کد خبر 1401990
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
خبرگان ورزشی؛ همان همیشگی‌ها و تمام نشدنی‌ها

انتخاب خبرگان ورزشی کمیته ملی المپیک با اما و اگرهایی همراه بوده است و در این میان شائبه مهندسی انتخابات این کمیته بیشتر از قبل شده است.

به گزارش مشرق، روز گذشته (یکشنبه) جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک به منظور انتخاب خبرگان ورزشی برگزار و در نهایت مجید کیهانی، مجید شایسته، نصرالله سجادی، مهین فرهادی‌زاد و فریبا محمدیان به عنوان خبره ورزشی انتخاب شدند.

پیرامون نحوه انتخاب این افراد به عنوان خبره ورزشی حرف وحدیث‌هایی وجود دارد. نکته مهمی که در این میان وجود دارد این است که چرا انتخاب این افراد در فضایی غیرشفاف انجام شد؟ هر ۵ خبره ورزشی جزو افراد نزدیک به کمیته ملی المپیک هستند و این مسئله به خودی خود ایجاد شائبه می‌کند.

نصرالله سجادی، فریبا محمدیان، مهین فرهادی‌زاد که در دوره گذشته هم به عنوان خبره ورزشی عضویت مجمع کمیته ملی المپیک را بر عهده داشتند بر چه اساسی دوباره به عنوان خبره ورزرشی انتخاب شدند؟ آیا امکان انتخاب نفرات دیگر نبود؟

از طرف دیگر گمانه‌زنی‌هایی در خصوص اینکه رئیس آینده کمیته ملی المپیک از میان همین خبرگان ورزشی خواهد بود، مطرح شده است. پیش از این دستورالعمل انتخاب خبرگان ورزشی که توسط هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک تصویب شده بود باعث شد محدوده نفراتی که می‌توانستند برای خبره ورزشی کاندیدا شوند بسیار کوچک شود.

انتخابات کمیته ملی المپیک محلی برای انتخاب شایسته‌ترین گزینه‌ها است و هر اقدامی که این مسئله را زیرسوال ببرد خلاف منافع ملی است. در همین انتخاب خبرگان ورزشی می‌شد افرادی که منتسب به کمیته ملی المپیک نیستند انتخاب شوند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    0 0
    یعنی اگر با این ترفندها یک معلوم‌الحال بتونه رئیس بشه (مجدد) دیگه از هر سازمانی قطع امید می کنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس