امیدواری یحیی گل محمدی به مهاجم نامرغوب فصل گذشته

گلزنی مهاجم ازبکستانی پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان تهران امیدهایش برای ماندن در لیست پرسپولیس را زنده نگه داشت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی عصر امروز مقابل پیکان بازی تدارکاتی خود را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد که ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه در تاکتیک نیمه اول سرخپوشان حضور داشتند.

شیرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس در این دیدار در ترکیب ابتدایی حضور داشت تا توانایی‌های خود را برای ماندن در جمع سرخپوشان به رخ بکشد. تلاش‌های او در نیمه نخست منجر به تک گل تیمش در ۴۵ دقیقه ابتدایی این دیدار شد تا با ضربه دقیق خود تور دروازه پیکان را به لرزه درآورده و امیدهایش را برای جلب رضایت گل محمدی زنده نگه دارد.

تمیروف در حالی در تمرینات پرسپولیس و بازی تدارکاتی امروز سرخ‌ها حضور دارد که گل محمدی چندان علاقه‌ای به حفظ او نداشت اما کمبود مهاجم در پرسپولیس باعث شد تا شانس دوباره ای به مهاجم ازبکستانی‌ها داده شود تا کم دقتی فصل گذشته اش را جبران کند.

به نظر می‌رسد با گلزنی او در دیدار تدارکاتی امروز، شانس خود را برای ماندن در جمع بازیکنان پرسپولیس افزایش داده است تا در فصل پیش رو یکی از امیدهای گلزنی پرسپولیس شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    0 2
    سه تا بازیکن اورده تو کل فصل روی دو تا گل تاثیر گذار نبودن بعد هوچیگری هم میکنه ما نتونستیم بازیکن خوب بگریم
    • GB ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
      1 0
      فرد عاقل و متینی که خود رو عضوی از خانواده پرسپولیس می دونه، هر گز جز با متانت و احترام در مورد دیگر عضو آن صحبت نمی کند. یاد بگیریم که به هم احترام بگذاریم، سخت نیست، امتحان کن.
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    0 1
    یحیی جان همچنان ادامه بده تا نیم فصل که رفتنی بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس