کد خبر 140035
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۵

تهیه‌کننده "تنهایی پرهیاهو" ساخته تهمینه میلانی ارتباط داستان این فیلم با کتاب "دا" را رد کرد و کلید خوردن آن را منوط به نتیجه مثبت مذاکرات با بنیاد سینمایی فارابی دانست.

به گزارش مشرق، محمد نیک‌بین در ارتباط با تولید "تنهایی پرهیاهو" به مهر گفت: در حال مذاکره با بنیاد فارابی برای تولید این فیلم هستیم و هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده‌ایم. فیلمنامه این فیلم یک کار مستقل به نویسندگی تهمینه میلانی است و هیچ ارتباطی به کتاب "دا" ندارد. امیدوارم بتوانیم این فیلم را امسال کلید بزنیم.

"تنهایی پرهیاهو" نخستین فیلم دفاع مقدسی کارنامه میلانی محسوب می‌شود که به نقش زنان در سال‌های جنگ خواهد پرداخت. چند سال پیش از این میلانی فیلمنامه‌ای با همین نام با اقتباس از کتاب "دا" نوشته بود که نتوانست توافق مسئولان حوزه هنری را برای مقابل دوربین بردن آن فیلمنامه کسب کند.

نیک‌بین همچنین درباره دیگر فعالیت‌های خود در سینما ادامه داد: منتظر گرفتن پروانه نمایش "کاغذ خروس‌نشان" هستیم. حضور فیلم به تازگی در دو جشنواره "لوکاس" آلمان و "کودک شیکاگو" که در شهریور و آبان برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت. قصد داریم این فیلم را قبل از جشنواره فجر اکران کنیم.

"کاغذ خروس‌نشان" فیلمی است به کارگردانی مریم میلانی که برای کودکان ساخته شده است. داستان این فیلم در مورد سه کودک است که هریک خواسته‌ها وآرزوهای بزرگی درسر دارند و فیلمساز عشق ورزیدن آنها به خواسته‌هایشان و تلاش‌شان را برای رسیدن به این آرزوها به تصویر می‌کشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس