کد خبر 1402275
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
پرسپولیس چقدر به جذب بازیکن برزیلی نزدیک است؟

پرسپولیس برای جذب یک مهاجم شاغل در سری دوم فوتبال برزیل اقداماتی انجام داده است.

به گزارش مشرق،‌ باشگاه پرسپولیس پس از اینکه در جذب کاسیانو نتوانست موفق ظاهر شود، به سراغ گزینه‌های دیگر رفت تا برای تکمیل خط حمله اقدامات لازم را انجام دهد.

در همین راستا یک مهاجم شاغل در سری B برزیل به کادرفنی معرفی شد و به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی او را پسندیده و خواستار حضور او در تمرینات شده است. باشگاه پرسپولیس نیز به صورت رسمی به باشگاه برزیلی نامه زده و شرایط جذب این بازیکن را جویا شده است.

سرخپوشان در حال حاضر منتظر جواب نامه هستند تا شرایط را برای حضور این بازیکن مهیا کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    جمع کنید این مسخره بازیهارو. یکماه هم برای این یکی معطل بشیم.
    • تخت جمشید IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      0 0
      ما کاری با نقل و انتقالات نداریم و فقط منتظر این هستیم که خدای نکرده فقط پرسپولیس یه بازی را واگذار کنه تا درویش استقلالی و گلمحمدی پلشت را تو استادیوم سکه یه پول کنیم اونوقت خودشون با خاری از تیم میرن بیرون
    • قرمزته IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      0 0
      از روزی که برانکو رفت فقط شبانه روز داریم حرص میخوریم . به خدا این تیم برانکو یا علی دایی رو میخواد. همون کالدرون هم تیمو صدرنشین تحویل داد اما فصل گذشته حتی برای یکبارم به صدر جدول نرفتیم. این از معجزات آقا یحیی بوده و همچنان ادامه داره.
  • محسن ملکی IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    1 0
    یحیی بی لیاقته و درویش هم بی لیاقت تر از اون" چرا دیاباته رو نمیخری؟ حتما باید دنبال گزینه های فوق العاده سخت بری؟ اصلا میدونی که قرعه کشی لیگ انجام شده؟ خبر داری که چند تا مصدوم تو پرسپولیس هست؟
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    اونی که فکر میکنید ما هستیم.... خودتونید..‌‌.. چند روز دیگه لیگ شروع میشه بعدش میبینیم چند مرده حلاجید.... مدام پست بازیکنهارو عوض میکنید. از چپ به راست از راست به چپ... هافبک میره پست خط حمله و دفاع میره تو پست هافبک بازی میکنه... واقعا مسخره اس...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس