کنکور

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی درباره مشاهده سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۱، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، محسن زارعی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش درباره مشاهده سوابق تحصیلی دانش‌آموزان برای کنکور ۱۴۰۱، اظهار کرد: در سایت سازمان سنجش، امکان مشاهده سوابق تحصیلی آموزش و پرورش برای آزمون سراسری ۱۴۰۱ وجود دارد.

وی با بیان اینکه داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org برای مشاهده سوابق تحصیلی‌شان و اطمینان از عدم مغایرت مراجعه کنند، گفت: دانش‌آموزان بعد از ورود به سامانه، سوابق تحصیلی خود را می‌بینند و اگر مغایرتی مشاهده کردند، در آن سایت اعلام می‌کنند.

زارعی افزود: وقتی دانش‌آموز اعلام مغایرت می‌کند، سایت سازمان سنجش، اطلاعات داوطلب را مجدد از سامانه ساهت بازخوانی می‌کند؛ در صورتی که عدد اعلام شده بعد از بازخوانی اطلاعات با سوابق تحصیلی دانش‌آموز مغایرت داشت، داوطلب باید به منطقه آموزش و پرورش مراجعه کرده و اعلام مغایرت کند تا منطقه در سامانه برایش اصلاح کند.

وی تصریح کرد: سوابق تحصیلی دانش‌آموزان پایه دوازدهم را ۲۰ تیر ماه یعنی بعد از اعلام نتایج اعتراضات و درج نتایج نهایی به سازمان سنجش ارسال کردیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    2 1
    الکی کنکوری ها اذیت میکنین بعد از اونور یه دانش اموز غیر انتفاعیی با پول تونسته معدل 20 کسب کنه راحت میره دانشگاه زیبا نیست خاک بر سرتون با این اهداف احمقانه یه دانش اموز که معدلش پایینه باید بره بمیره هیچ شانسی نداره
    • بشار عبدالواحد IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      2 1
      تو اگه حرف نزنی کسی نمیگه لالی عزیزم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس