کد خبر 1401924
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
پلن B یحیی برای مهاجم بدشانس

مهاجم ازبکستانی تیم پرسپولیس برای ماندن یا جدایی از این تیم شرایط ویژه‌ای دارد.

به گزارش مشرق، شرزود تمیروف در نیم فصل گذشته لیگ برتر و با هدف تقویت خط حمله پرسپولیس به این تیم آمد تا به نوعی جای عیسی آل‌کثیر که مصدوم شده بود را بگیرد اما عملکرد ضعیف این بازیکن و ثبت تنها یک گل زده باعث شد تا حضورش در این تیم با اما و اگرهای زیادی روبرو شود.

شرایط تمیروف در پرسپولیس به گونه‌ای بود که خیلی‌ها شرایط او را با منوچهر صفروف مقایسه می‌کردند و همین موضوع احتمال جدایی این بازیکن را بسیار زیاد کرده بود. با شروع دور جدید تمرینات پرسپولیس خبری از تمیروف نبود اما بعد از چند روز و با نظر یحیی گل‌محمدی، این بازیکن از ازبکستان به ایران بازگشت تا دوباره در تمرینات سرخ‌پوشان حاضر شود.

بازگشت تمیروف به تمرینات باز هم موفقیت آمیز نبود و او در تمریناتی که با حضور هواداران و اصحاب رسانه انجام شد نشان داد که راه زیادی دارد تا به عنوان یک مهاجم تمام کننده و قابل اعتماد بتوان روی او حساب کرد! واکنش هواداران به عملکرد ضعیف تمیروف در آخرین تمرینی که درهای ورزشگاه شهید کاظمی به روی آنها باز بود به حدی زیاد بود که در اواسط تمرین، هواداران را به بیرون از ورزشگاه هدایت کردند تا فشار بیشتری به این بازیکن وارد نشود.

با این همه وضعیت تمیروف در پرسپولیس بسیار شکننده است؛ اگر باشگاه بتواند طبق خواسته سرمربی خود، مهاجم خوب و خارجی بگیرد جدایی تمیروف قطعی خواهد بود اما در صورتی که مهاجم یا مهاجمان مد نظر یحیی گل‌محمدی جذب نشوند آن وقت احتمال ماندن تمیروف در پرسپولیس بالا خواهد رفت. در واقع پلن B سرمربی پرسپولیس، حفظ تمیروف است اما در صورتی که مهاجم قابلی جذب شود جدایی این ازبکستانی بدشانس بسیار بالا خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    3 0
    یعنی خاک بر سر یحیی که رفت دنبال کاسیانو و در آخر هم منتفی شد. دیاباته بازیکن آزاد هست و جذبش نمیکنه. دیگه کاری به کار این مربی منفور نداریم. ما فقط نتبجه میخواهیم. حالا برو از افغانستان یا تاجیکستان مهاجم بیار.
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      0 0
      انقدر گلمحمدی بی فکر و پوست کلفت است که هزاران نفر تا امروز به روند یارگیری اعتراض کردن اما انگار نه انگار.
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      0 0
      لعنت به درویش و سرمربی یوله تیم. بدون مهاجم در هر ۳ بازی ۱ گل میزنیم‌. این است خط حمله آتشین پرسپولیس. اگر غیرت داری از تیم برو آقای گل محمدی.
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    3 0
    ۲ ماه وقت تیم را تلف یک بازیکنی کردی که از همون ابتدا هم مشخص بود به تیم نمیاد. شاید یه عده از هواداران اطلاع نداشته باشند که دیگه اومدن کاسیانو به ایران کاملا لغو شد. چقدر گفتیم برو سراغ گزینه های دیگه. مربی بیسواد.
    • مرصاد IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      0 0
      فوق العاده بیسواده" قبلا هم گفتیم که امسال درویش و خل محمدی نابود کننده پرسپولیس هستند" همین حالا برید گم شید و بزارید علی دایی بیاد" تو که تا نیم فصل از تیم شوت میشی بیرون، حداقل الان برو که نسبتا با احترام و عزت بدرقه ات کنن، نه با حیاکن رهاکن"
  • Perspolis IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    2 0
    آقای گل محمدی قرعه کشی لیگ رو هم انجام دادن؛ تصور نمیکنید که مهاجم و دفاع چپ و هافبک‌ دفاعی نداریم؟؟؟
    • IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      1 0
      آخه گل محمدی پلن حالیشه؟؟؟ حالا نگاه کنید اگر از بازی پنجم به بعد مدام بهانه نگرفت و استعفا نداد هرچی خواستید بگید اصلا این آدم تو دوره ای که بازی هم میکرد کاره ای نبود. از اون چیپ معروفش تا الان که داره مدام توی تیم چیپ میزنه.... هیچ توجهی به حرفهای پیشکسوتان و هوادارهای تیم نداره... بندازیدش بیرون از باشگاه
    • آرشام IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      1 0
      آقای پروین چرا مداخله نمیکنید که این مردک بهمراه درویش دقیقا چهل روزه که میگن ما دنبال کاسیانو هستیم_ امروز میاد فردا میاد و در حال حاضرم که خبر رسید دیگه نمیاد بابا پرسپولیس ارث پدرتون نیست ما جوانها دل خوشیمون همین فوتباله که شما بی لیاقت ها دارید نابودش میکنید تو کدوم دوره تیم بدون مهاجم بود؟ بدون دفاع چپ بود؟ قبل از شروع فصل ده تا مصدوم داشتیم؟ یحیی چه نقشی تو پرسپولیس داره؟ بیا ما هوادارا کمیسیون کاسیانورو بهت بدیم اما برو دنبال خرید یک مهاجم دیگه
  • مهدی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    0 0
    گفتم که فوتبال ایران شده شرکت سهامی خاص الاستقلال . هدف مافیای وزیر ضربه به پرسپولیس است. پول بیت المال حرام است برای الاستقلال و شله زرد اصفهان و گل گهر مافیای قلعه نوعی.
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    0 0
    آقا جان عزیزتون پرسپولیس رو رها کنید مثل زالو افتادید به جون تیم و دارید اعتبار تیمو میمکید
  • آذربایجان ایران IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    1 0
    یحیی استعفا استعفا. باید از ورود این موجود به باشگاه جلوگیری بشه ⛔ یا اینکه دوباره طرفداران باشگاه پرسپولیس بیان جلوی ساختمان باشگاه سر و صدا کنن و شعار بدن. برید با یک گزینه ی مربیگری داخلی مذاکره کنید تا دیرتر از این نشده. بلکه مربی جدید بتونه ۲ تا بازیکن خوب بگیره؛ وگرنه اینکه عرضه نداره مشنگ خان.
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    1 0
    خاک بر سرتون که هنوز یک مهاجم نتونستید بخرید
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    1 0
    آقایون چند تا بازیکن مسن خریدن جو زده شده بودن که قهرمان آسیا میشیم
  • حمید ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    اول نقل و انتقالات درویش شده بود درویش پرز و گل محمدی بهترین سرمربی ایران الان همه دارن بهشون فحش میدن چهار روز دیگه اگه از ذوب آهن توی لیگ بردیم باز همه تعریف و تمجید میکنن کاش این قدر بوقلمون نباشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس