کتاب خوشا به حال - امیرحسین کاوه - کراپ‌شده

امیرحسین کاوه در آخرین تجربه نویسندگی‌اش به سرغ قطعه‌های ادبی رفته و لذت خواندن چندین قطعه ادبی را با طعم تجربه‌هایش در زندگی در هم آمیخته است.

به گزارش مشرق، «امیرحسین کاوه» در سن ۵۳ سالگی و پس از سال‌ها فعالیت در عرصه‌های مختلف، گوشه دنج ادبیات را برگزیده است و احساسات و تجربیاتش را در قالب چند کتاب با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.

کتابی برای درک خوشحالی و خوشبختی

کاوه در آخرین تجربه نویسندگی‌اش به سرغ قطعه‌های ادبی رفته و لذت خواندن چندین قطعه ادبی را با طعم تجربه‌هایش در زندگی در هم آمیخته است. او در کتاب «خوشا به حال...» خوبی‌ها و حس آن‌ها را هویدا کرده و به کسانی که نعمت‌های بزرگی در زندگی دارند، یادآوری می‌کند با همان نعمت‌ها، خوشحالی و خوشبختی خودشان را باز یابند.

کتابی برای درک خوشحالی و خوشبختی

نویسنده در این کتاب، ایده نویی را پیش گرفته و در قالب جملات کوتاه و بی‌تکلف و ساده، چنان «خوشا به حال» را به کارها و وضعیت ما در زندگی نسبت می‌دهد که هر کسی می‌تواند خود و زندگی‌اش را با فرازی از آن مطابقت دهد و راه شادی و رضایت از زندگی را بیاید.

امیرحسین کاوه که در کتاب‌های قبلی‌اش قالب داستان را انتخاب کرده بود، این بار سراغ مدل روان‌تر و صمیمی‌تری از ادبیات یعنی قطعات ادبی رفته تا بتواند به نحو بهتری حرف‌هایش را بیان کند.

کتاب «خوشا به حال...» را نشر شبگیر در ۱۰۰۰ نسخه با قیمت ۴۸۰۰۰ تومان منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس