لیبل PVC به جای کاغذ از برگه‌های PVC استفاده می‌شود. این برگه‌ها مقاومت بسیار بهتری نسبت به کاغذ دارند.
  • لیبل صدفی: این لیبل‌های از برگه‌های PVC ساخته شده‌اند. چاپ لیبل صدفی به گونه‌ای انجام می‌گیرد که مقاومت بالایی داشته و امکان یادداشت بر روی آن‌ها نیز وجود داشته باشد.

همه چیز درباره چاپ لیبل

مزایای استفاده از لیبل

بسته بندی و استفاده از لیبل به یکی از ملزومات و اساس‌های زندگی انسان‌ها تبدیل شده است. حال در این قسمت درباره مزایای لیبل‌ها باهم بحث می‌کنیم.

  • نوشتن توضیحات: استفاده از لیبل این اجازه را به تولیدکننده می‌دهد تا توصیه‌های لازم را بر روی محصول بنویسد.
  • تفکیک کالا: معمولا لیبل محصول به گونه‌ای طراحی می‌شود که باعث جداسازی کالاها از یکدیگر می‌شود.
  • طبقه بندی: طبقه بندی و دسته بندی محصولات به کمک لیبل انجام می‌گیرد، برای مثال شامپو مخصوص موهای چرب یک شرکت باید با شامپو برای موهای خشک و شکننده فرق داشته باشد.
  • جلب مشتری: یکی دیگر از مزایای استفاده از لیبل جذب مشتری به طرف محصول است. برای مثال اکثر مشتریان جذب محصولاتی می‌شوند که روی لیبل آن‌ها قرعه کشی یا جایزه نوشته شده است.

سخن پایانی

در این مطلب با لیبل و انواع آن‌ها آشنا شدید، حال نوبت آن رسیده است که شما با خدمات شرکت آی چاپ آشنا شوید. شرکت آی چاپ یکی از معروف‌ترین شرکت‌ها در صنعت چاپ است که با به روزترین تجهیزات و مناسب‌ترین قیمت خدمات عالی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید با توجه به نوع کسب و کار و محصول خود اقدام به سفارش چاپ لیبل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و خدمات این شرکت، به سایت آی چاپ مراجعه نمایید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس