سناتور آمریکایی: احیای برجام بهترین چیز برای آمریکا است

سناتور ارشد دموکرات آمریکایی تأکید کرد که ما در لحظه خطرناکی با تهران به دلیل اقدامات «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق این کشور و خروج از برجام، قرار داریم.

به گزارش مشرق، سناتور «کریس مورفی» از تصمیم دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای خروج از برجام انتقاد کرد.

مورفی در مصاحبه با شبکه الجزیره گفت: ما در لحظه خطرناکی با تهران به دلیل اقدامات ترامپ و تصمیم او برای خروج از برجام، قرار داریم.

وی گفت: امیدوارم همچنان فرصت برای احیای برجام وجود داشته باشد و این بهترین چیز برای واشنگتن و منطقه خواهد بود.

عضو دموکرات کمیته روابط خارجی سنای آمریکا درباره مصر نیز گفت که چنانچه این کشور زندانیان سیاسی را آزاد نکند، کنگره آمریکا ممکن است تصمیم به قطع کمک‌های اعطایی به مصر بگیرد.

کرییس مورفی همچنین گفت که ما از دولت آمریکا درخواست کردیم که اطلاعات بیشتری را درباره تحقیقات مربوط به قتل «شیرین ابوعاقله» خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره، در اختیار ما قرار دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    2 0
    درخواست مؤکد ما اعلام رسمی پایان مذاکرات، و خروج قاطعانه، مقتدرانه، آنی، مطلق و بدون شرط از برجام، پیمان عدم اشاعه (NPT) و پروتکل الحاقی آن؛ و خاتمه دادن به هرگونه همکاری و پاسخ‌گویی به جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به بهانه‌ی بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان، در اختیار آمریکا و رژیم درمانده‌ی صهیونیستی قرار می‌دهند؛ و جمع‌آوری تمام دوربین‌های آنان و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان مورد نیاز کشور؛ و پیگیری برای تنظیم و صدور قطعنامه بر علیه آمریکا، انگلیس و فرانسه به‌خاطر تجهیز آن رژیم پوسیده، جعلی و موقتی به تسلیحات هسته‌ای بر خلاف ماده‌ی 2 پیمان عدم اشاعه است، که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن در آینده‌ی بسیار نزدیک هستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس