کد خبر 1402924
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
هشدار آتش نشانی به تهرانی ها/ خطر سیلاب را جدی بگیرید

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: با توجه به پیش بینی وقوع بارش‌های شدید در روزهای آینده، شهروندان از حضور و قرار گرفتن در حریم و بستر رودخانه ها٬ مسیل‌ها و نقاط کوهستانی و ارتفاعات پرهیز کنند.

به گزارش مشرق، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره هشدار خطر سیلاب در پایتخت اظهارداشت: با توجه به پیش بینی وقوع بارش‌های شدید در روزهای آینده، شهروندان از حضور و قرار گرفتن در حریم و بستر رودخانه ها٬ مسیل‌ها و نقاط کوهستانی و ارتفاعات پرهیز کنند.

وی افزود: همچنین توصیه می‌شود شهروندان از قرار گرفتن در کنار درختان کهنسال، ساختمان‌های درحال ساخت تیرها و دکل‌های برق خودداری کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: طبق اعلام و هشدارهای سازمان هواشناسی وضعیت تهران در بارندگی های امشب و فردا در شرایط اضطراری قرار دارد و این امکان وجود دارد که شرایط شب گذشته امشب نیز تکرار شود.

گفتنی است، باتوجه به احتمال ادامه بارش ها برای امروز و فردا تمامی بوستان‌های شهر تهران که در نزدیکی کوه قرار دارند مانند بوستان آبشار، جوانمردان، نهج‌البلاغه، گلابدره، بوستان فردوسی در منطقه ۱ و... تا فردا تعطیل است.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس