کد خبر 1404374
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴
سفیر

«محمود ادیب» و «سید خلیل ساداتی» با پیشنهاد وزیر امور خارجه و تصویب رئیس جمهور به عنوان سفرای جدید جمهوری اسلامی ایران در جمهوری گرجستان و سیرالئون منصوب شدند.

به گزارش مشرق، محمود ادیب در آستانه عزیمت به محل مأموریت در دیدار با حسین امیرعبداللهیان، برنامه کاری دوره سفارت خود در گرجستان را تقدیم و در جریان رهنمودهای وزیر امور خارجه قرار گرفت.

وی  پیش از این در سمت‌های سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آکتائو قزاقستان، مدیرکل شورای عالی ایرانیان خارج از کشور و مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه به خدمت اشتغال داشته است.

سفرای ایران در گرجستان و سیرالئون منصوب شدند

همچنین سید خلیل ساداتی در آستانه عزیمت به سیرالئون در دیدار با وزیر امور خارجه، برنامه کاری دوره سفارت خود در این کشور را تقدیم کرد.

امیرعبداللهیان در جریان این دیدار توصیه‌ها و رهنمودهایی به منظور اجرا در دوره سفارت سفیر جدید کشورمان در سیرالئون ارائه کرد.

ساداتی مسئولیت‌هایی چون مشاور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رئیس اداره امور مجلس وزارت خارجه، سفیر جمهوری اسلامی ایران در گینه وگینه بیسائو، کارشناس ارشد حوزه عراق و مدیر کل آفریقا - عربی مجمع جهانی اهل البیت(ع) را در سابقه کاری خود دارد.

سفرای ایران در گرجستان و سیرالئون منصوب شدند

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس