کد خبر 1401001
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
بنزما VS لواندوفسکی؛ جنگ جهانی جدید در لالیگا

کریم بنزما پس از جدایی لیونل مسی به راحتی برترین گلزن لالیگا شد ولی با آمدن رابرت لواندوفسکی او حالا یک مانع سخت پیش رو داردو

به گزارش مشرق، تیم های بزرگ هر فصل نیاز به انگیزه ای مضاعف برای رویارویی با چالش های جدید دارند و این در مورد ستاره های فوتبال نیز صدق می کند. از فصل بعد، کریم بنزما و رابرت لواندوفسکی، انگیزه‌ای جدید برای رقابت و گذر از سقف توانایی های خود خواهند داشت.

بنزما VS لواندوفسکی؛ جنگ جهانی جدید در لالیگا

کریم بنزما پس از کسب آقای گلی لالیگا و لیگ قهرمانان، حالا رقیبی به نام لواندوفسکی را در لالیگا پیش رو دارد. ستاره لهستانی بارسا فصل قبل ۳۵ گل در بوندسلیگا زد ولی قافیه آقای گلی در اروپا را به کریم واگذار کرد. بنزما توانست ۲۷ گل در لالیگا به ثمر برساند و ۱۵ گل او در لیگ قهرمانان باعث شد بالاتر از لوای ۱۳ گله قرار بگیرد.  

بنزما VS لواندوفسکی؛ جنگ جهانی جدید در لالیگا

کریم قصد تاریخ سازی و کسب دومین آقای گلی در لالیگا را دارد ولی این بار باید از رقیبی سرسخت همچون لواندوفسکی بگذرد. کریم در سه گانه لالیگا، لیگ قهرمانان و سوپرکاپ اروپا تعیین کننده ترین بازیکن رئال مادرید بود. در عوض لواندوفسکی با ۳۵ گلی که در لیگ به ثمر رساند، کمک کرد تا بایرن برای دهمین بار متوالی فاتح بوندسلیگا شود. اینجا اما باید به یک تفاوت بزرگ بین لوا و کریم اشاره کرد. در بایرن همه در خدمت لواندوفسکی بودند ولی در رئال، بنزما برای تیم و هم تیمی هایش بازی می کند. کافی است به تعداد پاس گل های دو بازیکن نگاه کنیم: ۴ برای لوا و ۱۲ برای کریم بنزما، یعنی تفاوت سه برابری.

بنزما VS لواندوفسکی؛ جنگ جهانی جدید در لالیگا

در لیگ قهرمانان، کریم نه تنها آقای گل که بهترین بازیکن رقابت ها نیز معرفی شد. از ۲۹ گل رئال در لیگ قهرمانان، ۵۱.۷ درصد توسط بنزما به ثمر رسید؛ گل هایی که در قهرمانی شماره ۱۴ رئال تاثیرگذاری مستقیم داشتند. کریم در دور گروهی ۵ گل زد و در مراحل حذفی دو برابر یعنی ۱۰ گل. او در دور برگشت یک هشتم نهایی برابر پی اس جی و دور رفت یک چهارم نهایی برابر چلسی موفق به ثبت هت تریک شد. طبق آمار منتشره توسط "Olocip"(شرکت پیشرو در ترکیب هوش مصنوعی در دنیای فوتبال)، کریم ۱۲ گل بیش از انتظارات به ثمر رساند و این آمار در مورد لواندوفسکی ۸ گل است.  

بنزما VS لواندوفسکی؛ جنگ جهانی جدید در لالیگا

با ارزش کل ۱۱.۸۹، بنزما به مهمترین بازیکن در لیگ قهرمانان تبدیل شد(متوسط ۰.۹۸۴ ارزش در ۹۰ دقیقه). اگر به این آمار، ارزش بنزما در لالیگا را نیز اضافه کنیم، در مجموع او با ۲۵.۲۲، بالاتر از لواندوفسکی(۲۵.۱۹) قرار می گیرد.

بنزما VS لواندوفسکی؛ جنگ جهانی جدید در لالیگا

بنزما در فصل پیش رو شش چالش لالیگا، لیگ قهرمانان، سوپرکاپ اروپا و اسپانیا، جام جهانی باشگاه ها و کوپا دل ری را پیش رو دارد. او طبعا قهرمانی در هر شش تورنمنت را می خواهد. این چهاردهمین فصل متوالی کریم با رئال نیز محسوب می شود و او حالا چالش ها و انگیزه های جدیدی را پیش روی خود می بیند. کریم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، توپ طلا را نیز از آن خود خواهد کرد. بی شک رقابت برنده توپ طلای ۲۰۲۲ با مرد سال فوتبال جهان در سال ۲۰۲۱ دیدنی خواهد بود. کدام یک پیروز می شود؟

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    0 0
    بارسا اگر زر بپوشه اطلس بپوشه همون کنگر فروشه ، بارسا وآسه رئال و بنزما هیچیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس