کد خبر 1401927
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
راهکار ۱۲۰ میلیارد تومانی برای پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس پس از واریز پول حاصل از فروش عرضه اولیه سهام خود وام سنگینی را دریافت کرد تا بتواند چند بازیکن مطرح را به خدمت بگیرد.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس قبل از شروع نقل و انتقالات تابستانی خود توانست به ۳۵۰ میلیارد تومان درآمد حاصل از فروش عرضه اولیه سهام باشگاه دست پیدا کند.

با این حال رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان برای صرف هزینه‌های جاری از طریق این مبلغ، سراغ سپرده گذاری این مبلغ در یکی از بانک‌های کشور رفت تا بتواند وام کلان دریافت کند.

درویش پس از واریز ۳۵۰ میلیارد تومان به حساب این بانک، توانست وام ۱۲۰ میلیارد تومانی دریافت کرده و آن را برای هزینه‌های نقل و انتقالات تابستانی و امور جاری صرف کند.

مبلغ قابل توجهی که بازپرداخت آن از محل سود ۶ میلیارد تومانی مربوط به عرضه اولیه سهام که در بانک قرار داده شده است پرداخت می‌شود.

راهکار ۱۲۰ میلیارد تومانی برای پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توانست با ۱۲۰ میلیارد تومان توانست ضمن حفظ بازیکنانی همچون مهدی ترابی و میلاد سرلک سراغ علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، سعید صادقی، سروش رفیعی، محمد مهدی احمدی و دانیال اسماعیلی فر رفته و آن‌ها را سرخ‌پوش کند.

بخشی از این مبلغ نیز صرف پرداخت مطالبات آنتونی استوکس، تسویه با باشگاه کورتریک بلژیک، احمد نورالهی و سایر طلبکاران قدیمی پرسپولیس شده است تا از مبلغ وام مقدار ناچیزی باقی مانده و درویش توان تسویه کامل با طلبکاران قدیمی و بازیکنان فصل گذشته را نداشته باشد.

از سوی دیگر درویش در حالی اقدام به واریز پول سود سهام باشگاه کرده است که هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس ناقص است و پرسپولیس برای اینکه بتواند وام ۱۲۰ میلیارد تومانی اش را تسویه کند فعلاً سود ۶ میلیارد تومانی حاصل از سپرده ۳۵۰ میلیارد تومانی را صرف این موضوع می‌کند.

در این بین مشخص نیست اگر باشگاه بخواهد اصل پول موجود در بانک را برداشت کند چگونه توان پرداخت اقساط وام خود را خواهد داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • انتی اس تق لول نمره 4 IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    1 1
    خوب در این مواقع سود را از اصل برمیدارن
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      1 1
      نام بانک ؟ باشگاه ها مانند خانه های تیمی دهه 60 افتادند به جان مردم و تا میتوانند مثل زالو پولهای مردم را مکیده تقدیم امثال استراماچونی و ویلموتس کرده و در پشت صحنه سهم خودشان را برمیدارند. بانک برای ادامه تولیدات کشاورزی و صنعتی چنین وام هایی میدهد ؟ وام ازدواج را نمیگویم چون کلا با این وضع گرانی مواد غذایی و اجاره خانه باید قیدش را زد. کارخانه ها یکی بعد دیگری تعطیل و کارگران بیکارند. ضرر بیشتر را دخترانی میکنند که از سن ازدواج گذشته و با شروع یائسگی هرگز فرزندی نخواهند داشت. جامعه پیر میشود . همه نسل سوخته اند. کاش امام زنده بود و با یک حکم تاریخی با مافیای ورزش نما همان میکرد که با سلمان رشدی کرد.
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    5 2
    پولی که باهاش میشه 10 تا کارخونه مهم و استراتژیک تاسیس کرد میشه خرج 4 نفر سوسول که یکسال دنبال توپ پلاستیک بدوند آخرشم هم هیچی به هیچی
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    1 0
    آقای درویش مهاجم بخر - حالا خوبه ما وام گرفتیم معلوم نیست تیم کیسه به کدوم چاه نفت وصله
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    1 0
    چرا تیم های کیسه سپاهان و فولاد و سوراختور اینقدر هزینه کردن کسی مطلبی ننوشت ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس