کد خبر 1402306
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
دستگیری

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از شناسایی و انهدام باند چهار نفره سارقان منزل خبر داد.

به گزارش مشرق، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند ۴ نفره سارقان منزل در شمال تهران خبرداد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت در مرخصی از زندان اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: رسیدگی به پرونده سرقت از یک منزل مسکونی در مرکز تهران در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که سارقان پس از تخریب درب وردی خانه اقدام به سرقت یک دستگاه تلویزیون، تلفن همراه، پول نقد و طلا کرده‌ و از سوی دیگر بررسی‌های میدانی کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی نشان داد که متهمان هنگام سرقت یک قبض پارکینگ داخل خانه مورد نظر جا گذاشته‌ اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: همین کافی بود تا کارآگاهان وارد عمل شده و با رصد اطلاعاتی مخفیگاه دو نفر از سارقان را شناسایی کرده و کارآگاهان پس از مراجعه به خانه سارقان متوجه شدند آنها به جرم سرقت راهی زندان شدند و چند روز قبل مرخصی گرفته و اقدام به سرقت کرده‌اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات داخل خانه در سطح شهر تهران با همدستی ۲ مرد جوان دیگر اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص شد، این باند ۴ نفره به ۱۰ خانه در منطقه‌های خانی آباد، یافت آباد و بزرگراه نواب دستبرد زده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران خاطرنشان کرد: با دستور قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان هشتم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات در خصوص دستگیری متهمان فراری ادامه دارد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس