کد خبر 1399840
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹
بایدن در سراشیبی تند سقوط محبوبیت

محبوبیت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به دلیل عملکرد او به ویژه از نظر اقتصادی در آستانه انتخابات میاندوره ای کنگره همچنان در سراشیبی سقوط قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس نظرسنجی "مورنینگ کانسالت" که روز دوشنبه به وقت محلی منتشر شد، محبوبیت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ بازهم کاهش یافت به گونه ای که این نظرسنجی نشان داد رای دهندگان در ۴۴ ایالت آمریکا احتمالا دیدگاهی منفی نسبت به عملکرد وی دارند.

این نشان دهنده افزوده شدن چهار ایالت به فهرست ایالت های ناراضی از عملکرد رئیس جمهوری  آمریکا نسبت به سه ماهه اول سال جاری و همچنین وضعیت کلی بدتر وی در مقایسه با  وضعیت محبوبیت دونالد ترامپ در میانه سال ۲۰۱۸ است.

 در سه ماه دوم سال ۲۰۱۸ محبوبیت رئیس جمهوری سابق آمریکا در ۲۷ ایالت این کشور به زیر ۵۰ درصد رسید.

این نظرسنجی نشان داد که محبوبیت بایدن برای نخستین بار در دوره ریاست جمهوری او در ایالت های واشنگتن، رودآیلند و دلاور به کمتر از ۵۰ درصد نسبت به سه ماهه گذشته رسیده است.

 محبوبیت بایدن همچنین در  ایالت ایلینوی سقوط کرده اما این محبوبیت در ۲۳ ایالت تغییری نکرده و در اکثر ایالت ها عمدتا کاهش اندکی داشته است.

داده‌های سایر نظرسنجی های سراسری  در بازه  ۲۸ تا ۳۰ ژوئن نشان می‌دهد که میزان محبوبیت بایدن در میان دموکرات‌ها ۷۷ درصد بوده و تنها ۳۸ درصد از دموکرات ها عملکرد او را کاملا تایید می‌کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    0 0
    بایدن یک دلقک است گرداندگان سیاست وقدرت اطرافیان اوهستن بایدن بیچاره حتی جای نشستن هم بلد نیست
  • ب IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    0 0
    ببینید کی گفتم اگر ترامپ بیاد بایدن 2024 هم برنده میشه ولی اگر دسانتیس بیاد احتمال شکستش بالاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس