کد خبر 755187
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
ایران و روسیه

در دیدار سفیر ایران در فدراسیون روسیه با معاون منطقه ای وزارت امور خارجه این کشور، آخرین وضعیت همکاری های دو کشور مورد گفتگو قرار گرفت.

به گزارش مشرق، در دیدار مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با ایگور مورگولوف معاون منطقه ای وزارت امور خارجه این کشور، آخرین وضعیت همکاری های دو کشور مورد مذاکره قرار گرفت.

معاون وزیر خارجه روسیه در این دیدار با ابراز رضایت از گسترش همه جانبه روابط دو کشور، اجرای مفاد توافقات و تعریف پروژه های جدید اقتصادی با هدف تعمیق هر چه بیشتر مناسبات را مورد تاکید قرار داد.
مهدی سنایی سفیر کشورمان در مسکو نیز افزایش تبادل هیاتهای عالی رتبه و روند صعودی همکاری های دو جانبه طی ماههای گذشته را مورد اشاره قرار داد و اراده رهبران دو کشور برای گسترش مناسبات در همه عرصه ها را عامل مهم و تاثیر گذار در توسعه روابط دوجانبه ارزیابی کرد.

سفیر کشورمان با ارائه آماری از روند صعودی همکاری اقتصادی و تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و روسیه، ابراز امیدواری کرد که حجم تبادلات تجاری دو کشور تا پایان سالجاری در سطح قابل ملاحظه ای افزایش و منویات مسئولان دو کشور تحقق یابد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس